Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 2011 Pepparts blok (filmke p7 & p8)


Tirex

Aanbevolen berichten

blokje is nog in orde, heb hem gisterenavond in zijn hometown nog ne moto zien voorbij gaan op zijne PX

hehe.. tegen 130 door poederlee een lille.., zijn er weinig die mij daar volgen,

en die White Wall conti's, zo slecht zijn die toch ni ze hihihihi

ondertussen 1000km op de Pepblok!

Link naar reactie
blokje is nog in orde, heb hem gisterenavond in zijn hometown nog ne moto zien voorbij gaan op zijne PX

hehe.. tegen 130 door poederlee een lille.., zijn er weinig die mij daar volgen,

en die White Wall conti's, zo slecht zijn die toch ni ze hihihihi

ondertussen 1000km op de Pepblok!

Mario, zie maar dat je tegen zo'n snelheid geen noodstop moet doen, want dan plakken je white walls niet enkel op het asfalt.

Link naar reactie
blokje is nog in orde, heb hem gisterenavond in zijn hometown nog ne moto zien voorbij gaan op zijne PX

hehe.. tegen 130 door poederlee een lille.., zijn er weinig die mij daar volgen,

en die White Wall conti's, zo slecht zijn die toch ni ze hihihihi

ondertussen 1000km op de Pepblok!

Mario, zie maar dat je tegen zo'n snelheid geen noodstop moet doen, want dan plakken je white walls niet enkel op het asfalt.

I love Noodstoppen!

Link naar reactie
precies ne kleine van 16jaar op zen opgefokt camino'ke...

We hebben hier volgens mij te maken met nen Johnny, die ons hier nu om de oren komt slagen met Pep blokskes, bitubo veren, hydraulische remmen en andere dingen waar wij nog nooit van gehoord hebben ;-)

Link naar reactie

Kan ik alleen maar beamen. 1 keer platte band gehad achteraan, gelukkig slechts aan 20/u. Kan me inbeelden als ge dat aan 130/u hebt dat ge onmiddellijk het compacte formaat van een urne over hebt en ge die dan ook onmiddellijk kunt gebruiken :s Maar eugh! Doe zo verder!!

Link naar reactie
Amaai mijn botten, ik zie er al zwaar tegen op als we eind oktober met LCB naar Bridlington gaan om al die verhalen over dat pep blokje te moeten aanhoren want Mario gaat blijkbaar ook mee...

zolang ge niks vraagt over die pep, zulde mij ni horen.

of als ge liever hebt dak ni mee ga, no problem.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...