Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 2011 Pepparts blok (filmke p7 & p8)


Tirex

Aanbevolen berichten

Pep blok is gemonteerd!!!

WTF is me da!! ni gewoon! 10.8 compressie, als ge dit voor de eerste keer in gang stamp verschiet ge een ongeluk!

Gunter & Sam keken hun ogen eruit, en met ne smile tot achter hun oren.. :-)

tis echt ne 2T crossmoto da ge hoort draaien.. :-)

filmke & foto's volgen nog ze.. miss vandaag nog... ...

Link naar reactie

vandaag om 17.30u aan de uitlaat begonne, moest iets verlast worden,

dit was tegen 19u klaar..

eerst ritje was een feit..

pff.. da trek als een kanon!

1ste vitess na 5 a 6 meter al recht omhoog..

ik verschoot mij een ongeluk...

nu heb ik iets van een 70km eral opzitten,

conclutie.. 1ste, 2de & 3 vitess gaat hij gewoon op zen achterwiel staan, koppel met overvloed!

ikke super content... :-)

wordt vervolgt..

Link naar reactie
Er zijn verschillende soorten RVS legeringen.

409 bvb trekt wel magneet aan maar roest niet

304 daarentegen trekt geen magneet aan.

409 wordt veel gebruikt voor uitlaten.

En als je RVS gaat slagen, vervormen, lassen of dieptrekken dan kan het zijn magnetische eigenschappen verliezen. Dus magnetisme is maar één van de aanwijzingen maar dan nog...

Link naar reactie

Mag ik aan de tevreden klanten eens vragen hoe zij weten dat alles op elkaar afgestemd is?

Zonder dyno? 30pk + volgens wie? Wisselen van uitlaat heeft dat geen gevolgen voor de afstelling?

Wat was er kapot na 1000 km?

Link naar reactie

beste jeroenp , als je meer info over de motors wil ,spreek dan even met de voorzitter van deze vespaclub http://www.16ers.com/ ,deze club heeft al jaren motoren van pep en ze hebben enkel een keer een probleem gehad met 1 motor , namelijk de koppeling .in deze club zitten echte kenners , heb ik zelf met eigen ogen gezien op vespa world days in oostenrijk en ook in portugal , op hun aanraden hebben ik en david (psycho)onze motor gekocht bij pep. De motors van pep zijn wereldwijd in omloop dus een prutser zal hij niet zijn of het zaakje zou al heeeeel lang dicht zijn.Tuurlijk zal er met een beetje zorg moeten mee omgegaan worden , zoniet rij je elke motor stuk indien je dat wenst.

Dus al bij al hebben wij deze motors niet holder de bolder gekocht zonder er info over te verzamelen , 2 jaar.

groetjes raf

Ps , doen die info vragen aan de voorzitter.

Link naar reactie

just terug binnen, het verbruik valt precies toch mee,

vandaag 75km gedaan met een halve tank.. was wel tot de rand vol!

begint goe los te komen, aant rood licht zijde altijd eerst weg met ne Pepblok.. :-)

tot nu toe super engine! 170km staan eral op..

maar nu regend het hier zeker, doeme.. kan weeral geen filmke maken.. :-)

jeroenp@ gewoon monteren, starte van de eerste keer, heb nog niets moeten bijregelen,

maar elk jaar een 80tal pepblokskes bouwen, zal Ben de afstelling ondertussen wel weten zeker.

roufio@ klopt als een bus maat!!

de Makke@ ge kunt ook altijd is voor cameraman komen spelen he! maar ge ga verbaast zijn hoe da vooruit ga ze.. :)

Link naar reactie

Ik wil helemaal niet zeggen dat die meneer een prutser is. Het is niet dat ik niet wil geloven dat alles goed werkt.

Vroeg me gewoon af hoe dat werkte. Heb zelf dezelfde blok als Geert heeft al enkele jaren.

Na het samenstellen op de dyno. Vorig jaar een nieuwe S&S uitlaat gestoken en even teug op de dyno gezet.

Heb er al meer dan 2000 km mee gemaakt zolang ik hem heb en al veel plezier van gehad.

Zou er niet graag het geld aan geven en na x aantal kilometers de blok open moeten doen om de helft te vernieuwen.

Vind het alleen jammer dat door de scooter zo snel te maken hij veel minder bruikbaar is.

Denk niet dat ik het nog opnieuw zou doen. zeker niet als het mijn enige scoot was.

Groetjes Jeroen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...