Sjoerdo Posted September 26, 2023 Author Posted September 26, 2023 helaas had het al besteld bij de eerdere link... deze wel wat goedkoper! Weet iemand toevallig waar deze aluminium strips voor zijn, zaten bij de set vloerrails die ik gekocht heb. Is het om onder de buitenste rails de goot uit te vullen misschien?
jeansprint Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 Is inderdaad om het "regengootje" op te vullen... 1
Wilby Posted September 27, 2023 Posted September 27, 2023 22 uren geleden, Sjoerdo zei: helaas had het al besteld bij de eerdere link... deze wel wat goedkoper! Prijsverschil tussen 1K en 2K lak, ik zou het wel weten welke te gebruiken.
Sjoerdo Posted September 27, 2023 Author Posted September 27, 2023 (edited) ik heb nu 2k lak besteld, dacht de 2k vooral voor de aflak belangrijk was. Edited September 27, 2023 by Sjoerdo 1
Sjoerdo Posted October 5, 2023 Author Posted October 5, 2023 Ik moet dit slotje vervangen, zit dit origineel met klinknagels vast?
nero Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 Ik vermoed dat dit gepuntlast werd. Groetjes, nero.
Sjoerdo Posted October 5, 2023 Author Posted October 5, 2023 Het scherm is origineel aluminium, bij mij is het rechter echter vervangen door metaal, die is inderdaad gelast. Maar vraag me af hoe het bij de aluminium schermen was.
Sjoerdo Posted November 8, 2023 Author Posted November 8, 2023 De dexter killroom of paintroom is klaar voor gebruik 4
Sjoerdo Posted January 9, 2024 Author Posted January 9, 2024 Rode primer, 3 lagen 2k kleurlak, waterproof geschuurd en met gradaties polish en dan heb je dit 5
Sjoerdo Posted January 10, 2024 Author Posted January 10, 2024 Merci mannen, eerste keer dat ik het spuiten van een scooter serieus heb aangepakt, hoop geleerd, hoop fouten gemaakt maar zeer tevreden over het eindresultaat. Twijfel of ik er nog blanke lak overheen zal spuiten, het is nu opgepoetste matte 2k lak. Bij 2k lak is blanke lak niet perse nodig, maar kan wel nog meer 'shine' geven, betekent wel weer nog een paar uur schuren en polijsten dan... 2
Bowyer Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Ziet er sjiek uit! Als je genoeg laag dikte hebt zou je het geheel glad kunnen schuren met een lekker fijne korrel en daarna blanke lak spuiten. Je krijgt dan een mooie glans (ook bij zijdeglans hoogglans moet je denk ik niet doen)en je kleurlak is beschermt tegen beschadigen.
Sjoerdo Posted January 20, 2024 Author Posted January 20, 2024 Ik ga eerst even verder met schuren en polijsten van de 2k topcoat, kijken hoe het uitpakt. Net 1e zijscherm gedaan. 1
the-edge60 Posted February 17, 2024 Posted February 17, 2024 Op 5/10/2023 om 22:59, Sjoerdo zei: Het scherm is origineel aluminium, bij mij is het rechter echter vervangen door metaal, die is inderdaad gelast. Maar vraag me af hoe het bij de aluminium schermen was. Beetje laat misschien, maar bij de 53er met aluminium bulten en spatbord waar wij mee bezig zijn. Zit dat slotje er inderdaad op geklonken met verzonken nagels. Is best wel een beetje fragiel.
Sjoerdo Posted February 19, 2024 Author Posted February 19, 2024 Thanks! Ik had al zo'n vermoeden. Heb uiteindelijk de oude houder laten zitten en alleen het palletje vervangen.
Sjoerdo Posted February 28, 2024 Author Posted February 28, 2024 voorvork zit in elkaar, was een leuk puzzeltje, maar gelukt met dank aan wat hulp van medeforumleden! 2
jeansprint Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Waarom heb je de schommelarm niet helemaal geverfd? Jan.
Sjoerdo Posted February 28, 2024 Author Posted February 28, 2024 geverfd waar de oude verf zat, mogelijk heel netjes afgebladderd in de loop der tijd maar op de 'kale' plekken zat geen verf. 1
Sjoerdo Posted February 28, 2024 Author Posted February 28, 2024 Even in de technica gekeken op de fotos daar is de hele vork idd gespoten
Sjoerdo Posted March 27, 2024 Author Posted March 27, 2024 Kabels getrokken en tank en zadel ge dryfit! 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now