Jump to content
Vespaforum.be

stefpa

Members
  • Posts

    171
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vespa Club Leuven
  • Mijn Scooter(s)
    PX 200 (1993)
    GL 150 (1963)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    korbeek-lo
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

stefpa's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

42

Reputation

  1. UP!! Forumleden, (aangetrouwde)familie, vrienden/kennissen, buren : 2500€
  2. Vespa PX200 - 1993 + onderdelen (onderstuur, nieuwe voorste remkabel BGM, 3 spiegels, olietank, voorste schokbreker, enz..), achterrek/beschermbeugels. Motor nooit open geweest - voorjaar 2019 : nieuwe cilinder/piston BGM, nieuwe banden, nieuwe pakkingen carburator/cilinder. 11 jaar zonder zorgen mee rondgereden, heeft wat TLC nodig. Zit wat speling op de gas-/schakelbuis. Vespa P200E / PX200E 1993 VSX1T436117 Vraagprijs : 2750€
  3. uitlaat Simonini vr PX200, chroom in goede staat, schuurspoor : 40€ zelfgemaakt rekje (niet door mij) vr PK50XL, past mits enige aanpassing misschien ook vr ander model : 25€ 2 velgen 10inch (komen van een GL150, 1963) : 10€ velg, goede staat, model ? (zie afmetingen) : 5€ motor Bajaj 125cc, 3 poort, 12V, (nieuwe koppeling, nieuwe as achterrem - originele piston ontbreekt) + cilinder (gebruikt),nieuwe piston PX125cc. Deze passen op de motor. Blijven liggen van een restauratieproject. vr.prijs 300€ 150cc, 3 poort, cilinder en piston - nieuw, nooit gemonteerd. vr.prijs 90€ voorste spatbord (Sprint enz..) Indische kwaliteit, nieuw, grondverf : 20€ + klepje zijbil VBB enz (SIP) nooit uitgepakt, verkeerde bestelling : 20€ 2 pistons - PX125 (nieuw): 25€ - Sprint (New Old Stock) : 30€ bidonhouder in rvs : 20€
  4. Bij mijn GL ('63) zit daar origineel een M8 in, je kan de bouten afzonderlijk kopen bij SIP of Scootercenter. Zoals Pilaf zegt, de schroefdraad is opfrissen/proper maken met een tapijzer voor M8.
  5. t'is wel een pareltje hé, zo rijden er geen twee rond ? Dan is mijnen 200 zeker 10.000eur waard ?
  6. stefpa

    Rosso corallo

    Rosso corallo 811, maar valt bij mij precies wat donkerder uit dan op de foto's van Vespafarben.
  7. Ik gebruik al jaren SAE30 (mineraal) en dit zonder problemen in mijn PX200 van '93 en GL150 van '63. Meestal gebruik ik olie van Kroon-Oil, maar denk dat andere merken die SAE30 verkopen even goed zijn.
  8. Bij het opruimen deze nog gevonden : - origineel boekje Vespa 50 (Engels/Frans) / - handleiding en onderhoud PK50XL / - Service station manual PK50 (S) tot PK125 (S) (Engels/Italiaans) / - Reparaturanleitung PK50/125 Automatik (Duits) Gratis af te halen of verzendingskosten voor de nieuwe eigenaar.
  9. Heeft er iemand nog zo een centrale vloerplaat voor een PX (200) liggen, stainless mag maar liever zwart gepoedercoat.
  10. Propere scooter voor een correcte prijs, zal rap verkocht zijn.
  11. stefpa

    Gl150

    Neen zonder remtrommel, ga die is monteren en vastzetten om te zien of de speling blijft. 50 is het lager kant remtrommel, 49 is de kroonmoer met daarin een keerring om het lager vast te zetten, 51 is mij ook een raadsel. Niet tegengekomen bij deze motor.
×
×
  • Create New...