Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kleine Verstrooidheid


greenbull

Aanbevolen berichten

Afgelopen zomer moest ik dringend ergens zijn en was wat te laat vertrokken. Tot overmaat van ramp was mijn tank leeg van mijn LML 125 2T. Snel langs het pompstation, benzinedop open en dan in een moment van onoplettendheid begin ik te tanken in de luchtopening ... Mijn hart stond stil...benzine liep er onderaan uit over de uitlaat die geluk van god nog koud was. In plaats van snel op mijn bestemming te geraken ben ik daar veel te laat aangekomen. Heb mijn vespa naar een parkeerplaats geduwd en mogen wachten tot alles opgedroogd was.

Mag er niet aan denken mocht de uitlaat gloeiend heet geweest zijn. 

 

Link naar reactie

... ... .of de "gevorderden" zijn allang vergeten welke grotere "stommiteiten" ze vroeger zelf gemaakt hebben ... . :P

De "gevorderden" zijn dat helemaal niet vergeten. Te pas en te onpas komen die nog wel eens naar boven. Het grote verschil is dat ermee gelachen kan/mag worden

Link naar reactie

De "gevorderden" zijn dat helemaal niet vergeten. Te pas en te onpas komen die nog wel eens naar boven. Het grote verschil is dat ermee gelachen kan/mag worden

Neen, het grote verschil is dat er niet met de feiten op zich gelachen wordt, maar met de persoon.

 

Als je zegt ' is dat het, of komt er nog een climax ? '

Als je zegt 'alleen al me ne LML rijden is de (cli)max'

Als je zegt 'die newbies toch, altijd lachen'

dan lach je eigenlijk de persoon op zich uit, en gaat het niet meer over het feit...

Maar allé, toch een fijne kerst gewenst aan allen.

Link naar reactie

@ geertvespa : Lachen en "uitlachen" zijn twee verschillende begrippen...

Wees gerust , als mijn beste kameraad al een uur probeert zijn vespa te starten waar geen benzine in blijkt te zitten, dan lach ik hem uit, ook om de situatie, maar zeker ook de persoon. Ik noem hem hier nu niet met naam en toenaam maar ik twijfel er niet aan dat hij weet dat het over hem gaat en dat hij er smakelijk om kan lachen. Je moet jezelf vooral niet te serieus nemen.

Trouwens, als je een topic als dit start wat verwacht je dan? Dat iedereen antwoordt: ocharme toch ... Ik vrees dat je dit onder vespisten weinig gaat vinden (bij diegene die ik ken toch) maar wees gerust: diegene met het grootste bakkes en die het hardst lacht om je stommiteiten is ook de eerste die zal stoppen als hij je langs de kant van de weg in panne ziet staan, stommiteit of niet.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ben zo ooit bij het stoppen aan een tankstation vergeten de zijpoot van m'n motor uit te klappen. Afstappen, laten zakken, nog wat, en dan dat besef dat hij zal verder gaan tot op de grond. 

Vorig jaar trouwens ook aan een tankstation een pomp gehad waarvan de automatische klep niet werkte. Was aan het tanken (een Norton 961 die bijna 20.000 euro kost), en wat aan het rond kijken. Tot plots de tank overliep en alle benzine over de Cilinders/uitlaat liep. Dat geluid van sissend water is nog minder aangenaam als je weet dat het benzine is. En dat was op bedrijfstemperatuur. Geen idee welke temperatuur benzine nodig heeft om te ontbranden. Volgens mij nog wel een stuk hoger, maar toch...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...