Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kleur GS 160 MKI


GS 160

Aanbevolen berichten

Ik heb mij een nieuwe vespa aangeschaft, een GS 160 MKI.

Motor is een pareltje maar de lak is niet meer 100 % wat het moet zijn.

Na mijn examens ga ik hem daarom eens onder handen nemen. Ik ben wel van de mening dan je een vespa in zijn originele kleur moet laten spuiten (in dit geval wit met een grijs zadel) maar ik vind dat er mooiere vespakleuren zijn dan wit. Vergis ik mij hierin en valt wit best wel mee, of zou ik toch overwegen voor een vespakleur van een ander type (beige, rood, badkamergroen of misschien het grijs van een GS 150??)

Alvast bedankt!

Nikolas

Link naar reactie

ik vind wit ook niet dat en zou ook eerder voor het metalzilver van de 150 GS gaan, een pastel kleur voor een gs zie ik niet zitten, ferrari rood dan weer wel, enfin een kleur kiezen is niet simpel, succes, jan

Link naar reactie

Uiteraard, maar ik wil gewoon zeker zijn van mijn keuze, dat ik er achteraf geen spijt van ga krijgen, zo zijt hij er nu uit:

gs160-3.jpg

gs160-2.jpg

Ook geen originele kleur dus.

De moeite om hem al te herspuiten?

Bericht bewerkt (01.05.2005 | 12:07)

Link naar reactie

de lak lijkt me nog prima en mooi ook!

Hem laten herspuiten zou een zotte kost zijn denk ik. Dan kan je evengoed nog een vespa kopen. misschien eentje om te restaureren.

Maar 't blijft natuurlijk jouw ( hele mooie ) vespa.

groetjes, Preben

Link naar reactie

is een hele mooie vespa denk er nog niet aan om hem te her spuiten

onnodige kosten her spuiten kost al rap een 400 €. kan je beter een andere kopen voor restoratie

Link naar reactie

het is die 160 van bij jan.

ik heb hem gezien...en kijkers van "kinderen IN de wind" :-/ ook wel waarschijnlijk.

persoonlijk vind ik voor een 160 "GS 160 wit" (1 vd 100den soorten wit) wel mee vallen.

mijn GS 160 is knalrood (ik denk 'RAL verkeersrood") in't begin was't even wennen en ik heb ook even getwijfeld maar de kleur past perfect bij het karakter van de scoot... Sportief, leuk geknetter, aangename snelheid, stevige accelleratie en dat tikkeltje onbetrouwbaarheid.

voor mij persoonlijk vind ik dat sommige kleuren echt aan een type worden gelinkt... Rally oranje, GS 150 grijs, ss blauw,...

maar... jij moet er op rijden... dus je kiest zelf de kleur

maar ik zou inderdaad de eerste jaren nog even zo rondrijden, misschien ga je de kleur nog leuk vinden...

ps: ik wou dat ik op mijn 17de ook al zo'n "grave" vesp had gehad!!!

Link naar reactie

Schoon scooterke! Ik persoonlijk zou haar zeker niet direct laten spuiten, maar misschien wel het zadel vervangen, de die drie sterren in de wangen laten wegwerken, de valbaren ditchen, is kijken naar het deurke van het bagagevak en de kilometric, en misschien zwarte wangrubbers vervangen door grijze, aslook de handvaten. Maar smaak hangt natuurlijk af van persoon tot persoon hè! En de zomer staat voor de deur...

Link naar reactie

Bedankt voor jullie reacties!

Het is inderdaad de vespa van Jan die ik heb kunnen bemachtigen.

Heel hard en lang voor gewerkt en een klein beetje sponsoring van de ouders voor mijn komende 18e verjaardag.

En ik moet dus inderdaad nog even wachten eer ik er echt mee mag rijden. Daarom dat ik dacht van, in tussentijd kan ik hem dan restaureren. Maar de foto's bedriegen misschien wel een klein beetje, hier en daar is er toch al wat lak af en hier en daar ook een beetje roest.

Met andere woorden, je ziet dat ze niet nieuw is, maar ok, misschien mag dit wel juist...

grtz,

Nikolas

Link naar reactie

Ik ben 3 jaar lang de enige geweest met een matzwarte GS160 mk I maar 't kon, nie blijven duren é... Ach ja, volgend jaar dan maar een cutdown van maken zeker...

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...