Jump to content
Vespaforum.be

sprima

Members
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Classic Vespa Club Geraardsbergen
  • Mijn Scooter(s)
    125 ACMA '53
    125 VN '56
    150 VGL '58 MISA
    150 GS 3 '59 MISA
    APE AC 3 '61
    150 GS 5 '61 MISA
    160 GS '62 MISA
    180 SS '66
    180 Rally '72
    200 PX '81
    (GT 200 '03)
    (Primavera '75)
    (Acma '56)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Geraardsbergen
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sprima's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. sprima

    Zadel

    Zo is het idd. De rode pijlen was van een zadel zoals je aangeeft met het "normale" frame. Die zat ook in die bak maar die was beschadigd en gezien de beugel er op stond en geen "punt" liggen had voor de andere sluiting heb ik deze er laten op staan..
  2. sprima

    Zadel

    Bij de scooter was nog een bak onderdelen bij en daarin zaten nog 2 reservezadels. Ik beweer niet dat het zadel nergens anders op past maar in elk geval heb ik 3 verschillende zadels die op de gs 160 passen. En er bestaat idd nog het Italiaanse model. Ik heb deze zadels als op andere misa gs 160’en gezien dus.. De sluiting is een beugel waardoor de pin niet gebruikt hoeft te worden.. het voordeel van deze sluiting is me onduidelijk..
  3. sprima

    Zadel

    En ik heb ook een 100% zeker originele gs 160 met 100% zeker een origineel zadel met Leopard overtrek en dat ziet er exact hetzelfde uit als die op de foto!! Ook het andere frame werd gebruikt want zo heb ik ook 1 liggen maar het andere is ook voor de Italiaanse.. dit is echt 100% zeker een gs 160 zadel!!
  4. sprima

    Zadel

    Ben dan wel niet de kenner zoals sommigen maar als ik iets zeker weet dan schrijf ik het hier, anders zwijg ik. Dit is een vespa GS 160 zadel, belgisch met een aparte beugel ook enkel voor dit model. Kan blijkbaar geen foto's bijvoegen.. Werkt niet (tijdelijk).
  5. sprima

    Zadel

    GS 160 zadel (belgisch). Aparte sluiting met een beugeltje.
  6. A dju.. Jammer.. Neen, dan ga ik ze niet veranderen.. Thx.
  7. Is die versnellingsbuis wit gelakt Tommie (kleur is niet geheel duidelijk op de foto)? Dan wil ik ze wel.
  8. sprima

    project VM1 1953

    A voila!! Veel werk bespaard dan!! Dan zwijg ik.. 😀
  9. sprima

    project VM1 1953

    Daar zou ik me idd geen zorgen over maken.. Je hebt volgens mij zelfs teveel gespoten.. Bv de binnenkant van de tamboeren, de naaldlagertjes van de fourche, de gaten van de swingarm.. Ofwel is het gezichtsbedrog op de foto.. Kan ook.. In elk geval super leuk project!!
  10. Ik ben nog op zoek achter een (aluminium) koelkap voor struzzo/VB/VGL/faro basso. De namaak die ik kocht is dermate slecht dat ik liever een originele zou willen. Ik hoor het graag.
  11. Iemand toevallig een (goed) werkende originele ontsteking liggen voor struzzo (2-3) of VGL? Alvast bedankt! Mvg, Stijn.
  12. Lijkt me idd allemaal correct... het economica model van de faro basso (VN1T) is de versie zonder de luxefranjes, donker beenschildlogo, 7 strips,... Er waren nog wel wat verschillen..
  13. Ik wil de luchtfilter (polini) en de gebruiksaanwijzing wel. Dank u. Verder via PM?
  14. Ik heb nog ene liggen Jan.. Zal eens doorsturen via messenger..
×
×
  • Create New...