Jump to content
Vespaforum.be

sprima

Members
  • Posts

    236
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Classic Vespa Club Geraardsbergen
  • Mijn Scooter(s)
    125 ACMA '53
    125 VN '56
    150 VGL '58 MISA
    150 GS 3 '59 MISA
    APE AC 3 '61
    150 GS 5 '61 MISA
    160 GS '62 MISA
    180 SS '66
    180 Rally '72
    200 PX '81
    (GT 200 '03)
    (Primavera '75)
    (Acma '56)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Geraardsbergen
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sprima's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

11

Reputation

  1. T probleem is dat de duitse billen met gaatjes zijn voor die sierlijsten.. er staan er trouwens te koop in Duitsland, op kleinanzagen.. Dus k wou eerst hier eens proberen.. Hopelijk binnenkort weer wat meer beurzen waardoor de kans stijgt. T is niet dat ik zonder moet rijden dus das al ok.. Toch merci voor de tip!! en tot binnenkort!
  2. Iemand toevallig een bil voor de motorzijde in O-lack liggen die hij wil verkopen? Ik kan eventueel ook wisselen met 1 die opnieuw gespoten is in de juiste kleur. Ze steekt me toch wat te hard af tegen de 0-lack zijde en zou dus liever een originele hebben. Alvast bedankt!! Mvg, Stijn.
  3. hou je die even? Iemand van bij ons wil die.. ik laat het u dadelijk weten..
  4. Super dit!! Dus als ik het goed begrijp was dit een dag voor hun verdelers? Ontbijt, bedrijfsbezoek en dan diner.
  5. sprima

    Zadel

    Zo is het idd. De rode pijlen was van een zadel zoals je aangeeft met het "normale" frame. Die zat ook in die bak maar die was beschadigd en gezien de beugel er op stond en geen "punt" liggen had voor de andere sluiting heb ik deze er laten op staan..
  6. sprima

    Zadel

    Bij de scooter was nog een bak onderdelen bij en daarin zaten nog 2 reservezadels. Ik beweer niet dat het zadel nergens anders op past maar in elk geval heb ik 3 verschillende zadels die op de gs 160 passen. En er bestaat idd nog het Italiaanse model. Ik heb deze zadels als op andere misa gs 160’en gezien dus.. De sluiting is een beugel waardoor de pin niet gebruikt hoeft te worden.. het voordeel van deze sluiting is me onduidelijk..
  7. sprima

    Zadel

    En ik heb ook een 100% zeker originele gs 160 met 100% zeker een origineel zadel met Leopard overtrek en dat ziet er exact hetzelfde uit als die op de foto!! Ook het andere frame werd gebruikt want zo heb ik ook 1 liggen maar het andere is ook voor de Italiaanse.. dit is echt 100% zeker een gs 160 zadel!!
  8. sprima

    Zadel

    Ben dan wel niet de kenner zoals sommigen maar als ik iets zeker weet dan schrijf ik het hier, anders zwijg ik. Dit is een vespa GS 160 zadel, belgisch met een aparte beugel ook enkel voor dit model. Kan blijkbaar geen foto's bijvoegen.. Werkt niet (tijdelijk).
  9. sprima

    Zadel

    GS 160 zadel (belgisch). Aparte sluiting met een beugeltje.
  10. Is die versnellingsbuis wit gelakt Tommie (kleur is niet geheel duidelijk op de foto)? Dan wil ik ze wel.
  11. sprima

    project VM1 1953

    A voila!! Veel werk bespaard dan!! Dan zwijg ik.. ?
  12. sprima

    project VM1 1953

    Daar zou ik me idd geen zorgen over maken.. Je hebt volgens mij zelfs teveel gespoten.. Bv de binnenkant van de tamboeren, de naaldlagertjes van de fourche, de gaten van de swingarm.. Ofwel is het gezichtsbedrog op de foto.. Kan ook.. In elk geval super leuk project!!
  13. Ik ben nog op zoek achter een (aluminium) koelkap voor struzzo/VB/VGL/faro basso. De namaak die ik kocht is dermate slecht dat ik liever een originele zou willen. Ik hoor het graag.
×
×
  • Create New...