Ga naar inhoud
Vespaforum.be

woutervespa

Leden
  • Items

    198
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    ACMA 1952
    ACMA 1955
    GS 150 1959
    Vespa GTR 1970
    Vespa vnt2t 1962

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    langemark
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

2.518 profielweergaven

woutervespa's prestaties

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Dedicated Zeldzaam
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

65

Reputatie

  1. Te koop wegens verkeerd besteld, aansluitstuk om een polini of dellorto carburator te monteren op het origineel inlaatspruitstuk van motovespa 150/160 .(past dus niet op GS150 ) Ik had er graag 30 euro voor gehad .
  2. Als je een model opstuurt of een tech.tekening maken ze allerhande kabels op maat . Meestal na enkele dagen sturen ze je kabel op. Succes Wouter
  3. Kabel laten maken bij remkaflex . Groeten Wouter
  4. woutervespa

    Uitlaat acma 1952

    Hey , Is er iemand die al besteld heeft bij Ricambicucaio74 ? Prijzen zijn in ieder geval OK . Groeten Wouter
  5. Ik heb hier anders wel een flux meter.
  6. Ik denk dat vespazone in mons een hermagnetiseer toestel heeft .
  7. De sproeiers zijn aangepast , hoofd 98 , rolantie 40 . Het is OK om mee te rijden maar ik blijf het een raar gegeven blijven nl. die ronde inlaatbuis op die ovale inlaat van de std.cilinder. Is er iemand die deze aanpast ? Bedankt
  8. De sproeiers die er nu standaard inzitten , hoofdsproeier 110 , rolantiesproeier 40 . De motor is volledig standaard , behalve de ontsteking , die is vervangen door een flytech. Uitlaat ook origineel . Vespa is een GS 150 vs5. Is dit ok ?
  9. woutervespa

    Cp23 op gs150

    Na het gesukkel met de originele carburator overgestapt naar een polini cp 23 . Na het eerste testritje verzuipt ze nog steeds , vooraleer ik begin met sproeiers te veranderen had ik graag advies gekregen ivm. het spruitstuk . Moet de cilinder worden aangepast aan de ronde opening of niet ? Zie foto's Bedankt
  10. De cp23 zit er ( eindelijk ) op , ze draait al mooi stationair , wel is ze nog een beetje te rijk ( denk ik ) , de naald 1 positie gezakt en de luchtvijs 3 toeren uit . Ze pakt onbelast mooi aan en na het gas lossen valt ze onmiddelijk mooi op rolantie . Klaar voor een testritje , als het weer meezit .... Bedankt iedereen om mee te helpen !
  11. Beide sproeiers zijn vervangen , vlotternaald en zitting zijn ook nieuw . Naald van gasschuif is ook al vervangen en op meerdere positie's gezet . Kan het zijn dat door de trillingen van de motor de vlotternaald niet mooi afsluit en daardoor overloopt ?
  12. Het rijden is ok , wel hoor je na het nemen van een andere versnelling wat gepruttel in de uitlaat (te veel benzine ?) Daarna weer vertrokken . Bij het afkomen van versnelling moet je ook wat aan het gas hangen om ze draaiende te houden ...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...