Jump to content
Vespaforum.be

Bikerke

Members
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Excellent

About Bikerke

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    -
  • Mijn Scooter(s)
    GS 160MK1 1964
    Primavera 125 1970

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Hasselt
  • Land
    Belgi√ę

Recent Profile Visitors

978 profile views
  1. Vele kilometers later... 8EF76A4C-6FDE-45DA-8D9D-C8D88EA24EE6.mp4
  2. Bikerke

    Vespatronic GS160

    Ik blijf melding krijgen dat ik geen toegang heb om iets te posten... Volgende poging: Ik heb nog geen seconde spijt van de 12V-conversie (Thx Nero) Mijn remcontact is vervangen (oude was defect). Als ik me nog goede herinner door een N-contact. Ik heb normaal nog ergens een lijst liggen met alle bestelde onderdelen. Laat maar weten indien ik dit moet checken. Mijn kabelboom is een 12-kabelboom van SIP. De claxon is nog de 6V met nu wat meer volume :-) Op het sleutelcontact gebruik ik enkel de twee uiterste standen.
  3. Bikerke

    GS 160 valt stil

    Al deze problemen opgelost door de batterij er uit te laten en een Vespatronic te steken :-)
  4. Na alle logische zaken te hebben getest heb ik hem voor de derde keer ultrasoon laten reinigen. En ondanks weinig hoop loopt hij intussen perfect... Blijkbaar zijn de SI-carburatoren daar gevoelig voor, ook mijn reserve-carburator had dezelfde problemen :-( Proberen waard dus vooraleer je verder zoekt!
  5. Hij heet willie ketelbuters, is ne echte vakman. 0472788165. Wel eerst is bellen, hij geniet van het pensioen. Grts raffa

    1. Bikerke

      Bikerke

      Thx voor de snelle reactie!

  6. Dag Raffa,

    Is het mogelijk mij de gegevens van de persoon die zetels opmaakt in Hechtel te bezorgen?

    Thx,

    Frank

  7. Dag Pieter, na zijn winterslaap nog steeds hetzelfde... intussen de volledige carburator, benzineslang, benzinekraan en tank gewisseld. Maar zonder resultaat... De benzineleiding is 48cm. Wanneer ik je test doe met een open kraan en de slang los dan loopt dat wel, maar geen straal. Ik heb een doorzichtige slang en zie nergens lucht. Ik heb de richting van de piston nog niet nagekeken, maar wat zou de reden zijn dat hij dit de eerste 200km na revisie niet deed... wie heeft nog tips? Alle dichtingen zijn vervangen tijdens de revisie... gr, Frank
  8. Hoi, Ik heb distezlfde probleem gehad, en heb het opgelost gekregen door een tweede dichting bij te steken tussen deksel en de carburator. Veel succes, Frank
  9. Dan heb je een vliegwiel met kleine diameter nodig, kan dus niet dienen...
  10. Opgelet, er bestaan twee verschillende sets voor een MK1. Dit omdat er tijdens de productie twee verschillende types (as-diameter) van krukas gebruikt zijn. Mijn dealer heeft eerst de verkeerde besteld... Deze zit nog nieuw in de doos en mag mogelijk met korting weg... Moest je interesse hebben stuur je het serienummer van je motor maar door, dan vraag ik het even na voor je! PS: Zoals Nero aangeeft kost het nu even geld, maar gaat het zeker ergernis voorkomen :-p
  11. Om van al deze problemen af te raken heb ik een Vespatronic geplaatst... Nog geen seconde spijt van gehad! :-p
×
×
  • Create New...