Jeroen Dijck Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 beste leden, hieronder enkelle foto's van een fb die te koop staat. graag jullie advies. wacht nog om frame nr. verkoper wist niet waar hij die moest zoeken zou van 1951 zijn. de chrome versiering rond de bril kan dit kloppen? het logo van piaggio lijkt volledig koper? Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Crashbars rond billen is zijn van Nederlandse makelij Weet niet of dat al bestond ten tijde van fb van 51 Dus misschien/waarschijnlijk achteraf er opgezet Gr Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Klopt, NL'se GS billen. Wat een Europese (Belgische?) restauratie zou kunnen betekenen. Ik zie niet meteen grote alarmbellen... Papierwinkel ok? Link naar reactie
Gio Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Heeft 10 inch velg en geen originele blok, kan zijn de kickstarter is aan gepast,maar dat lijkt me raar om geen originele kickstarter te gebruiken. Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Motor is niet origineel, schakelmechanisme is anders op een faro Basso motor. Lichtschakelaar op stuur is voor een later model dan 1951, wss 1955 ofzo... Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Damn... ik was precies nog niet goe wakker... Motor is inderdaad een largeframe! Link naar reactie
roufio Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 als de prijs nu eens meevalt , en de motor is een px200 , dan doe je toch een uitstekende zaak , verkoop die px200 , (ze staan hier te schuiven voor zo een blokje ) en koop een origineel blokje of acma blokje van na 53 ,waar je een pinasco kitje opsteekt en dat bolt gelijk een px 200 , met de originele motor valt toch bija niet te rijden in het dagelijks verkeer , of je tikt ergens een gs150 blokje op de kop , Link naar reactie
Raffa Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 Heb nog een pas volledig gereviseerd blokje acma 54 liggen. Je weet nooit hé Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 2 mei 2017 Delen Geplaatst: 2 mei 2017 De vespa is zeker niet van 1951 dit zie je aan de billen , koplamp , bagage drager( waar pasagierszitje op zit ), achterlicht , licht schakelaar op het stuur enz wat niet weg neemt dat dit een mooie scooter kan zijn aan de juiste prijs natuurlijk maar er zitten natuurlijk zoals hoger vermeld wal een paar addertjes onder het gras voor de niet zo ervaren vespa liefhebber grtz sidvespa Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Koppelingskabel gaat ook een 'rare' plaats in't frame ipv door 't stuur... normaal gezien gaan alle kabels door de twee 'buiseindes' die op de centrale tunnel gelast zitten. Zelfde met de voorremkabel die op een rare plaats in't onderstuur verdwijnt! Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 stuur met kabels langs buiten en toch een gesloten bil kloppen ook niet met elkaar. Volgens mij een samenraapsel van verschillende modellen Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 3 mei 2017 Delen Geplaatst: 3 mei 2017 Stuur is van een V31 met open bil, de koppelingskabel gaat bij deze modellen wel degelijk langs daar het frame in. De kilometerteller lijkt me VNB... Zoals Geert aangeeft een samenraapsel van verschillende Vespa's, mijn inziens zelfs een "curry" resto... Mijn advies: afblijven! Link naar reactie
Jeroen Dijck Geplaatst: 7 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2017 allemaal hartelijk bedankt. na dit alles te lezen hebben ga ik er zeker afblijven. zou graag een correcte hebben voor een correcte prijs. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 7 mei 2017 Delen Geplaatst: 7 mei 2017 Ben eigenlijk wel benieuwd naar de vraagprijs... Link naar reactie
AJ Geplaatst: 8 mei 2017 Delen Geplaatst: 8 mei 2017 Even Google op MP... Maar de onze gaat daar voor niet weg... Groet en succes, AJ Link naar reactie
Jeroen Dijck Geplaatst: 8 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2017 De vraagprijs is bieden vanaf €5000 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.