Jump to content
Vespaforum.be

N!Ce

Members
  • Posts

    685
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    ex-Speedboys SC -
    ex-Vespa Club Antwerpen
  • Mijn Scooter(s)
    Sprint 150 (200), GS150 MISA, MV Faro Bajo Primera Serie, Ape AC4,
    Ex: GS150, Rally 200, PX200, P200E, GS200, P125, ACMA 125, Struzzo, MV Faro Basso, Lambretta SX150, Lambretta LI125 Series 2, PK50s

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Brecht
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

N!Ce's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

287

Reputation

  1. Je moet idd geen standaard Faro BAsso of Acma arm nemen, want daar passen gene grotere GS (conisch) rubbers in, maar wel late VN2 of VGL.
  2. Inderdaad Joost, het was nu erg krap en als je , zoals ons, een paar reparaties had, kon je onmogelijk op tijd binnenkomen. 1 dag hebben we van 9.12 tot 21.15 gereden, maar wel genoten van elke minuut.
  3. Na een zeer geslaagde editie in 2018 Frankrijk-Corsica, was het nu tijd voor de Alpen editie Frankrijk en Italie. 4 dagen in het zadel 1200km: La Grave-Volonne-Saint-Chaffrey-Pila (Aosta)-La Grave 25 cols waarvan 14 boven de 2000m (izoard, Iseran, Galibier, Madeleine, Lautaret, Pt Saint-Bernard, etc) Elke dag roadblock met afscheurbare blaadjes en fotokes (gebruiken als boekje of oprollen) 220 deelnemers Handvol Belgen Rally, Sprint, GL, GS, Faro Basso, Acma, Cosa, Primavera, PX, GTS en Lambrettas Ploeg van 4 (automaticos moeten ook 1 handgeschakelde in team) Waanzinnige sfeer Machtige routes en uitzichten Uitstekende organisatie (roadbook, eenvoudige hotels, eten, bagage mag in de camion en een volgwagen) Weeral onvergetelijk avontuur en aanrader voor wie eens iets anders wil dan 'rond de kerktoren-ritjes of andere koffietafels' 😎 OPGELET: een aantal dagen nodig om te bekomen en alle indrukken te verwerken Info: Vespa Club Dauphinois: https://www.vespaclubdauphinois.fr Groeten, N
  4. met die 2 helmen inbegrepen 250 Euro? 🤪 (here we go again)
  5. GS heeft een kippenpootje. heb je al eens gekeken of hij wel recht staat? Moet je regelmatig eens bijtrekken.
  6. Je kan natuurlijk een Pinasco 177 kit plaatsen, maar dan kan je best ook een andere krukas, elektronische ontsteking, andere carburateur steken... naast alles reviseren natuurlijk. 10km sneller dan hoeveel? Soms kan je met een modernere carburateur en andere uitlaat ook al wel wat vlotter rijden, denk ik. N
  7. Als ge in het zuiden 1 ding best kan aanhouden , zijn het wel handschoenen. Zeker als je, na je eerste schuiver op de met grind bezaaide Ardechepaadjes, nog zonder hulp van anderen tegen een boompje wil plassen ;o) Maar denk dat alles is toegelaten in FR. N
  8. en een Bollag/Wossner overmaat piston is ook een goed plan ;o)
  9. de carbu van de GS is een redelijk drama, dus weet ook dat je bij SIP een CP23 geprepareerd door Stoffi kan vinden ;o)
  10. N!Ce

    motorsteun vm motor

    Bachetta carter krijg je wel verkocht aan iemand die een originele restauratie wiel doen
  11. N!Ce

    motorsteun vm motor

    Ter info, een swingarm voor een bachetta is volledig anders dan een VM, VN of V30-33.... Ziet er zo uit als op foto. Vraag is vooral op welk frame ga je die motor steken? N
  12. inderdaad, waar is het originele achterlicht?
  13. Beste Cedric, De koplamp ring past mijn GS ondertussen als gegoten!!!! Echt veel dank 🤩 Cheers Nic
  14. Je bent je fonduesetje nog vergeten: https://www.2dehands.be/v/elektronische-apparatuur/fonduesets/m1824722008-princess-elektrische-fonduepan Graag gedaan 🤪 N
×
×
  • Create New...