Jump to content
Vespaforum.be

N!Ce

Members
  • Content Count

    625
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

208 Excellent

1 Follower

About N!Ce

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Speedboys SC -
    Scooter Club du Sudest
  • Mijn Scooter(s)
    Sprint 150 (200), GS150 MISA, MV Faro Bajo Primera Serie, Ape AC4,
    Ex: GS150, Rally 200, PX200, P200E, GS200, P125, ACMA 125, Struzzo, MV Faro Basso, Lambretta SX150, Lambretta LI125 Series 2, PK50s

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Brecht
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bollag verkocht ook Pinasco en op website stond toen: BOLLAG: Vor der Auslieferung kürzen wir das Kolbenhemd um 2.5mm. Damit Verlängert sich die Einlasszeit und es gibt keine Probleme bei der Montage auf den 125er Gehäusen.
  2. Sid, is toch veel te proper voor uwen FB? of voor de collectie?
  3. dat zijn 8 duimers Joost ;o)
  4. Yep, en dan nog Deurne-Noord, de hel!
  5. Hela, dezen Deurnenaar zat ook in Sint-Michiels College Schoten 😎
  6. Ik zou ervan uitgaan dat je een replica gaat kopen 🤪, helaas... Papieren en serienummer zeggen helaas ook niet veel tegenwoordig - tenzij originele lak - denk idd dat er op de kop 90 SS staat: als je vraagt om deze er af te mogen schroeven kan een bedrieger wel zenuwachtig worden Dit terzijde: een degelijke replica met Quattrini tuning en een Primaz schrijf rem is ook dolle pret denk ik! N
  7. In Duitsland eens polsen bij Rollerfabrik (https://www.facebook.com/Rollerfabrik-172473776136136) Zijn specialist en maken ook topreplica's op basis van korte frames en niet op de langere Special frames. Ter info: SS90 is zowat duurste scooter die je kan zoeken 🤪 N
  8. N!Ce

    Revisie GS150 motor

    ik zou de GOL in het schap leggen of een deurknop van maken en gaan voor de Grand-Sport of Wössner via Bollag (email want geen webshop meer)
  9. N!Ce

    Revisie GS150 motor

    ik heb een GS VS5 met Nagy kop, Flytech en CP23 carbu van Stoffi. Gaat als een speer, maar ook wel segment kapotgereden deze zomer in Ardennen. Was wel nog originele piston en ga nu ook verder laten boren en honen. Die kop van Nagy laat uw GS veel soepeler rijden en trekt echt stevig op!
  10. Op die site kan je vaak goedkope zaken vinden voor Spaanse Faro Bajos en Manillar De Tubo's (Struzzo). Was het al eens tegengekomen...
  11. Niet goedkoop 😎 https://es.wallapop.com/item/deposito-adicional-vespa-faro-bajo-bocolo-496835661
  12. Als je beetje leest op German Scooter Forum, kan je zien dat ze in Duitsland toch al jaren hun pistons afschaven zonder problemen. Bollag verkoopt zelfs ook Pinasco kits met dei aanpassing: "Vor der Auslieferung kürzen wir das Kolbenhemd um 2.5mm. Damit Verlängert sich die Einlasszeit und es gibt keine Probleme bei der Montage auf den 125er Gehäusen." https://www.germanscooterforum.de/topic/351717-wideframe-setups/
  13. Pinasco 160 kit moet je ook piston afdraaien als je een 125 carter hebt: staat zowel bij SIP als bij anderen vermeld. wellicht BGM dan ook?
  14. De Giorgio heeft wat je zoekt 😃 Alhoewel, is eerder voor model erna, want je stuurhendels zijn anders
×
×
  • Create New...