Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hopakee: beschermende kledij verplicht binnenkort


Aanbevolen berichten

Neje, waarschuwing...Ik reed in men hemmeke rond int stad, en ze kwamen me achterna. Algoed dat ik nog een stoem vestje bijhad, en twas goed. Zeikers!! Twaren 2 man op een brommerke, en ze reden zelf rond in een poloke. Ma ZUN mochten da, omda ze 'maar' met een brommerke reden. Maar WEL mij voorbijsjezen.

Maar Motards hebben de opdracht gekregen om direkt te beboeten vertelden ze me.

Hoezo zeikers?

Het gaat oa over mijn belastingsgeld.

Weet je, ik ben voor vrijheid blijheid, en ieder doet zoveel mogelijk zijn zin. Maar; dan ook responsabilisering van iedereen; met andere woorden; als je een ongeluk hebt en je zit onder de schaafwonden vanwege vrolijkheid, dan betaal ik daar niet voor. Dus mijn kostprijs ziekte verzekering daalt dan. En dan wordt Blue een terechte nickname

Link naar reactie

Hoezo zeikers?

Het gaat oa over mijn belastingsgeld.

Weet je, ik ben voor vrijheid blijheid, en ieder doet zoveel mogelijk zijn zin. Maar; dan ook responsabilisering van iedereen; met andere woorden; als je een ongeluk hebt en je zit onder de schaafwonden vanwege vrolijkheid, dan betaal ik daar niet voor. Dus mijn kostprijs ziekte verzekering daalt dan. En dan wordt Blue een terechte nickname

Euuuh...ik ben al genoeg tegen de grond gegaan om te weten wat het is. Ik heb ooit een half jaar mogen revalideren. En NIET op kosten van de 'belastingbetaler', want ik was in fout. (trouwens dat betaalt de belastingbetaler niet, daarvoor zijn er verzekeringen). Ik zei ook duidelijk dat ik in het stad reed, en niet op de grote baan: dan pas ik mijn kledij ook wel aan hoor!!

Link naar reactie

... overgesubsidieerd inefficiƫnt openbaar vervoer waar ik geen gebruik van maak...

Serieus Blue als je in je recht was had de verzekering van de tegenpartij betaald, maar dan enkel het verschil van de sociale zekerheid, dus wij allemaal, nu heb jij enkel het verschil betaald. En ik ben ook al genoeg tegen de vlakte gegaan met alle gevolgen van dien, er steekt trouwens nog een reeks ijzer en bouten in mijn lijf, maar mijn vel hebben ze er nog niet moeten afschrapen...

Link naar reactie
... overgesubsidieerd inefficiƫnt openbaar vervoer waar ik geen gebruik van maak...

Serieus Blue als je in je recht was had de verzekering van de tegenpartij betaald, maar dan enkel het verschil van de sociale zekerheid, dus wij allemaal, nu heb jij enkel het verschil betaald. En ik ben ook al genoeg tegen de vlakte gegaan met alle gevolgen van dien, er steekt trouwens nog een reeks ijzer en bouten in mijn lijf, maar mijn vel hebben ze er nog niet moeten afschrapen...

altijd al gedacht dat gij zo een paar keer zijt blijven botsen ;-)

Link naar reactie

Als een strandjanet!!! :)))

Gisteren naar de beurs in Wieze geweest. Wat me daar telkens opvalt is dat het daar vol "mankepoten" loopt (of beter strompelt). Niet dat men met de verplichte beschermende kledij minders kans heeft op gebroken benen en botten, maar het doet je toch nadenken...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

nu is het me nog altijd niet duidelijk rond dat kinderzitje...

"... kinderen tussen 3 en 8 mogen niet vervoert worden op een motor fiets meer dan 125cc... Deze kinderen moeten vervoerd worden in een aangepast kinderbeveiligingssysteem... "

wilt het dan dan zeggen dat tussen 3 en 8 op nen 125 een kinderzitje nodig is , of op moto's boven 125cc een kinderzitje nodig is?

Link naar reactie

voor mij wil dit zeggen dat ze VANAF 3 JAAR ALTIJD in zo'n kinderzitje MOETEN zitten op ne Vespa(of iets anders)van MAXIMUM 125cc. Wil je ze op iets zwaarder meenemen MOETEN ze MINSTENS 8 jaar oud zijn; of het zitje dan nog nodig is weet ik niet maar dat is in mijn geval nog zeker 3 jaar wachten. ps. tis niet mijn bedoeling om te roepen maar wou gewoon even wat accentueren;-p

Link naar reactie

Gisteren op de opendeurdag van Lambrettafinder heb ik gewoon is rondgekeken of er veel gevolg werd gegeven aan de nieuwe wetgeving ivm beschermkledij, hetgene dat mij direct opviel was dat er meer "plastic drivers" in overtreding waren in vergelijking met de handgeschakelde medemensen. Er waren er zelfs nog enkele bij die dachten dat het een openschoenendag was ipv een opendeurdag ;-)

Link naar reactie
Gisteren op de opendeurdag van Lambrettafinder heb ik gewoon is rondgekeken of er veel gevolg werd gegeven aan de nieuwe wetgeving ivm beschermkledij, hetgene dat mij direct opviel was dat er meer "plastic drivers" in overtreding waren in vergelijking met de handgeschakelde medemensen. Er waren er zelfs nog enkele bij die dachten dat het een openschoenendag was ipv een opendeurdag ;-)

Het was mij ook opgevallen...die zullen minder hard vallen zeker? ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...