B-MAN Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Hey Nero, je moet die zo laten! Het is een topscooter! Hier en daar bijspuiten gaat niet mooi worden denk ik... Succes ermee. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Hey Nero, je moet die zo laten! Het is een topscooter!Hier en daar bijspuiten gaat niet mooi worden denk ik... denk ik ook. polieren en owatrol. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 kunnen we geen poll houden lijkt me leuk, ik ben volg b-man en Tyrian Link naar reactie
Joene Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 ik zou die terug volledig spuiten in RAL 1016, kwestie niet te hard op te vallen Link naar reactie
cee Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 als het zoals de nummerplaat houder is, valt het niet op de dit is bijgespoten op foto , misschien wel nog wat bruine plekken op de nummerplaathouder aanbrengen? Link naar reactie
roufio Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 die bruine plekken wil ik er wel opzetten ze nero ,kwestie van op tijd bij u te zijn ,anders is het in mijn broek :-) Link naar reactie
nero Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Hoe ben je aan die kleur lak gekomen? Scan van de vespa of originele laknummer? En welk merk?Het resultaat ziet er veel belovend uit In den auto5 van het merk Motip, gevonden met een kleurenkaart (41800). ) In verband met de retouches ben ik nog aan het twijfelen omdat ik de vespa nog niet in daglicht (zon) heb kunnen "bewonderen". Maar laat gerust weten wat jullie zouden doen! Groetjes, nero. ps: nu topgear scooter tegen auto! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 21 december 2010 Delen Geplaatst: 21 december 2010 polieren, owatrol en rijden!!! Link naar reactie
nero Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 Tussen de feestmaaltijden door toch nog kunnen verder werken: De verf van de wieldeksels (niet origineel) is beginnen reageren op de niewe grondlaag, dit wordt dus herbeginnen van op 0. Op het spatbord is spijtig genoeg bijna geen O-lak meer te bespeuren, dus moest er iemand eentje liggen hebben, laat maar weten... Groetjes, nero. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 27 december 2010 Delen Geplaatst: 27 december 2010 Bangelijk resultaat Nero Spatbord ook trouwens...Prettige feesten! Groeten tom Link naar reactie
nero Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 Bangelijk wel... Ook hetzelfde toegewenst! Groetjes, nero. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 27 december 2010 Delen Geplaatst: 27 december 2010 Van een schoon groen kleurtje naar ne ratbike, omgekeerde wereld... ;-) Link naar reactie
nero Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2010 )) Groetjes, nero. Link naar reactie
George Bertram Geplaatst: 28 december 2010 Delen Geplaatst: 28 december 2010 Dat is echt jammer dat er bijna geen lak meer op dat voorspatbord zit. Ik hoop voor je dat iemand nog eentje heeft met dezelfde kleur. Een megagiga job heb je gedaan, petje af. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 29 december 2010 Delen Geplaatst: 29 december 2010 Nero, ik kwam deze prachtige New Old Stock pot tegen voor een SS50. Kost wel € 600,00 :-( Als je wil stuur ik je de link en/of breng ik hem morgen (30/12) mee Gr, Jeroen Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 @JOENE: bedankt voor de tip, de uitlaat ziet er prachtig uit! Maar "iets" te hoog gegrepen voor mijn portefeuille. Groetjes, nero. Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 ha nero ik zie dat je de weg naar de ss link op het GSF ook gevonden hebt dit is volgens mij echt "the place to be " met je ss voor vragen en dergelijke ik volg zelf de link al een aantal jaartjes en daar zitten echt een paar ss specialisten grtz sidvespa Link naar reactie
nero Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 Yep, heb alle bladzijden (nu al 290) ooit doorgenomen vóór de aankoop van de SS tot ik er bijna zot van werd. Alleen mein Deutch noch was beischaben en we zijn vertrokken! Groetjes, nero. Link naar reactie
Christiaan Geplaatst: 1 januari 2011 Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Nero, ik kwam deze prachtige New Old Stock pot tegen voor een SS50. Kost wel € 600,00 :-(Als je wil stuur ik je de link en/of breng ik hem morgen (30/12) mee Gr, Jeroen Dit is gewoon een after-market small-frame uitlaatje, ik heb er hier ook zo een liggen, niets bijzonders. Hij past ook op een SS50 en dat smoelt inderdaad wel lekker op Epay... niets meer en niets minder. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 1 januari 2011 Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Dit is gewoon een after-market small-frame uitlaatje, ik heb er hier ook zo een liggen, niets bijzonders. Hij past ook op een SS50 en dat smoelt inderdaad wel lekker op Epay... niets meer en niets minder. info ivm dat potje kwam van hier: http://lemagasindesanneesscooter.blogspot.com/p/accessoires.html duidelijk een dure vogel die Fransman ! Link naar reactie
Christiaan Geplaatst: 3 januari 2011 Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Ha ha die Fransman is geschift met sommige van z'n prijzen... Maar hij heeft wel degelijk mooie spullen in huis. Link naar reactie
Christiaan Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 @ Nero, de vraagstelling over de SS vork op GSF komt van mij af, ik denk ik laat je het even weten. Link naar reactie
nero Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 @Christiaan: ok, DOZIPARTS kwam me al bekend voor. Heb jij een theorie rond de "beruchte" SS-voorvork? Heb reeds een mailtje gekregen van Maarten (waarvoor hartelijk dank). Hij denkt dat deze vork niet eigen is aan SS omdat hij ook op andere modellen voorkomt. Als je beide foto's vergelijkt (de technica en die van mij) lijkt het wel dat de "SS-voorvork" het spatbord mooier laat aansluiten, terwijl er bij de mijne een spleet van een paar cm's zit tussen het spatbord en het frame. Heb jij (of iemand anders) een ideetje hieromtrent? Alvast bedankt! Groetjes, nero. Link naar reactie
nero Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Nog eentje gevonden met "originele" ss- vork: http://web.ukonline.co.uk/niall.king/smallframes/90ss.htm Verder vind ik (voorlopig) er geen uitleg over. Groetjes, nero. Link naar reactie
cee Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 misschien een soort van spacer maken voor tussen voorvork en spatbord? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.