Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days 2011


vespadiverso

Aanbevolen berichten

amai Sindo, ge hebt uwe scoot precies nog wa gekuist ;-)

groot gemis is de SC Primavera banner !

Link naar reactie

jaja moet een bekke goe indruk geven in het buitenland.

Als ge de banner deze avond nog binnenbrengt zal em pronken op alle foto's ;)

Link naar reactie

Allez ik ben nog niet thuis en ik sta al op t forum. De groeten van sidevespas ouders, Vespadiverso,Psycho, Rufio en de rest

Link naar reactie

Thuisblijven is voor janetten :)

Het was een ervaring met goeie en minder goeie momenten. commentaren komen nog.

Link naar reactie

net op tijd thuis voor de aswolk.Weeral iets dat we meegemaakt hebben ,meer is er niet te vertellen over deze editie ,wel een heeeeeeel mooi land ,en oslo is ook de moeite , vooral snachts.

Link naar reactie

@Roufio & the Rest...

Leuk dat jullie het Tof hebben gehad,Heb de filmpjes al gezien op youtube,Ect.

Moet echt volgende keer mee!

Gaan morgen voor een week naar Duitsland,Met HD,en daarna weer met andere motoren,Spreek je er na...

Greets,AJ&Kaar.

Link naar reactie

eindelijk thuis, heb nog een kleine omweg gemaakt, maar zie dat mijn Vespa veilig en wel thuis geraakt is, Merci Vespadiverso.

Het Vespadorp Stelde idd niet veel voor en over de eerste ride out maar gezwegen. Maar de laatste ride out en het galadiner hebben veel goedgemaakt.

Roufio en Philip hebben dan ook een schitterend BBQ ons aangeboden door de eigenares van ons "caban" gemist. Prachtig land om te rijden, geen lintbebouwing dus km's rijplezier zonder om de 100m rode lichten en flitspalen, hoewel de wegen er soms nog erger bij liggen dan bij ons. Wie ooit in Gjovik verzeild geraakt, warm aanbevolen de Chaplins op zaterdag avond ;). Als ik eens veeeeeel tijd en goesting heb zal ik wat foto's posten, vooral van Mr Punjabs scooter, toch wel een blikvanger op dit evenement. En wie zich afvraagt waarom de Rally's hier zo schaars zijn, dankt de Noren, want daar rijden ze dus allemaal.

Link naar reactie

hier op 7.59 sec ,de pa van sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...