Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days 2011


vespadiverso

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Lijkt mij wel verstandig om Kiel-Oslo-Kiel te doen en op de 17de den boot pakken. vertrek 14:00 formule

"colorline 2x breakfast,2x eten" voor zover ik kan zien is dat voor 179 € (129 no meals) weet alleen iet of daar de vespa mee inzit. weet er iemand welke formule er nodig is om de vespa mee op den boot te pakken ? ik denk trouwens voor da geld kunde niet twee dagen rijden, naft, olie, eten, drinke, pissen, kakken, ... .

wie gaat er écht mee met de vespa (zonder remork)

Link naar reactie

Hey Ronny, ik denk dat je je vergist met je berekening. De prijs die jij hebt is enkele reis, overnachting en 2x ontbijt en diner. Geen vespa voorzien. Je moet ook nog eens terugkomen hé, tenzij je met hebben en houden naar ginder verhuist. (Grapje) Kleine en vlugge berekening met vespa en cabin, zonder eten: 440€ per persoon.

Link naar reactie

@ Sindo, er was u al iemand voor met deze post.

net gelezen op de site van VWD 2011:

Gjøvik

VWD2011 offers FREE camping at the Vespa Village for the participants.

In order to help participants with accomadation inn-door, all availables beds in hotels, motels and hostels in the region of Gjøvik are reserved for participants with a valid reference number.

Prices and information concerning in-door accomodation will be ready shortly.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo, Ik ben een mannelijke nieuweling Vespa rijder van 54 jaar en zou graag met mijn vespa 125LXV naar de Vespa World days gaan in Oslo.

Zijn er nog mensen die eventueel gedeeltelijk of de volledige rit samen zouden willen plannen en/of rijden.

Als fietser heb ik veel ervaring met overnachten op campings maar wil me gerust aanpassen.

Min punt is zeker dat ik geen ervaring heb met sleutelen aan mijn Vespa, maar ben ook niet super onhandig (denk ik toch).

Is er iemand of een club die deze rit op haar/zijn programma heeft voor volgend jaar?

Ik heb jaren geleden per fiets de overtocht zowel vanuit uit Kiel als Frederikshaven reeds gemaakt en kan deze ervaring alvast gebruiken.

Liefst van al zou ik er een low budget avonturen tocht van willen maken.

Link naar reactie

Zoals gezegd

Als er mensen tot ginder willen rijden op de wesp wil ik ook wel meerijden.

Ben nog niet zeker dat ik me kan vrijmaken,... maar dat moet normaal wel lukken.

Ben wel te vinden voor: niet dure en dus avontuurlijke tocht. Ik heb gewoon geen centen voor de duurdere versie ;-)

Link naar reactie

Ik ben reeds een 15tal keren naar Zweden en Noorwegen geweest en de gemakkelijkste en goedkoopste weg is via de overtochten Puttgarden-Rodby(45min) dan een 150km door Denemarken en dan de veerboot van Helsingor naar Helsingborg(15min)voor deze overtochten moet je niet reserveren en ze gaan elk half uur.In mei ga je ook niet moeten aanschuiven.Vervolgens kan je dan door zweden via Goteborg naar Oslo rijden.Als je met de Vespa gaat en je neemt de rustige wegen(dat zijn daar alle wegen die geen autostrade zijn)dat moet heerlijk zijn om daar te rijden ge gaat ogen te kort komen om van de natuur daar te genieten.

Link naar reactie

@SUS: heb een kleine berekening gemaakt wat het aantal km betreft. Kan het zijn dat je om en bij de 1475km moet rijden?

Genk-Puttgarden: 650km

Rodby-Helsingor: 200km

Helsingborg-Gjovik: 625km

Voor de avonturiers en diegene met veel verlof is dit inderdaad een hele belefenis denk ik.

Link naar reactie

ja dat kan kloppen,maar het rijden in Zweden en Noorwegen dat moet echt heerlijk zijn met de vespa en in mei kan je daar best wel goed weer hebben.Ideaal zou zijn dat je de vespa's kan vervoeren met wagen en aanhanger tot in rodby , den auto daar laten staan en met de vespa de boot op enzo verder naar Gjovik

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...