Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days 2011


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Vervoer wel ja, ik ga met mijn Vespa naar daar rijden! En om het water over te steken ga ik die video van Topgear nog eens deftig bekijken. :-)

Overnachten aan de kant van de weg in openlucht of in een minitent.

M.a.w. low budget reizen.

Link naar reactie
Vervoer wel ja, ik ga met mijn Vespa naar daar rijden! En om het water over te steken ga ik die video van Topgear nog eens deftig bekijken. :-)

Overnachten aan de kant van de weg in openlucht of in een minitent.

M.a.w. low budget reizen.

Boot vanuit Kiel of friedrigshaven?

Vanuit Kiel ongeveer 400€

Vanuit Friedrigshaven ongeveer 240€

prijzen wel bekeken in november, heenreis woensdag en terugreis zondag.

Link naar reactie

Hmmm, daarnet had ik die prijzen nog niet gezien. Ik denk niet dat ik voor dat kleine verschil van €160 zelf naar Freidrigshaven kan rijden (rekening houdende met aantal naftbakken, eten onderweg, etc...).

Link naar reactie
Overnachten aan de kant van de weg in openlucht of in een minitent.

de Oslo temperaturen in mei zijn max temp 16°c en min temp 6°c, vergeet dus zeker je bontjas niet !

Link naar reactie
Overnachten aan de kant van de weg in openlucht of in een minitent.

de Oslo temperaturen in mei zijn max temp 16°c en min temp 6°c, vergeet dus zeker je bontjas niet !

en een dikke regenjas ook denk ik. PFFFFFFF waarom organiseren ze dat in een land waar de kans op koude en neerslag groter is dan een dag vol zon?

Link naar reactie

de Oslo temperaturen in mei zijn max temp 16°c en min temp 6°c, vergeet dus zeker je bontjas niet !

en een dikke regenjas ook denk ik. PFFFFFFF waarom organiseren ze dat in een land waar de kans op koude en neerslag groter is dan een dag vol zon?

Ik heb een waterdichte slaapzak die tot min. 30°C gaat dus dat zal wel geen probleem zijn (reeds uitgetest in Nepal in de Himalaya). Indien te koud houdt ik gewoon mijn volledig motorpak aan.

Oslo is precies een beetje hetzelfde als België qua temperaturen en neerslag, dus daar zijn we dan wel tegen bestand hé. :-)

Link naar reactie
Boot vanaf wanneer het land stopt hé. Dit zal dus pas ergens in Denemarken moeten.

Denemarken - Zweden/Noorwegen is tegenwoordig "overbrugd" dus je zou perfect van bij jouw thuis tot in Oslo kunnen rijden, heb je geen boot meer voor nodig

Link naar reactie

hier enkele prijzen, berekend voor vespa en bestuurder.

Overtocht vanuit Kiel: 400€

Overtocht vanuit Friedrigshaven: 240€

Overnaching op de camping waar het evenement doorgaat(Ekeberg): 23€ per dag

Overnachting in hotel gemiddeld 65€ per persoon en per dag met twee op een kamer.

Vliegreis heen en terug via Ryanair ongeveer 70€

Degene die goedkopere prijzen vindt, gelieve deze dan te posten.

Link naar reactie
Boot vanaf wanneer het land stopt hé. Dit zal dus pas ergens in Denemarken moeten.
Denemarken - Zweden/Noorwegen is tegenwoordig "overbrugd" dus je zou perfect van bij jouw thuis tot in Oslo kunnen rijden, heb je geen boot meer voor nodig

Goed om weten.

Link naar reactie
Boot vanaf wanneer het land stopt hé. Dit zal dus pas ergens in Denemarken moeten.
Denemarken - Zweden/Noorwegen is tegenwoordig "overbrugd" dus je zou perfect van bij jouw thuis tot in Oslo kunnen rijden, heb je geen boot meer voor nodig

Goed om weten.

Heb het ook opgezocht, 1400km vanuit Genk ipv 1000 tot aan Friedrigshaven en 600 tot aan Kiel.

Link naar reactie
het is wel overbrugd ja maar het zijn wel tol bruggen

grtz sidvespa

Denemarken-Zweden-Noorwegen: 2 tolbruggen: auto 37€, met aanhanger 78€ enkele reis.En 31€ en 47€ met aanhanger. Dus een totaal van 136€ en 250€. Tel daarbij je naft en ik denk dat een mooie ferrie-overtocht veel aangenamer is en waarschijnlijk voor hetzelfde geld.

Voor mij wordt het dus de ferrie. Met of zonder aanhangwagen is nog af te wachten, eerst zien hoeveel vespa's ik moet vervoeren.

Link naar reactie

hallo mijn ouders hebben het aan het zoeken geweest en zij vertelden mij dit van de bruggen enz

ook vertelden ze mij dat je op een van de ferry's zo wie zo een kajuit moet huren voor de nacht (en deze zou dan we weer wat prijzig zijn daardoor )

grtz sidvespa

Link naar reactie
hallo mijn ouders hebben het aan het zoeken geweest en zij vertelden mij dit van de bruggen enz

ook vertelden ze mij dat je op een van de ferry's zo wie zo een kajuit moet huren voor de nacht (en deze zou dan we weer wat prijzig zijn daardoor )

grtz sidvespa

De prijzen van de overtocht zijn inclusief kajuit, want bij een nachtboot is de boeking van een kajuit verplicht.

Link naar reactie

Hieronder deprijzen die ik gevonden heb !! ... . weliswaar voor volgende week al te vertrekken.

Frederikshavn naar Oslo

ticket type:

Een promo ticket is Niet terugbetaalbaar.

Promo Ticket

€150,00

Flexibele Ticket

€160,00

Heenreis: zo 12 september 2010

Frederikshavn

-

Oslo

9h

Heenreis: 9:30

Aankomst: 18:30

Accommodatie / Zitplaats:

1 bed hut (Binnen) (B1NHI)

Retour Route: do 16 september 2010

Oslo

-

Frederikshavn

12h

Heenreis: 19:30

Aankomst: 7:30

Accommodatie / Zitplaats:

2 bed hut (Binnen, standaard Class) (B2NHI)

Overage informatie:

Passagiers:

1 Passagiers(1 volwassene)

Voertuig:

piagio vespa (Motor)

Caravan / Aanhanger:

N.V.T.

Link naar reactie

@ Isabel10, prijzen kloppen, maar wie riskeert er te boeken een week voor het evenement? Bij de 150€ moet wel nog 16€ annulatie bijgeteld worden zoals bij de bovenste berekening.

@ Tyrian, Tom je hebt gelijk, het feest is voor diegene die weten wat iets kost en die al meerdere malen weg of op vakantie zijn geweest, met de vespa wel te verstaan. want sommigen vergelijken een vakantie naar Turkije zonder vespa met 5 nachten Portugal met de vespa.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...