Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days 2011


vespadiverso

Aanbevolen berichten

jup wij zijn met 3 en gaan met de mobilhome, zodat we op het terrein kunnen blijven.kwestie van een pintje te kunnen drinken zodat we daarna niet meer zoals vorige jaren op de openbare weg moeten rijden om naar het hotel te rijden(in noorwegen lachen ze daar niet mee)Zondag gaan we de scooters passen 2 in de ingebouwde garage en eventueel 1 in de leefruimte , als dat niet past dan 1 bij vespadiverso op zijn remorc

Link naar reactie

@lobke,wanneer we juist vertrekken weet ik nog niet ,wij gaan daar nog eens over praten met al degene die met ons in colonne naar daar rijden , oa vespadiverso , dus als je interesse hebt om samen met ons te rijden laat je maar iets weten aan mij of vespadiverso zodat we je kunnen verwittigen als we afspreken.

groetjes Raf

Link naar reactie

Allez ik heb zo even da van de SUS bekeken en beetje voor mijn eigen aangepast maar da ziet er goed uit. Wil ook met mijn Wesp tot daar rijden. Heb Zell am See ook tot daar gereden in low budget en da is best te doen. Zou 3 x 500 km willen rijden en zie het als volgt. Merksem – Hamburg, 556 km. Hamburg – Helsingor – Gotenborg, 594 km. Gotenborg – Gjorvik, 382 km. Overnachten in jeugdherberg Hamburg +/- 16.25 € alles inbegrepen ook ontbijt, dan in Gotenborg 22.28 € alles in. Een goeie douche en lekker bed is noodzakelijk da weet ik van Zell am See. Allez wie gaat mee ?

Link naar reactie
hoezo gene vette

ge moet maar eens onderstaande link aanvinken.Ik ken er een paar die nu al aan het schuumbekken zijn.

OK, dat filmke heeft me voor 100% overtuigd! Ik ga naar Noorwegen! Is er nog plek op uwe remork of zal ik maar zelf naar daar bollen? ;-)

Link naar reactie

Åååååååååååå, Så svinger vi på seidelen igjen – HEY – SKÅL!

N

Link naar reactie
Het programma is toch bekend, op de homepage. Maar is gene vette volgens mij.

hoezo gene vette

ge moet maar eens onderstaande link aanvinken.Ik ken er een paar die nu al aan het schuimbekken zijn.

Link naar reactie

Hey Raf, die post was nog van toen er 3 zinnetjes op hun site stonden !!

En dat filmpke moet je stiekem bekijken, als onze vrouwtjes het zien binden ze ons vast en mogen we nergen naartoe.

@ Lobke, inschrijven moet nog gebeuren, via een Vespa Club hier in België die aangesloten is bij VCB of door 10€ extra te betalen bij inschrijving op de site. Gewoon lid worden hier van een club, zo hebben zij er een lid bij, en je krijgt waarschijnlijk een banner van VCB. Mooi collectorsitem.

@Erix: we moeten eens een oplijsting maken van diegene die de vespa op een remork willen zetten.

Link naar reactie
Hey Raf, die post was nog van toen er 3 zinnetjes op hun site stonden !!

He Johnny , weet ik wel ze ,maar ik moest dat filmke toch een beetje inkaderen

groetjes Raf

Link naar reactie

ik ben vast van plan om te rijden naar ginder Hemiksem ==> Kiel ==> den boot op ==> oslo ==> Gjovik

slapen onderweg bad zwischen bad (of zoiets) das een mee daar zijn wellicht campings of boskes genoeg.

ga ni echt voor de silicone tetten , maar lijkt me op zich wel eens een leuke ervaring.

gaan er nog met de vespa zelf (rijdend) naar ginder ?

Link naar reactie

Heb ik gedaan hoor ;) Ma ne mens wil af en toe eens lachen. Humor verschilt (algoed) van mens tot mens...Nen rasechte Antwerpenaar heeft het echt moeilijk om zich in te houden als hij zoiets leest.

Trouwens, het bovenstaande filmpje lijkt mij ook niet echt relevant, buiten de humorwaarde ervan...

Case closed, en laat iedereen vrij en vrolijk naar VWD rijden, op de manier die hij/zij wenst?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...