Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days 2011


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Lijkt me een zeer goed idee, kan je de maten ook eens doorgeven, ik loop niet graag in een pattatenzak rond, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Link naar reactie

Ik ben van plan van Geetbets tot Gjovik met de vespa te doen.

Vertrek 13 of 14 mei. Voorlopig denkt ik het traject met de overzetten Puttgarden en Helsingor (zoals eerder door SUS aangeraden)te volgen. Voordeel van deze route is dat er vooraf geen reservaties moeten gemaakt worden voor de overzetten, en daardoor geen strak schema moet aanhouden.

Heb geen ervaring met lange afstanden maar denk tussen de 250 en 300km per dag te doen .Een gemiddelde van 50/uur met een 125 LXV moet haalbaar zijn, of niet?

Overnachten zal gebeuren in een tentje (hiermee heb ik wel veel ervaring).Campings in de Scandinavische landen zijn niet goedkoop maar wel van goede kwaliteit en in nood is wild camperen mogelijk (in groep zeker mogelijk).

Misschien zijn er nog mensen die dezelfde route willen volgen en kan er iets afgesproken worden.

Ik denk ook op de site van VWD gelezen te hebben dat als je geen lid bent van een club je toch toegang krijgt tot het evenement mits betaling van 10€.

vg Luc.

Link naar reactie
Is er nog iemand die low budget (geen noodzaak) het ganse traject tot Gjovik per Vespa wil doen?

Is het zo dat je vooraf moet registreren (75€?) om in Gjovik binnen te kunnen in het Vespa dorp?

Je moet je zeker registreren, anders kom je er niet in. Ik denk wel dat er enkelen zijn die per vespa tot ginder rijden. Denk eraan dat het over land een kleine 1800km enkel is over de autosnelweg wel te verstaan.En denk eraan dat de overnachtingen ginder ook niet van de goedkoopste zijn. Wij slapen in een jeugdherberg en betalen omgerekend 50€ per persoon per overnachting. veel succes met het zoeken van een reisgezel en we zien elkaar ginder.

Link naar reactie

Ik ben even gaan kijken op FB, de inschrijvingen zijn wel mager, ik weet niet hoe het andere jaren was.

Link naar reactie

ik kijk niet of er anderen ingeschreven zijn , ik kijk alleen naar mijn groep waarmee ik ga ,als wij er maar zijn en ons vermaken is het al een succes.

maar dat is naar gewoonte waarschijnlijk geen probleem

Link naar reactie

ok, en ja hallo die cruise, zullen wij wel low cost vliegen :)

En hoe zit het met het logo, is dat al af

Link naar reactie

is een prof mee bezig ,ik denk vanavond een voorbeeld te krijgen van david

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dit weekend nog een laatste nazicht en maandag vespa de remork op richting Gjovik. Zondag nog naar de Arme Klaren eitjes gaan brengen voor goe weer... ..

Link naar reactie
kost da 75 euro of wa om daar binnen te mogen ? das duurder dan het vliegticket...merde

krijgde dan een gratis pintje ?

heb dus geen registratie gedaan , ga pecies ook ni meer ..kak

Als je naar sommige ritten hier in België gaat betaal je ook 25€ voor één dag. Dit zijn er 4, met een diner op zaterdag avond. En zoals Tom zegt, goed op tijd. Sommigen denken dat alles voor niets is. En een gratis pintje???? De pintjes zullen daar wel een paar euro's duurder zijn dan hier.

Link naar reactie

vespadiversio , ik was gewoon wa aan klagen en vooral dan op men eigen :) , maar heb het er wel voor over zene , gene paniek . Maar geraakte zonder registratie ni binnen ? want ik zie pecies da ge voor 50 euro overdag gewoon nen dag kunt gaan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...