Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Einde Vespaseizoen Pieter 1, Hulp gevraagd bij expertise


Pieter1

Aanbevolen berichten

Pieter,

er zijn hier een heel deel mensen die een ongeluk hebben gehad met hun scooter, auto, moto,... en misschien wel veel erger dan u, maar er heeft er hier geen één zo medelijden over liggen opwekken als gij.

ik herinner mij nog heel duidelijk dat je je toen je wist dat je een curry had je je ook compleet wentelde in zelfmedelijden.

in iedere post moet je nog wel eens laten weten dat je dat ongeluk hebt gehad, wel we vonden dat allemaal heel erg! maar nu ga je er zo over dat het wederom gewoon zielig wordt.

geen rijbewijs voor die Bella? verkopen die handel, kan je in een scooter steken waar je wel mee mag rijden!

de ACMA in stukken? verkopen die handel, kan je samen met dat geld van je Bella in een scooter steken waar je wel mee mag rijden.

vergist in de scene? wtf? GET A LIFE KEREL!!!!

Link naar reactie

meen je dat nu serieus?

ik denk echt dat jij niet leest wat er wordt geschreven en puur op emotie iets neerschrijft? er is niemand die je uitlacht, er wordt gewoon gezegd dat je je kop zo niet moet laten hangen.

en ok, als je dat niet begrijpt, wel tot volgend jaar dan...

Link naar reactie

Goeie Gast ze, die Pieter. Zorgt voor veel no-lifer-behind-pc-laughs... En nee, tis ni leuk om met je scoot te vallen, zeker als ge niet in fout zijt. Maar wenen lost het niet op. (trouwens ik ben geen racist, omdat ik iets over ramadan zei, moesten mensen dat al te zwaar opnemen).

Trouwens volgende zomer? Uw ritje is toch in het putteke van de winter??

Link naar reactie

@pieter: koop gewoon een andere Vespa en begin opnieuw. Je hebt ondertussen ervaren wat je wel en niet leuk vindt aan een scooter. De hele afhandeling van dat ongeluk gaat mogelijk nog jaren duren. (mijn aanrijding op de A12 van enkele jaren geleden komt pas in september voor en dat zal het uitgesteld worden en zijn we weer vertrokken... )

Er zit niks anders op dan heel dit boeltje aan de kant te schuiven (zowel scooter als je eigen ego) en dit hoofdstuk af te sluiten. Anders wordt je op den duur depressief en zot en voor je het weet, herken je jezelf niet meer en je vrienden ook niet.

Dus vergeet die curry scooter, probeer er uit te halen wat eruit te halen valt : geld, schadevergoeding en onderdelen. Koop een andere Vespa, zorg dat je hem rijdend krijgt, zodat je de komende maanden nog wat kan rondtuffen, en de komende winter kun je aan de restauratie beginnen. Ondertussen kun je rustig voortzoeken naar een frame. Dan kun je nog alle kanten op en desnoods verkoop je de andere Vespa gewoon weer.

Overigens vind ik dat je aan een scooter waar je toch niet mee mag rijden, niet veel hebt. Zorg dat je naast je oldtimer, ook een PX of zo hebt voor als de oldtimer weer eens in panne staat of in geval van een ongeluk.

Link naar reactie
Zielig en depri, dat zal het wel zijn. Maar dan kennen jullie me niet.

Als je zo niet bent waarom doe je dan zo?

Allé, ik wens u nog veel succes met de wederopbouw en dat je snel met de Bella op de baan kan hé.

Link naar reactie

Als je zo niet bent waarom doe je dan zo?

.

Nie specifief voor Erix, maar aan iedereen die hier zit te neuten op Pieter, als jullie't nie wil weten of zielig vinden, waarom blijven jullie je 't dan lezen?

Om er dan over over te kunnen neuten dat je't gelezen hebt? D'er staat genoeg op't internet, lees dan iets anders é zeg...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vervolg van mijn neurotisch boek :

De verzekering van de tegenpartij vraagt bij het gerecht een herziening van de P.V. opgemaakt door de politie. Volgens mijn verzekeringsmaatschappij kan dit makkelijk 6 maanden duren. Bovendien vragen ze een duidelijke prijs voor het kader of een garagist-carrosier die dit wil en kan herstellen. Danny uit Koningshooikt is de enigste die ik ken, en die het (?) mogelijk kan, met een jaar wachttijd.

Het ziet er voorlopig niet goed uit voor mijne halve curry.

Pieter

Link naar reactie

Beide expertises (tegenpartij en de mijne) zijn langsgeweest, samen dan nog wel. Geven vlot toe en na enkele minuten, dat ze mij omver hebben gereden terwijl ik in mijn recht was. Nu de reconstructie afwachten. Keep you posted, ik zoek nog steeds een uitgeverij voor mijn dramatische ervaring met boek (Vespa with a vieuw, on the tarmac) ?? :-)

Gtz allemaal, en hopelijk tot binnenkort.

P.S. nog steeds geen frame, maar de tegenpartij ging ééntje zoeken. Het enigste adres dat ze hadden was Danny. We zien wel.

En ja Monthy Python is dik ok.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...