Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Einde Vespaseizoen Pieter 1, Hulp gevraagd bij expertise


Pieter1

Aanbevolen berichten

Wou gisteren nog eventjes gaan tanken, om deze morgen naar het werk te kunnen rijden. En boenk aangereden op een voorrangsweg midden in de rechterflank. Blijkbaar serieuze knal, ik weet er niets van. Was bewusteloos tot na de scan in het ziekenhuis. Weet niets van de ambulance enzo. Wist zelfs niet wat voor kleur de auto had die me heeft aangereden. Voor mij valt het mee, gekneusde schouder, elleboog en knie en allicht iets wat op een whiplash lijkt, nen hersenschudding, ben op de middenberm beland blijkbaar. En een blauw oog ook...De Vespa is er erger aan toe. Het stuur en voorspatbord zijn in orde, mijn Leggshield en de billen hebben een serieuze duw gekregen. Lees Serieus. Volgens mij is de motor niet geraakt, zelfs mijn zijspiegeltje is intact. Foto's zal ik wel eens plaatsen, maar ben er nog niet goed van en heb de wesp nog niet van dichtbij willen bekijken. Geen getuigen, enkel de verklaring van de andere bestuurder die er ook niet goed van was. Kan ik inkomen, je rijdt een moto aan en die blijft 10 min bewusteloos. Hij zal er zeker ook niet om gedaan hebben.

Ik veronderstel dat ik in mijn recht ben, maar dat verandert niet veel aan de situatie. Old timer Vespa, catalogus waarde nul. Dirk uit Koningshooikt heeft pas tijd in januari om mijn frame terug te plooien. misschien koop ik misschien een nieuw goedkoop frame en herzetten we gans de boel. Dan is er niets meer van de oorspronkelijke curry over. Eén geluk, mijn reservewiel dat zich nog op mijn leggshield bevond heeft de impact gebroken, waardoor mijn rechterbeen allicht gespaard is gebleven. Alle bouten waren afgebroken.

Niettegenstaande fuck, fuck en nog eens balen...

Groeten Pieter en tot volgende zomer allicht. In real life dan toch...:-(

P.S. Bij deze toch al een oproep voor een VBB-VNB frame, herspuiten moet toch. Serienummer, motor, voorvork, stuur e.d. hoeft niet. Enkel het frame, de billen vallen eventueel (?) te redden. misschien kan ik hem voor een redelijke prijs herstellen.

Link naar reactie

Ai, da's geen goed nieuws. Gelukkig kom je er vanaf met een paar builen en blutsen.

Wat betreft de waarde, je hebt toch nog de aankoopfactuur, facturen van de nieuwe motor, herstellingen,...

Volgens mij gelden die wel als waarde voor de vespa.

Als je een frame zoekt, ga eens langs bij Tutto Vespa. Ik denk wel dat die nog iets liggen hebben voor je te helpen (als je het mooi vraagt).

Sterkte!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@iedereen,

Idd alle fakturen zitten netjes in een map. misschien kan dat tellen. Zien wel, eerst volgt de expertise zeker,gezien er geen getuigen zijn. Belangrijk is dat ik op een voorrangsbaan reed. En mijn voorwiel, vork, stuur, niet eens is geraakt. Heeft mij gewoon lateraal geramd. Nu kom, aan alles wat ik heb vervangen is, geen noemenswaardige schade...Mijn leggshield en beide billen hebben een serieuze deuk gekregen. En ik ook. Nero, kam je me eens de gegevens van Tutto Vespa doorsturen per mail aub. Als het niet anders kan zal ik de Bella of de Acma terug verkopen. Met heel veel spijt. We zien wel...

Merci voor de reacties, want ben eventjes van mijn melk...

Link naar reactie

shit man, veel sterkte gewenst, denk eerst aan je eigen herstel !

die scooter komt wel in orde

veel sterkte

Link naar reactie

Er zit niets anders op dan een nieuw frame. Het herstellen, rechtrekken zal mij meer kosten en herspuiten moet toch. Ik heb nog steeds de Bella en de Acma. misschien...heel misschien ...verkoop ik de vespa VBB. We zien wel..;

Groetjes iedereen, ik slaap nog zo een 18 uur per dag. Het omgekeerde is meer gebruikelijk.Gtz Pieter.

P.s. felicé en Wouter lieten me de nodige regards weten, Merci alletwee...en de rest van het forum...had die auto niet zien komen, voor hem geldt allicht hetzelfde...

Gtz Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...