Ga naar inhoud
Vespaforum.be

legendarische 9 mei meeting is back !!!


Glock

Aanbevolen berichten

Om alvast in de agenda te zetten:

9 MEI VULCAN POLDER RUN

een rit door de Antwerpse Polders, voor zowel motoscooters als 50 cc's

Met als afsluiter een spetterend feestje at "La Pipe" te Stabroek.

Flyer volgt !!!

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: Vulcan SC

Lokatie: Stabroek

post-3628-13769184748432.jpg

Link naar reactie

wordt er enkel in Belgiƫ gereden of ook in Nederland. Niet dat dat voor mij zoveel uitmaakt maar een aantal mensen hier zal dit ongetwijfeld wel interesseren

Laat even weten waar de start is en om hoe laat dan kan ik het op de nationale kalender plaatsen

Link naar reactie

Inderdaad, en we gaan ons best doen om deze Run even memorabel te maken als vroeger. Vertrek en einde at La Pipe te Stabroek, top DJ's en een rit uitsluitend in Belgiƫ met enkele leuke stops voorzien. Be there.

Link naar reactie

We zijn bijna allemaal begonnen met ne 50cc, dus vonden we het normaal om daar wat meer aandacht aan te schenken door op hun tempo te rijden, wat dan ook de mogelijkheid geeft aan andere om hun oudere en tragere modellen eens van stal te halen.

BE THERE !!!!

Link naar reactie

amaai, brings back memories door die flyer terug te zien. Ik heb dat hier ook nog ergens liggen. Hebben we toen niet alle vespa's naast elkaar geparkeerd op het midden van de Grote Markt zodat we heel het plein in beslag namen? Of was dat een andere keer? Ik herinner me ook nog dat we toen 2 zwaantjes tegenkwamen onderweg naar Brussel en dat die ons een stuk begeleidt hebben omdat we met zo'n grote bende waren.

Link naar reactie

deze zijn van ong '85-'86

modsantwerpeninthe80s00to8.th.jpg

modsantwerpeninthe80s00td2.th.jpg

modsantwerpeninthe80s00zv4.th.jpg

aan de schelde kaaien , als ge heel goe ziet kunt ge ne ergens terug vinden int midden .Bijna 1/2 van dees mannen kwam van de Herberg in Kapellen en bijna de rest van den double troubel van int "STAD".Er zatten ook nog een paar losse vespa rijders tussen

Link naar reactie
http://i38.tinypic.com/b6a7bt.jpg

EĆ©n van de eerste meetings in Belgie, meestal met meer dan 100 scooters. En we waren nog jong toen, dat maakt het toch speciaal. Goede tijden.

Schitterend toch, heb dat flyerke ook nog liggen, manmanman... Lachen zenne! We zijn ook eens vertrokken in Mortsel aan het tramplein, geloof ik.

N

Link naar reactie

Beste scooteristen nog meer informatie betreffende de 9 mei Run editie 2009

VERTREK: 14.00 uur at "La Pipe" adres: Hoogeind 108, 2940 Stabroek

Inschrijven kan vanaf 13.00 uur (of liefst enkele weken op voorhand via mail)

Rondrit met 3 stops, met randannimatie.

Aankomst at "La Pipe": waar er eten is voorzien:

Menu: Ribbekes Ơ volontƩ + frieten + 1 consumptie + inkom All-nighter

Patch included

Alles voor de prijs van: 15 EURO

So be there !!!

Link naar reactie
aan de schelde kaaien , als ge heel goe ziet kunt ge ne ergens terug vinden int midden .Bijna 1/2 van dees mannen kwam van de Herberg in Kapellen en bijna de rest van den double troubel van int "STAD".Er zatten ook nog een paar losse vespa rijders tussen

@ Johan:

Heb je deze foto's in hogere resolutie? Kan je die eens doorsturen aub? Ik zie geen bal op die foto's als ik ze vergroot.

Ik was dus zo'ne "losse". LOL

Link naar reactie
nog zo een klassieker in die tijd was Blankenberge en Scherpenheuvel.

En elk jaar op een andere camping in Blankenberge omdat we het steeds te bont maakten, waardoor de campinguitbaters ons niet meer graag zagen komen...

Link naar reactie
ik was zo een Herberger ;-)

nog zo een klassieker in die tijd was Blankenberge en Scherpenheuvel.

Scherpenheuvel... bij de doortocht lag er aan het licht bij den toenmalige Unic in Wijnegem al zo'n 15 scooters tegen de vlakte, hahahaha... . Blankenberge ook lachen ; met de 50 over den Expressweg...

N

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...