Ga naar inhoud
Vespaforum.be

legendarische 9 mei meeting is back !!!


Glock

Aanbevolen berichten

yep alle vragen via mij graag, ge kunt dus m.a.w. nog inschrijven voor de maaltijd den dag zelf. Maar om een beeld te krijgen van het aantal deelnemers hadden we graag op voorhand al enkele reservaties. Betalen gewoon aan de kassa om 13.00 u.

nu maar hopen op goei weer.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Even ter zijde, ik ben nog op zoek naar iemand die bereid is om een scooter uit te lenen voor de rondrit, dit voor een ervaren motorrijder en scooterrijder, dewelke even zonder zit maar toch graag wil meerijden op 9 mei. Graag u reactie's via het forum of op mail. Qua vergoeding kan dit geregeld worden via het nodige gerstennat.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

"at low speed" hoe moeten we dat interpreteren ?

we denken met een paar snelheidsmaniakken van SC Primavera te komen maar we willen geen hinder veroorzaken tov de 50cc scooters

Link naar reactie

dan past ge uw snelheid een beetje aan hé. wat is da voor een vraag?

ge kunt op den heen- en terugweg toch al doorknallen?

tis een korte rit dus een beetje respect zal wel geen probleem zijn neem ik aan?

Link naar reactie

Niet te ver en niet te snel, een ideaal ritje om m'n tegen dan afgewerkte Lambretta LI 150 serie 1 is te testen op betrouwbaarheid. :)

Link naar reactie

Idd zoals naar oude traditie, 9 mei rit ook voor 50 cckes, en diegene die willen kunnen met hun oldtimer of op de valreep rap ineen geknutselde speciale scooters ook meerijden. Zodus steek algauw een verlengde fourche, of dergelijke en be there.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...