Ga naar inhoud
Vespaforum.be

legendarische 9 mei meeting is back !!!


Glock

Aanbevolen berichten

@ Erix: I know the feeling, had soms de goesting om mijne voet is uit te steken, maarja dan vallen er nog meer slachtoffers dan nodig :D En voor de rest leuke rit, met inderdaad tijd voor een babbeltje. Zie alleen dat je de volgende keer weet in welk cafe we moeten afstappen :D

Link naar reactie

der stond naart schijnt een foto in de g.v.a , maar vondt deze niet in de versie stad , misschien staat ze wel in die van de kempen

Link naar reactie

aja,en degene die filmkes hebben genomen??

Waar zijn die :)

Sorry Q...je hebt gelijk...nog es merci om mij op sleeptouw te nemen he..

en smoelenboek...sorry...daar doe ik ni aan mee...

facebookl.jpg

Link naar reactie

@ Geertvespa: in welke versie van de gva staat dat want in die vant stad zelf kon ik het niet vinden ( kan iemand dit hier opt forum zetten )

Link naar reactie

Facebook, dik tegen m'n principes, maar om wat foto's van m'n Lambretti :) te zien graag een link dan.

Link naar reactie

Als het dik tegen uw principes is zal je niet veel kunnen zien vrees ik. Je kan enkel iets zien op facebook als je zelf een account hebt. Geen account, geen toegang...

Je kan natuurlijk vragen aan iemand die je kent die een account heeft op facebook om de foto's van je Lammy eraf te halen en op een cdrom of stickie te zetten.

Link naar reactie

@ Glock & Bootboy

Misschien geen slecht idee om bij het evenement op facebook ook jullie foto's te plaatsen zodat de mensen die aanwezig waren ook de foto's daar kunnen bekijken. :-)

Link naar reactie

Dus als ge niet op facebook zit of er op wilt gaan , zijt ge gevogeld . Geen fotokes dus

En als ge dan al eens wist onder welke naam of zo ze op facebook zitten kon ik nog aan iemand anders vragen

Link naar reactie

de facebook scooterboys. Laat me niet lachen.

Link naar reactie

Foto's staan op smoelenboek, en heb ook geprobeerd om ze op het forum te plaatsen maar duurt zeer lang voor een fotoke te uploaden. Zal voor nen andere keer zijn.

Link naar reactie

Fuckbook...

nog niet genoeg IT ofwa ;o)

N

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...