Ga naar inhoud
Vespaforum.be

legendarische 9 mei meeting is back !!!


Glock

Aanbevolen berichten

t'is goed weer vandaag , dus straks die scooter starten en pinten komen pakken , klein toerke doen , pinten pakken, toerke doen , pinten pakken , toerke doen, pinten pakken, proberen nog een toereke te doen en dan eten en heel den avond pinten pakken. ( colakes of dergelijke is wel het verstandigste tijdens de rondrit natuurlijk) SCHOL!

Link naar reactie

@Quick

Mercikes om mij op sleeptouw te nemen

Ritje zelf was wel relax,maar heb ze niet helemaal uitgereden.

We zijn doorgereden in Kalmthout...

we waren toch met een 84tal scooters,dus wel een succes denk:)

Enkele fotookes se...

09polder01.jpg

09polder03.jpg

09polder05.jpg

09polder11.jpg

09polder02.jpg

09polder13.jpg

09polder14.jpg

09polder15.jpg

Link naar reactie

OK het was niet slecht maar waar waren al die FUCKING 50cckes die steeds zitten te zagen en te klagen dat er geen kloten te doen is voor hun.

De opkomst was zeker niet slecht , maar zo traag rijden met in de 80 man voor 4 of 5 brommerkes dat is het niet, maar geen paniek der zal wel een vervolg komen denk ik want de ribbekes vielen zeker in de smaak en de pinten ook

Link naar reactie

Topdag met toplocaties! Het was een goed concept om zo dikwijls te stoppen onderweg. Nu kon je eindelijk eens met iedereen een babbeltje doen. ;-)

Misschien moet er in de toekomst, voor het vertrek van een rit, toch even uitgelegd worden om langs links de ruimte te laten voor de wegkapiteins zodat zij na het afzetten van een kruispunt terug vooraan kunnen geraken.

Ik heb dikwijls moeten toeteren om de groep te kunnen passeren en het heeft een paar keer kantje boordje geweest omdat er een paar mensen het perse nodig vonden om ook de groep voorbij te steken.

Link naar reactie

Het was idd een goeie rit. Leuke stopplaatsen. Brengt wel herinneringen terug naar boven, meetings in blankenberge, zandhoven, ... Voelt goed dat terug te kunnen meemaken.

Kijk al uit naar de volgende rit.

wie weet heb ik tegen dan een nieuw kleurke gevonden voor mijn sprintje.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...