Ga naar inhoud
Vespaforum.be

legendarische 9 mei meeting is back !!!


Glock

Aanbevolen berichten

@Faes passeren jullie langs Hoevenen om naar Edjes te rijden? Anders om 13.00 aan het kerkplein van Hoevenen?

Link naar reactie

komde golle dan tot aan de leugenberg en wacht ik daar of rijden jullie ineens naar daar?

is er geen afspraakpunt van de VCA voorzien eigenlijk?

Link naar reactie

De leugenberg als afspreekpunt ok? Om hoe laat daar? Dan zet ik hier op't forum een apart topic onder VCA om naar de Polderrit te gaan.

Ik weet nu nog altijd niet of ik iets anders ga krijgen ter vervanging van die spare-ribs. :-(

Link naar reactie

ik dacht dat dat geen probleem was (vegetarisch menu).

ik vertrek vanaf de leugenberg naar hoevenen en vandaar pik ik Daddy Rush op om zo naar Stabroek te rijden. misschien kunnen we daar idd afspreken als jullie het niet erg vinden om even mee Edjes op te pikken?

Link naar reactie

Voor alle duidelijkheid, diegene die geen vlees eten, kunnen desgevallend een vegetarische maaltijd bestellen, doch dit moet dan afzonderlijk worden geregeld met de uitbater van la pipe

Link naar reactie

@ Denilson: kheb afgesproken met de cult aan de torens aan het industriepark van wijnegem om 12u . Kunnen misschien me ne hoop van daar vertrekken .Het kan wel zijn dat er 50cc bij zijn .Wij rijden dan van daar naar de leugenberg.

Link naar reactie

Idd

Aan Shoppingcenter ,dat kruispunt,rij je rechtdoor...dan kom je aan volgend kruispunt,en daar zijn de Antwerp Towers...

Daar is nen Hein Gericke winkel...

Daar om 12 uur

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...