Ga naar inhoud
Vespaforum.be

legendarische 9 mei meeting is back !!!


Glock

Aanbevolen berichten

@ Johan: die derde foto is voor de deur van de vorige lokatie van vespashop staar & co, ni? ter gelegenheid van 1 van de runs die ze organiseerden, ze hadden die nog ergens aan de muur hangen, denk ik

Link naar reactie
nog zo een klassieker in die tijd was Blankenberge en Scherpenheuvel.

En elk jaar op een andere camping in Blankenberge omdat we het steeds te bont maakten, waardoor de campinguitbaters ons niet meer graag zagen komen...

En ik zat daar voor niets tussen,dat klein discotheekske in Blankenberge daarentegen da's iets anders ( haaaah jeugdsentiment).

CHEERS

Link naar reactie

Blankenberge... 50 km/u op de expressweg...

Met z'n vieren met 100 km per uur naar het eerste dorp gereden, de kroeg in...Jupiler.

Terug naar de expresweg, de groep ingehaald, weer met 100km/u naar het volgende dorp, de kroeg in...Jupiler.

terug naar de expresweg... enz... bij aankomst in Blankenberge was de helft van m'n geld al op maar dat maakte niet uit want ik zag dubbel.

Link naar reactie
nog zo een klassieker in die tijd was Blankenberge en Scherpenheuvel.

En elk jaar op een andere camping in Blankenberge omdat we het steeds te bont maakten, waardoor de campinguitbaters ons niet meer graag zagen komen...

En ik zat daar voor niets tussen,dat klein discotheekske in Blankenberge daarentegen da's iets anders ( haaaah jeugdsentiment).

CHEERS

dat was de surcosia of zoiets. met die indiaan naast de deur. bestaat nog denk ik en de pino die met z'n maat onder den tram was gesukkeld. ik met den bart die den flauwste bocht die je je maar kan voorstellen miste en met de scooter van peggy in zijne voorhof belandde. de vinnie die er een aan't neuken was in't midden van een patattenveld en de clement maar foto's trekken en wij de vinnie aanmoedigen

Link naar reactie

@ dave : ja dat is de ouwe staer & co opt hopland.

Over vroeger gesproken weet er iemand waar den Ivon Gourbillion ergens uithangt.

De Jaren 80tig ( droom droom droom , toen had ik nog ne volle bos haar ent lichaam van ne griekse god .)Is er hier nog iemand die nog foto's heeft van die Mod party's in Blankenbergen rond 1985tig-86tig?

Link naar reactie
Toch niet die "Cindy-kiek" van de Steven ? ;-)

Overigens heeft Geert ook nog hete herinneringen aan Blankenberge, is het niet ;-) ?

neeje neeje, cindy kiek had niks met scooters te maken.

die hete herinneringen kloppen wel natuurlijk ;-)))

man man man, waar is den tijd

Link naar reactie
Toch niet die "Cindy-kiek" van de Steven ? ;-)

Overigens heeft Geert ook nog hete herinneringen aan Blankenberge, is het niet ;-) ?

neeje neeje, cindy kiek had niks met scooters te maken.

die hete herinneringen kloppen wel natuurlijk ;-)))

man man man, waar is den tijd

ik weet alleen dat ze heet en gewillig was

Link naar reactie
@ dave : ja dat is de ouwe staer & co opt hopland.

Over vroeger gesproken weet er iemand waar den Ivon Gourbillion ergens uithangt.

De Jaren 80tig ( droom droom droom , toen had ik nog ne volle bos haar ent lichaam van ne griekse god .)Is er hier nog iemand die nog foto's heeft van die Mod party's in Blankenbergen rond 1985tig-86tig?

den ivon loopt ik af en toe nog tegen het lijf in kapellen. enkele jaren geleden had hij zelfs terug even vespa.

Link naar reactie

ik ben een eerste generatie "Herberg mod" en d'r zijn maar een stuk of 5 personen die deze "titel" mogen dragen, de rest is allemaal later bijgekomen.(lees Ivon) ik zie den Ivon ook nog wel is in kapellen als hij niet op één of ander boorplatform zit.

Link naar reactie
ik ben een eerste generatie "Herberg mod" en d'r zijn maar een stuk of 5 personen die deze "titel" mogen dragen, de rest is allemaal later bijgekomen.(lees Ivon) ik zie den Ivon ook nog wel is in kapellen als hij niet op één of ander boorplatform zit.

hier ze de gert.voor het optreden van paul weller had ik nog enkele tickets over maar heb u niet meer gehoord. spring nog wel eens binnen 1 dezer.

Link naar reactie

@ Glock: Staat genoteerd in m'n agenda, leuk iniatief trouwens.(thuismatch)

@ Josse: eerste of latere generatie speelt helemaal geen rol :), er zijn er nog maar weinig van mijn Herberg generatie die nog scooter rijden en daar gaat het mij om. Van al diegene die vroeger echter dan echt wilden zijn, rijdt er geen enkele meer met een scooter. Zelfs de Guy Staar is er ons nog dankbaar voor, als je begrijpt wat ik bedoel, daarmee is het voor hem ook allemaal begonnen.(lees Den Herberg)

@ Edje: Dat was dan spijtig voor Paul Weller hé :) Had ik geweten dat je nog een kaart had, zou ik wel alleen zijn afgekomen naar de AB. Ik ben niet gegaan omdat Smedtje niet meeging. En altijd welkom in Hoevenen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...