Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp custom show 2009


king of the hill

Aanbevolen berichten

waar zitten nu al die toprestaurateurs die hier constant foto's plaatsen over hun projecten?

Ik zal er zijn. Met scooter. Maar ik ben geen toprestaurateur hoor. Ik ben een amateurtje.

Oei sorry. Verkeerd merk zeker?

Link naar reactie
dat denk ik niet Chris het gaat hier over een scooter meeting

er waren in het verleden ook al andere merken scooters te zien hoor al zijn de vespa's en de lammy's natuurlijk in de meerderheid

grtz sidvespa

Ik hou het dit jaar op de Lambretta.

Link naar reactie
dat denk ik niet Chris het gaat hier over een scooter meeting

er waren in het verleden ook al andere merken scooters te zien hoor al zijn de vespa's en de lammy's natuurlijk in de meerderheid

grtz sidvespa

Ik hou het dit jaar op de Lambretta.

Mooi, mooi er zullen dus ook enkele knappe lambretta's staan.Mijn lammy zou tegen dan ook klaar moeten zijn.

Groet,K.

Link naar reactie

@ Joene :ge bedoelt toch nie s.c. primavera (kuch kuch), want die is het ook nie.;)

tis ne stand me veel meer chrome.Ge zult wel zien, de insiders weten er al van , de rest zal het wel ter plaatsen zien.

Link naar reactie
@ Joene :ge bedoelt toch nie s.c. primavera (kuch kuch), want die is het ook nie.;)

tis ne stand me veel meer chrome.Ge zult wel zien, de insiders weten er al van , de rest zal het wel ter plaatsen zien.

Sinksenfoor goes mobile ;o))

Foxttails, ironboards, lucaslights, whitewalls, mirrors unite!

N

Link naar reactie
@ Joene :ge bedoelt toch nie s.c. primavera (kuch kuch), want die is het ook nie.;)

tis ne stand me veel meer chrome.Ge zult wel zien, de insiders weten er al van , de rest zal het wel ter plaatsen zien.

de mooiste classic scooters rijden bij SC Primavera, dat weet toch iedereen ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...