Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp custom show 2009


king of the hill

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede gerestaureerde Lambretta.Nu wou ik graag weten of er ook lambretta's te koop zullen staan op deze show,of is het alleen om te bekijken als concours dat ze daar zullen staan?En kan ik het daar betrouwen om er eventueel een te kopen,of moet ik daar de nodige kontakten proberen te krijgen?Is deze beurs de moeite waard om te bezien?Alle info is welkom.Zijn kaarten in voorverkoop te verkrijgen?

Cheers,psychomille

Link naar reactie

geen kaarten in voorverkoop

ZEKER de mooite waard om te komen kijken

meestal is het concours,maar kan wel dat er te koop staan..

contacten kan je daar ZEKER leggen...

;)

Link naar reactie

Als je een scooter inschrijft, is dat dan de bedoeling dat die er heel de dag blijft staan? Of kan ik ze ook na de middag komen zetten en ze 's avonds terug meenemen? Tot wanneer kan ik inschrijven? Ik hoop dat ik mijn Lambretta tegen maart klaar krijg en dat ze eruit zal zien hoe dat ik ze nu in gedachten heb...

Gegroet, Ticce

Link naar reactie
Als je een scooter inschrijft, is dat dan de bedoeling dat die er heel de dag blijft staan? Of kan ik ze ook na de middag komen zetten en ze 's avonds terug meenemen? Tot wanneer kan ik inschrijven? Ik hoop dat ik mijn Lambretta tegen maart klaar krijg en dat ze eruit zal zien hoe dat ik ze nu in gedachten heb...

Gegroet, Ticce

het is niet de bedoeling dat er scooters binnen en buitengereden worden. Dit wil dus zeggen binnenrijden voor opening (ik dacht voor 9.30u maar ben ni zeker) en buitenrijden na de prijsuitreiking (rond 17u dacht ik)

inschrijven kan in principe tot de dag voordien maar neem eens contact op met Tim Vinck voor de juiste details

Link naar reactie
  • 4 weken later...
geen kaarten in voorverkoop

ZEKER de mooite waard om te komen kijken

meestal is het concours,maar kan wel dat er te koop staan..

contacten kan je daar ZEKER leggen...

;)

De verkoop is inderdaad in beperkte mate aanwezig, contacten kan je uiteraard leggen zoals Cult al schreef. Ik heb dit jaar mensen leren kennen van de Vespaclub Heavy Soul en bij hen mijn Vespina gekocht. 't Is alleen al de moeite om te komen kijken naar de custom show.

Onderdelen, gadgets,... worden ook te koop aangeboden.

Dit jaar met de fiets gekomen ('t was ni zo ver), volgend jaar met de Vespa!!! ;-)

Link naar reactie
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede gerestaureerde Lambretta.Nu wou ik graag weten of er ook lambretta's te koop zullen staan op deze show,of is het alleen om te bekijken als concours dat ze daar zullen staan?En kan ik het daar betrouwen om er eventueel een te kopen,of moet ik daar de nodige kontakten proberen te krijgen?Is deze beurs de moeite waard om te bezien?Alle info is welkom.Zijn kaarten in voorverkoop te verkrijgen?

Cheers,psychomille

er staan in elk geval ook (meestal Francophone) napjaars die denken dat ze goud verkopen en vorig jaar (of het jaar daarvoor) mensen met curryscooters wat volgens mij absoluut niet kon, maar wie ben ik...

Informeer best eens bij mensen die je kent want het is niet zo dat je hier geen kat in een zak kan kopen.

Link naar reactie
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede gerestaureerde Lambretta.Nu wou ik graag weten of er ook lambretta's te koop zullen staan op deze show,of is het alleen om te bekijken als concours dat ze daar zullen staan?En kan ik het daar betrouwen om er eventueel een te kopen,of moet ik daar de nodige kontakten proberen te krijgen?Is deze beurs de moeite waard om te bezien?Alle info is welkom.Zijn kaarten in voorverkoop te verkrijgen?

Cheers,psychomille

er staan in elk geval ook (meestal Francophone) napjaars die denken dat ze goud verkopen en vorig jaar (of het jaar daarvoor) mensen met curryscooters wat volgens mij absoluut niet kon, maar wie ben ik...

Informeer best eens bij mensen die je kent want het is niet zo dat je hier geen kat in een zak kan kopen.

ne kameraad heeft hier 2 jaar geleden nog een gs160 gekocht voor een schappelijke prijs (minder dan 2000 euro) bij ne waal , dus niet alle prijzen swingen daar de pan uit

Link naar reactie
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede gerestaureerde Lambretta.Nu wou ik graag weten of er ook lambretta's te koop zullen staan op deze show,of is het alleen om te bekijken als concours dat ze daar zullen staan?En kan ik het daar betrouwen om er eventueel een te kopen,of moet ik daar de nodige kontakten proberen te krijgen?Is deze beurs de moeite waard om te bezien?Alle info is welkom.Zijn kaarten in voorverkoop te verkrijgen?

Cheers,psychomille

er staan in elk geval ook (meestal Francophone) napjaars die denken dat ze goud verkopen en vorig jaar (of het jaar daarvoor) mensen met curryscooters wat volgens mij absoluut niet kon, maar wie ben ik...

Informeer best eens bij mensen die je kent want het is niet zo dat je hier geen kat in een zak kan kopen.

ne kameraad heeft hier 2 jaar geleden nog een gs160 gekocht voor een schappelijke prijs (minder dan 2000 euro) bij ne waal , dus niet alle prijzen swingen daar de pan uit

dat heb ik ook niet gezegd, de boodschap is gewoonweg dat niet alle verkopers die hier aanwezig zijn daarom ook goedkoop en/of betrouwbaar zijn.

Link naar reactie

ik vond op zich nog wel ok dat die curryverkoper er stond toen, dan kon je direct potentiele kopers wijzen op de verschillen in kwaliteit.

Ik ben daar toen trouwens vriendelijk verzocht om zijn stand te verlaten ;-)

Link naar reactie

misschien op voorhand post-itjes maken met een rijstkorrel opgeplakt en dat stiekem op de curry's plakken zodat de mensen er direct hoogte van hebben :)

Nuja, curry wilt natuurlijk niet altijd zeggen dat het slecht is hé, ze kunnen ook degelijk gerestaureerd zijn... Ik ben anders wel geïnteresseerd in een praktijkles over "hoe een curry herkennen" :)

Link naar reactie

wat de aanwezige handelaars verkopen op de beurs is hun eigen zaak ,

het is aan jullie de bezoekers / klanten om uit te maken wat prijs / kwaliteit een goede zaak is . wat voor de één een goed koopje is kan voor iemand anders een totaal waardeloos iets zijn .

wij proberen elk jaar meer mensen te motiveren om nieuwe en 2hands spullen te verkopen op de beurs , indien je interesse hebt in een verkoopstand aarzel dan niet om ons te kontakteren .

ook als je een clubstand wil of een plaats om je eigen scooter tentoon te stellen

boek dan tijdig een plaats !

hoe meer scooters/clubs en verkoopstands hoe leuker de beurs voor iedereen .

greetz

tim

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

!! niet vergeten een plaats te boeken om je scooter te showen !!

we zitten momenteel reeds op een 80tal scooters , we hadden natuurlijk graag ook wat gerestaureerde of customscoots van op dit forum gezien , maw inschrijven die scooters .

opgelet niet enkel clubstands zijn welkom ook als je niet bij een club bent kan je hier een scooter showen .

wil je nieuw of 2hands spullen verkopen ook dat kan , boek nu je plaats .

greetz

tim

timmarleen@skynet.be

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...