Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp custom show 2009


king of the hill

Aanbevolen berichten

Kben aan het denken om met de nieuwe oldie af te komen (foto's en uitles volgen later) maar is het daar enigsinds mogelijk daar veilig te parkeren?

Niet dat ik na het bezoekje aan de beurs mijn vespa gevandaliseerd terugvind of misschien zelfs helemaal niet meer terug kan vinden.

mvg pieter die zal trachten vanavond thuis even alles van de oldie op het net te zwieren.

waarom stel je hem niet tentoon?

Link naar reactie
Kben aan het denken om met de nieuwe oldie af te komen (foto's en uitles volgen later) maar is het daar enigsinds mogelijk daar veilig te parkeren?

Niet dat ik na het bezoekje aan de beurs mijn vespa gevandaliseerd terugvind of misschien zelfs helemaal niet meer terug kan vinden.

mvg pieter die zal trachten vanavond thuis even alles van de oldie op het net te zwieren.

als je er nog niet mee naar een SCOOTER customshow durft komen, wel dan zou ik hem thuis in de living zetten... :D

Link naar reactie
Kben aan het denken om met de nieuwe oldie af te komen (foto's en uitles volgen later) maar is het daar enigsinds mogelijk daar veilig te parkeren?

Niet dat ik na het bezoekje aan de beurs mijn vespa gevandaliseerd terugvind of misschien zelfs helemaal niet meer terug kan vinden.

mvg pieter die zal trachten vanavond thuis even alles van de oldie op het net te zwieren.

als je er nog niet mee naar een SCOOTER customshow durft komen, wel dan zou ik hem thuis in de living zetten... :D

Ja en nee. Ik vind dat daar toch niet zo veilig om te parkeren, dat tankstation is zowat het louchste van 't stad. En het meeste kans om ne scooter kwijt te raken hebt ge toch daar waar tientallen camionetten staan en waar niemand raar opkijkt als iemend een scooter in een camionet laad, zoals op de customshow.

Link naar reactie

in al die jaren is daar nog niks gepikt geweest en neem nu maar van mij aan dat er waardevollere machines staan dan die van jou,

(wat zeker niet wil zeggen dat die van jou niet de moeite is)

Link naar reactie
in al die jaren is daar nog niks gepikt geweest

In al die jaren? Het is toch nog maar de 2de (of is't al de 3de) keer op deze locatie? Al die andere jaren was het in de Alpheushal.

Link naar reactie
erix je bent niet goed ingelicht de eerste was aan de kaai in de hangar van "antwerpen miniatuur stad"

grtz sidvespa

klopt als een bus. Amai, ik ben dit jaar al voor de 10e keer daar en zet er voor de 9de keer scooters, we worden oud

Link naar reactie
erix je bent niet goed ingelicht de eerste was aan de kaai in de hangar van "antwerpen miniatuur stad"

grtz sidvespa

klopt als een bus. Amai, ik ben dit jaar al voor de 10e keer daar en zet er voor de 9de keer scooters, we worden oud

Heb toch de mooiste herinnering aan een paar jaar geleden toen het bakken sneeuwde en ik de Sprint zelfs over voet- en fietspad naar daar heb geschoven... . Manmanman, twee uur onderweg en dan nog 3 uur water en sneeuw lekken op de stand...

N

Link naar reactie
erix je bent niet goed ingelicht de eerste was aan de kaai in de hangar van "antwerpen miniatuur stad"

grtz sidvespa

Juist, die was ik al vergeten... Ik krijg die ouderdomsverschijnselen van Geert al over ;-)

Link naar reactie
tentoonstellen op m'n eentje is ook maar niets, ben bij geen enkele club aangesloten en ken er zo ook niet direct heel veel mensen maar idd ik ken de buurt er redelijk goed en weet dat mijn angst gegrond is.

mvg pieter

het is die dag geen derby en wij joden komen op voor elkaar. alleen bij gebrek aan tegenstand durven we aleens ondereen roufelen.

Link naar reactie

customshow was wel erg vet!

Dit was mijn eerste keer en hoewel ik maar een uurtje kon gaan, heb ik daar heel de tijd met een gigantische smile rondgelopen, nog gratis olie geskoord, van die watermerk stickers gevonden(gekocht hé) en nog wa missende rubbers voor mijn px. Het was alleszins de moeite! spijtig genoeg geen pinkers gevonden voor de nederlandse PKXL van men vriendin...

Spijtig had ik geen camera bij :(, echt dingen gezien waarvan ik het vakmanschap enkel maar kan bewonderen!

Link naar reactie
customshow was wel erg vet!

Dit was mijn eerste keer en hoewel ik maar een uurtje kon gaan, heb ik daar heel de tijd met een gigantische smile rondgelopen, nog gratis olie geskoord, van die watermerk stickers gevonden(gekocht hé) en nog wa missende rubbers voor mijn px. Het was alleszins de moeite! spijtig genoeg geen pinkers gevonden voor de nederlandse PKXL van men vriendin...

Spijtig had ik geen camera bij :(, echt dingen gezien waarvan ik het vakmanschap enkel maar kan bewonderen!

mail CHRISTIAAN ees voor die pinkers

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...