Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp custom show 2009


king of the hill

Aanbevolen berichten

@geertvespa : ge hebt gelijk de mooiste modscooter stond bij ons ( stand v/d soul Cruisers) en voor de rest heb ik eigenlijk niet goed opgelet .Hebt ge iets gewonnen misschien?... ..whoehahahaha

En als ik 5000euro teveel had voor ne stand te zetten ,zou ik ook wel een paar prijzen binnenhalen( versta me niet verkeerd he op die bewuste staan stonden beeldekes van scooters).

Eigenlijk waren er geen lelijke standen op de beurs.

Bedankt Jurgen & Tim voor ne plezante dag

Link naar reactie

het natje in de zeppos met gelinkte rit was ook de moeite.

Spijtig dat mijn gtr'ke het liet afweten in het midden van de rit en dat ik vroeger heb moeten afhaken. (thnx Quick voor de bezorgdheid)

Heb men wespje nog maar even en moet haar gewoontes nog wat leren kennen.

Bleek aan de boegie te liggen die wat te vuil was eens deze wat opgekuist te hebben zoemde ze weer als tevoren.

Verder super beurs met leuke standen en eens zo mooie vespa's.

Sjans dat vrouwke pas opt einde met de centjes toekwam op de beurs wat anders had ik weer veel te veel opgedaan.

greetz pie

Link naar reactie

Ik vond het een zeer geslaagde custom show, op internationaal niveau (!) met zeer veel afwisseling en mooie standen . De geile juryleden hebben de speedboys tot beste nationale stand verkozen, wij weten beter :))))

Volgend jaar de Geert in string op ne scooter en ge wint zeker !

jammer dat ik wegens vermoeidheid de fuif niet meer gehaald heb.

De ride out was zeer leuk, mooi stralend weer en uiteraard in goed gezelschap.

Tot volgend jaar.

Greetings

Pewe

Link naar reactie
  • 3 weken later...

SC Primavera greep misschien wel naast de beker maar in de Scootering van april krijgen we toch erkenning voor onze prachtige stand.

Citaat:

"…Despite the quality of the Hull scooters however, my personal vote for club display would have gone to the Primavera SC from Belgium. Their collection of vintage Lambrettas and Vespas set in a rustic style of a barn find, complete with straw bale and old petrol pump props, really looked the part…."

Resultaat:

2 fotos van onze stand + 1 foto van onze Voorzitter zijn prachtige Lammy ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...