Vespaciao Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Sinds twee dagen is het geven van "likes" niet meer mogelijk. zijn er nog personen die ook geen "likes" meer kunnen geven, sinds het forum van "server" is veranderd ? 1
Administrator Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Hello, ik zie waar het probleem vandaan komt, we zijn eindelijk van http naar https gegaan; die like knopkes zitten nog op http. Nu nog de oplossing checken. 1
Vespaciao Posted November 29, 2017 Author Posted November 29, 2017 ... ... ... ... bedankt om het probleem op te sporen zodat we weldra elkaar weer volop "likes" kunnen geven met de "like-knoppekes" 1
Wutsie75 Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Net geliked onder https, lijkt te gaan? Niet? 1
Wutsie75 Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 2 minutes ago, Wutsie75 said: Net geliked onder https, lijkt te gaan? Niet? Oei, nee, toch nie, hij lijkt het te pakken maar blijft niet zichtbaar... 1
Ronin Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 23.58u en het werkt! 2 likes gegeven en die staan er nog steeds. 1
Vespaciao Posted November 30, 2017 Author Posted November 30, 2017 ... ... ..helaas kan ik nog steeds "geen likes" geven... 1
patrick60 Posted November 30, 2017 Posted November 30, 2017 Mijn "likes" blijven momenteel eveneens niet staan. 2
Vespaciao Posted November 30, 2017 Author Posted November 30, 2017 ... ... ... ... ... .bij mij verschijnt er steeds bij elke "like" : "Sorry there was a problem reacting to this content" 1
patrick60 Posted November 30, 2017 Posted November 30, 2017 Ik kan een "like" geven, wordt aanvaard, maar deze verdwijnt bij het verlaten van de desbetreffende pagina. 2
Spaniard Posted November 30, 2017 Posted November 30, 2017 2 uren geleden, Vespaciao zei: ... ... ... ... ..bij mij verschijnt er steeds bij elke "like" : "Sorry there was a problem reacting to this content" Idem bij mij 2
Ronin Posted November 30, 2017 Posted November 30, 2017 Inderdaad! Die wat ik gisteren gegeven heb zijn weg nu! 1
Vespaciao Posted December 3, 2017 Author Posted December 3, 2017 Zondagavond...het "probleem" van het "liken van posts" blijkt nog niet in orde te zijn...
Thomassker Posted December 3, 2017 Posted December 3, 2017 En hongersnood is ook nog niet uit de wereld... Het "modereren" van dit forum is ook maar een non-profit hobby hoor 1
Vespaciao Posted December 3, 2017 Author Posted December 3, 2017 . . . . . . . . . . ..wat een vergelijk. ik denk niet dat ze in landen waar grote hongersnood is, direct behoefte hebben aan een Vespaforum. Mijn post was enkel bedoeld om de "moderators" op de hoogte te houden. van mij mogen ze ook die "likes" afschaffen. 1
Vespaciao Posted December 7, 2017 Author Posted December 7, 2017 ... ... ... probleem blijkt opgelost...we kunnen weer volop "liken" ( alléé met een limiet van 10 likes per dag )...een PLUIM voor de "moderators" !!! 4
Hansratlook Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Op 3/12/2017 om 19:03, Vespaciao zei: . . . . . . . . . . ..wat een vergelijk. ik denk niet dat ze in landen waar grote hongersnood is, direct behoefte hebben aan een Vespaforum. Mijn post was enkel bedoeld om de "moderators" op de hoogte te houden. van mij mogen ze ook die "likes" afschaffen. Het is al een oude topic, maar dat gedoe met die likes vind ik ook maar raar op een forum 🙄 Zoiets hoort bij dat [ verschrikkelijke] Face - Book " en dergelijken. Gewoon even de moeite nemen om een reactie, al is het maar één zinnetje, te zetten is toch veel leuker?? --- 1
dave Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Tja, geen idee hoe lang je op het internet zit maar facebook heeft hun like button gekopieerd/voortgezet van pre-2005 message boards, het enige verschil is dat je meestal ook dislikes kon geven (met een plus en dus ook een min symbool, een ster of iets anders). Als dat zinnetje iets nuttigs toevoegt, des te beter, 't is anderzijds geen chatkanaal he. 3
Hansratlook Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 10 minuten geleden, dave zei: Tja, geen idee hoe lang je op het internet zit maar facebook heeft hun like button gekopieerd/voortgezet van pre-2005 message boards, het enige verschil is dat je meestal ook dislikes kon geven (met een plus en dus ook een min symbool, een ster of iets anders). Als dat zinnetje iets nuttigs toevoegt, des te beter, 't is anderzijds geen chatkanaal he. Maar FB is toch eigenlijk ook niets meer dan een "message-board " [ en een criminele organisatie 😠 ] Ik zit al vele jaren op heel erg veel forums omdat daar veel meer info te vinden is en ook makkelijk terug te vinden dan alle "troep" die op FB staat. [ maar dat is een andere discussie ] Ik persoonlijk vind zo'n like-button maar iets heel onpersoonlijks en minder bij een forum horen. --- 1
Recommended Posts