Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spaniard

Leden
  • Items

    279
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Motovespa P200E 83'
    Motovespa GT 160 71'
    Motovespa TX 200 90'
    Lambretta Serveta Jet 200 80'
    Lambretta Serveta Jet 200 76'

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    leopoldsburg
  • Land
    Belgiรซ

Recente bezoekers van dit profiel

3.359 profielweergaven

Spaniard's prestaties

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter
  • Very Popular Zeldzaam
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Dedicated Zeldzaam
  • Week One Done

Recente badges

179

Reputatie

  1. Scooter Center Scooter Shop Scooter Parts | Since 1992 | ALL YOU NEED (scooter-center.com) deze zijn het rapste met leveren Vespa accessoires en tuningonderdelen | SIP-Scootershop dit zijn nog maar twee duitse sites he , er is nog veeel meer op het net te vinden En nu moet je je plan leren trekken , gebruik de zoekfunctie van die sites
  2. Vespa P Series Maintenance & Repair (vespamaintenance.com)
  3. Misschien had je beter bij lambrettafinder in rumst een spaanse p of px 200 gekocht waar je wat liefde in kon steken , dan was je beter afgeweest , nu komt er waarschijnlijk weer zo een onding op de tweedehandsmarkt terecht , je had beter de raad van Frederic opgevolgd ๐Ÿ˜‰
  4. Hoe ver staat je mengsel schroef nu uitgedraaid ?
  5. Laat u vooral niet afschrikken door arrogante mensen , zo zijn er de laatste tijd wel een paar verschenen op het forum , en die zitten maar uit hun nek te kletsen, het is idd niet zo heel moeilijk om zelf een revisie uit te voeren , heel veel gereedschap heb je daar niet voor nodig .
  6. Heeft uwe vespa al veel km's ? Wat je beschrijft over je koppeling , waarschijnlijk is dat door dat je koppelingsplaten tegen elkaar plakken door lange stilstand , wat betreft je schakelproblemen , het schakelkruisje zal zijn beste tijd gehad hebben , je versnellingskabels afstellen helpt dan niet veel meer , beide problemen zijn op te lossen zonder je motorblok eronder uit te halen , voor je kruisje ga je het blok splitsen , das toch een beetje werk maar gemakkelijk op een namiddagje sleutelen te doen . Als je echt zorgeloos nog veel km's wil doen is een revisie iets om over na te denken . Grtz j
  7. Blijf gewoon met een brander van je uitlaat af , is voor niks nodig ๐Ÿ˜‰
  8. Bij veelvuldige (lange) stilstand krijg je sowieso bezinksel in je benzinetank, en dat gaat dan je carbu in tot dat je ergens verstoppingen krijgt .
  9. Rij jij veel met die scooter ? best de carb kuisen met dat vlotterdeksel eraf , liefst ultrasoon .
  10. Op de plaatsen waar je cilinderstuds zitten kan je cilinder minder uitzetten , daar begint het te knellen als je je cilinder te heet gestookt hebt , snel maar een maatje hoger , en dan naar de testbank is voor jou het beste , en maak er een gewoonte van om enkele van je vingers over je koppelingshendel te leggen , of ge kunt er wel eens over gaan , als dat eens dichtslaat ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‰
  11. Deze zijn ook best goed , en een heel pak goedkoper ๐Ÿ˜‰https://www.scooter-center.com/en/shock-absorber-set-yss-pro-x-vespa-px80-px125-px150-px200-t5-125cc-7675758.
  12. Het is er een zonder batterij .
  13. Spaniard

    MotoVespa tx 200

    Hallo allen , eventjes m'n Tx voorstellen , en een vraagje ook , deze scooter is sinds een jaartje in mn bezit nu , hele plezante en goed rijdende scooter , met 8500 km op de teller gekocht van 1990 . Wat heb ik gedaan ; motor helemaal open , nieuwe moderne keerringen erin en hupla alles er terug in , cosa koppeling er maar in , nieuwe banden natuurlijk , en schakelkabels , dat is het zowat denk ik , maar nu is m'n vraag , een electrisch , die cdi's die daar op staan , zijn er dat specifieke ? voor die toerenteller te doen werken ? kheb daar eens zo een blauwe cdi op aangesloten en de toerenteller sloeg een beetje op hol en hoe komt dit ? Grtzz J
  14. Ge hoort hem inderdaad zn rits open trekken ๐Ÿ˜‚
×
×
  • Nieuwe aanmaken...