Jump to content
Vespaforum.be

Spaniard

Members
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

151 Excellent

2 Followers

About Spaniard

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Motovespa P200E 83'
    Motovespa GT 160 71'
    Motovespa PX200 Iris 88'
    Lambretta Serveta Jet 200 80'
    Lambretta Serveta Jet 200 76'

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    leopoldsburg
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

1,941 profile views
  1. En tegen dat je een 800 km hebt zijn die trillingen weg , alles moet zich nog een beetje zetten , dus even op de tanden bijten
  2. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    De eerste 200 km niet rapper dan 70 , 75 eh , veel binnen wegjes , niet te lange stukken met dezelfde gasstand rijden , de motor niet te hard belasten , daarna de cilinderbouten wat aantrekken , en dan mag je geleidelijk aan wel wat sneller rijden , zo nauw kijk ik ook niet tegen dat roderen aan hoor , en als je geen zin hebt om te roderen , zet er dan nog even snel een polini 210 op , dat hoef je amper te roderen , dan verschiet je neef nog wat meer
  3. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Je bent vertrokken voor vele zorgeloze km's , geniet ervan !
  4. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Ok , probeer ervoor te zorgen dat je niet te arm gaat beginnen te rijden wat betreft je sproeiers he
  5. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Hier heb je wat leesvoer http://vespamaintenance.com/fuel/carbtune/
  6. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Je hebt een gereviseerd blokje he ? , waarschijnlijk moet je wat sproeiers aanpassen , heb je miss info welke erin zitten meegekregen ? zo niet kan je beter eens checken welke erin zitten , normaal staat de mengsel schroef 1.5 toeren uitgedraaid , de ralenti 2 toeren , en je zou een 1000 km moeten roderen ook .
  7. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Het is de bedoeling dat je je kabels met die kous er rond van je uitlaat weg houdt , en dat doe je door middel van dat beugeltje dat in je groene cirkeltje staat
  8. Zo een Renault 5 Gt Turbo was een van mn eerste auto's , blij dat ik dat heb overleeft zeg
  9. Die zwarte draad is je massakabel , de min pool zal ik maar zeggen , de twee andere zijn stroomdraden , eentje voor je gewoon licht en de andere voor je stoplicht
  10. Ik zou als ik jou was gewoon een volledige pakkingset voor de carbu kopen , een nieuwe keerring vliegwielkant , een vliegwielhouder en vliegwieltrekker kopen , en dat allemaal erin steken , ook eens kijken of je carbu nog vlak is , op een vlakke glasplaat kan je een stuk fijn schuurpapier plakken , en er dan licht over gaan met je carbu , met je vliegwiel trekker haal je je vliegwiel eraf , keerring erin , en dan kan je ook eens kijken of je draden van je stator nog goed zijn enz , koop ook maar een nieuwe vlotternaald , die beter tegen de moderne benzine kan , zo ben je al een heel stuk verder en heb je wat ervaring opgedaan met sleutelen
  11. Op het forum vind je ook een uitgebreide uitleg hoe je een motor reviseert , hier heb je nog een goeie site met duidelijke info http://www.scootermercato.com/Garage/Tech-Tips
  12. Hoe oud is die batterij al ? ze zal hare beste tijd gehad hebben denk ik .
×
×
  • Create New...