Jump to content
Vespaforum.be

Spaniard

Members
  • Content Count

    242
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

158 Excellent

2 Followers

About Spaniard

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Motovespa P200E 83'
    Motovespa GT 160 71'
    Motovespa PX200 Iris 88'
    Lambretta Serveta Jet 200 80'
    Lambretta Serveta Jet 200 76'

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    leopoldsburg
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

2,237 profile views
  1. Spaniard

    Olielek

    Volgens mij heb je een oliekeerring die z'n beste tijd heeft gehad, je zou je wielhub er eens kunnen afdraaien, dan zie je hem zitten grtz
  2. Kijk ook uit als je je nieuwe achterlicht monteert , dat je de vijzen niet te extreem aanspant , of je hebt terug een barst
  3. Volgens mij maak je ergens kortsluiting als je op je rem drukt, mogelijk is er ergens een kabeltje bloot komen liggen, nu nog zoeken waar, succes!
  4. Ik vind dat jij goed bezig bent ! je hebt het precies goed te pakken ! Grtzz
  5. Je pistonnetje in je remklauw zit gewoon vast door vuil enz , je moet je klauw eraf nemen en eens goed reinigen , daar zit ook een rubbertje in en een pistonnetje , zal ook wel zn beste tijd hebben gehad , en als er op dat pistonnetje krassen staan , ook maar nieuw , alles terug monteren , verse remolie erop en je hebt terug een rem als nieuw . grtz
  6. Spaniard

    Kleine olielek

    Het is idd dat nr 18 , deksel moet er even af ja .
  7. En de italiaanse lambretta specials en de lambretta sx 200 hebben die koplamp ook , maar dan zonder die vijzen aan de zijkant .
  8. En tegen dat je een 800 km hebt zijn die trillingen weg , alles moet zich nog een beetje zetten , dus even op de tanden bijten
  9. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    De eerste 200 km niet rapper dan 70 , 75 eh , veel binnen wegjes , niet te lange stukken met dezelfde gasstand rijden , de motor niet te hard belasten , daarna de cilinderbouten wat aantrekken , en dan mag je geleidelijk aan wel wat sneller rijden , zo nauw kijk ik ook niet tegen dat roderen aan hoor , en als je geen zin hebt om te roderen , zet er dan nog even snel een polini 210 op , dat hoef je amper te roderen , dan verschiet je neef nog wat meer
  10. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Je bent vertrokken voor vele zorgeloze km's , geniet ervan !
  11. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Ok , probeer ervoor te zorgen dat je niet te arm gaat beginnen te rijden wat betreft je sproeiers he
  12. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Hier heb je wat leesvoer http://vespamaintenance.com/fuel/carbtune/
  13. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Je hebt een gereviseerd blokje he ? , waarschijnlijk moet je wat sproeiers aanpassen , heb je miss info welke erin zitten meegekregen ? zo niet kan je beter eens checken welke erin zitten , normaal staat de mengsel schroef 1.5 toeren uitgedraaid , de ralenti 2 toeren , en je zou een 1000 km moeten roderen ook .
  14. Spaniard

    Project 1963 vbb2t

    Het is de bedoeling dat je je kabels met die kous er rond van je uitlaat weg houdt , en dat doe je door middel van dat beugeltje dat in je groene cirkeltje staat
×
×
  • Create New...