Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Leuke Speciaal gescoord.


jeansprint

Aanbevolen berichten

Leuke Speciaal gescoord, pure jeugdnostalgie... Scootertje is van '80.

Compleet originele lak op het spatbordje na, Italiaanse origine, bolt vlotjes 50 +

Groeten, Jan.

 

016.jpg

Link naar reactie

ik heb vorig jaar ook eentje gekocht. Laatste reeks (met pinkers) jammer geneoeg niet in deze staat maar goed genoeg om samen met mijn zoon te restaureren voor als hij 16 wordt (hij is nu 4 dus ik heb nog even tijd ;) )

 

Link naar reactie

Sounds great... .. Geert!

Ik heb een PK50XL voor mijn petekind gefabriceerd, motorisch kunnen ze al eens "bitcherig" uit de hoek komen... succes!

Jan.

 

Link naar reactie
17 hours ago, jeansprint said:

Sounds great... .. Geert!

Ik heb een PK50XL voor mijn petekind gefabriceerd, motorisch kunnen ze al eens "bitcherig" uit de hoek komen... succes!

Jan.

 

petekinderen??

Link naar reactie

Lijkt me een "heerlijke Vespa" om op warme dagen, in je short en sandalen, wat rond te snorren. of om naar een bakker, in een dorp verder, croissants te gaan halen.

. of om naar de stad te rijden, om een terrasje mee te pikken. kortom een lichte, zeer handelbare Vespa om "rustig cruisend" van het leven te genieten :)

Link naar reactie
13 uren geleden, Vespaciao zei:

Lijkt me een "heerlijke Vespa" om op warme dagen, in je short en sandalen, wat rond te snorren... of om naar een bakker, in een dorp verder, croissants te gaan halen...

...of om naar de stad te rijden, om een terrasje mee te pikken...kortom een lichte, zeer handelbare Vespa om "rustig cruisend" van het leven te genieten :)

Vooral het gedeelte: " of om naar een bakker, in een dorp verder, croissants te gaan halen..." is top!! :)

(Ja ik ben bakker in een dorp...)

Link naar reactie
Op 16-5-2016 om 12:14, Daan zei:

Heel nette Italiaan!

Omdat Vespa's (o.a.) nogal een wispelturig karaktertje hebben spreken we in't algemeen over (jonge)dames. dus: een nette Italiaanse... :lol:

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...