Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Sprint Veloce Projects 1976


yag

Aanbevolen berichten

Na het meermaals zoeken naar een leuk project is er een nieuwe geboorte, een sprint veloce van 1976 in zijne jus. Ik dankt op voorrand aan al het advies van de forumleden die ervaring hebben met oldies voor mij verder te helpe,. Ik rij momenteen al 12 jaar rond met een gt125 van 2003 en wou is aan een oldie sleutelen, voor de recente modellen heb ik geen probleem, de oldies zal een nieuw speeltuin zijn hoop ik. Ik zal af en toe is iets posten voor de vooruitgang te plaatsen op het forum, mijn bedoeling is om ermee rond te rijden in zijn origineele kleur met een optimale technische kant, daarna kan er eventueel een nieuwe lak op moest het budget en tijd het toelaten. Dit is de eerste foto die genomen is bij de aankoop, vers van de pers. Hui staat nog geladen in de vrachtwagen en gaan hem nu in de garage plaatsen.

 

Ik had een vraagje aan de leden, ik zoek een kick daar de oude gebroken is, een luchtfilter en luchtfilterdeksel met zijn afdichting van de carbu en een nieuw zitjes,  heeft er iemand iets liggen voor een klein prijske?

 

Ik zag op sip dat ze te bestellen zijn, zijn er nog andere verdelers die goede diensten hebben als sip voor oldie onderdelen.

 

Groetjes,

 

kurt

 

Laat het restoratie advontuur maar starten...

 

 

post-8870-0-85080000-1429725478_thumb.jp

post-8870-0-58880000-1429725515_thumb.jp

Link naar reactie

Veel succes met het resultaat.

Ikzelf ben ook bijna klaar met project van sprint velocé.

Komt jouw model van een ander land? Gezien de pinkers en het handschoenkastje.

Of zijn deze er nadien op gemonteerd?

Bij bv. Zwitserse modellen heeft de sprint v. een peilglaasje voor de olie dacht ik.

 

Ik heb al mijn onderdelen bij Maskes besteld, goeie kwaliteit en snelle service.

Als ik klaar ben met de mijne zal ik es checken wat ik nog over heb van onderdelen.

 

grtz,

 

Arne

Link naar reactie