Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Sprint Veloce Projects 1976


yag

Aanbevolen berichten

ik ken deze specifieke uitlaat niet maar aan de vorm te zien vergelijkbaar met Polini etc. Goedkope "tuning" uitlaatjes die vooral weinig resultaat en veel geknetter geven

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Nog verder gewerkt op mijn veloce, bijna al de velgen zijn herschilderd, Ik moet de aarding nog is nazien daar het electrisch probleem nog bestaat. Ik zal is een paar foto's posten. Hij heeft een zweefzadel gekregen maar ga is zien om het bestaande zader te laten hertrekken, liefst met leer.

gr, kurt

Link naar reactie

Wat is de gouden regel voor het afstellen van de carbu, even met sara besproken en lucht 1 1/2 en even beetje terugkomen en stabiliseren met de ralent vijs. Nieuwe packing gestoken onder de carbu en als hij in choke start blijft hij op normale toeren, als ik in ralent de choke afzet gaat hij in hogere toeren en dan van zijn eigen terug op normaal niveaux. Het kan valse lucht zijn aan de bourage maar kan ook de carbu afstelling zijn. De sproeiers en luchtgaatje achter de luchtvijs is goed uitgespoten met carbu cleaner maar blijft het zelfde.

Wat denken jullie ervan?

 

kurt

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...