Jump to content
Vespaforum.be

yag

Members
  • Posts

    270
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Berg oud ijzer.

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    overijse
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

yag's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

42

Reputation

  1. Hoi, Ik ben op zoek naar een carbu voor mijn gt 125 van 2005, ch nr ZAPM31100, heeft er iemand soms iets op zijn schap? Groeten, kurt
  2. Pk50 xl van 1988 v5x3t Gerestaureerd geweest over een paar jaar en altijd droog gestaan, geen roest. nieuwe carbu en start direct. Zijkleppen aanwezig in het wit. Papier en en gelijkvormigingsattest aanwezig. 2450eur.
  3. Thx Frédéric, moet nog is goed zoeken met de persoon van waar hij komt, denkt de papieren nog ergens te liggen hebben
  4. Beste, Als men een nieuw gelijkvormigingsattest nodig heeft voor een LML px 125 van na 1999 en ze bestaan niet meer bij LML, wat is volgens jullie de procedure? Mvg, kurt
  5. Ik dacht het wel dat deze connectoren intern te samen gekoppeld waren, zo ben ik zeker. Had het is uitgemeten en kwam op het zelfde resultaat uit. Ik was is aan het zien op sip maar kon de schema's niet vinden, blokje VSE1M19617. gr, kurt was ingelogd op een oude login.
  6. Als ik meet heb ik ongeveer 5 volt, is de tweede positie reserve op de gelijkrichter, de blauwe die uit het blokje komt is geconnecteerd met de andere blauwe die verder loopt in het circuit en steken te samen op een klem op 1 positie. Gr, kurt
  7. Ik ben hier bezig alles te overlopen van een nieuwe aanwinst, op mijn gelijkrichter zijn er drie connectoren, een voor de massa en twee die open staan. De connector was niet verbonden en heb hem op de eerste positie gestoken en heb licht op de lampjes. Wat met de tweede positie?
  8. Vintage garageopbergtrolley met 3 schuiven. Lichte restauratie nodig en ideaal voor vintage opstelling met uw oldie collectie. Met hendel voor het vooruit te tuwen en oog voor alles op slot te doen. Kan meegebracht worden op 1mei, rally Geraardsbergen. Kurt
  9. Hoi, Ik heb een vbb staan en de uwe ziet er identiek de zelfde uit, moeilijk te zeggen want ze worden goed nagebootst. Je kan is zien op web div met de chassis nr wanneer hij het laatste is ingeschreven geweest en of hij al bekend is geweest in belgië. Je kan ook is zien of er niet te veel plamuur is gebruikt onder de lak, gebruiken ze meestal om de lasnaden te verbergen als ze van drie vespas een nieuwe hebben gemaakt. Wat vragen ze zo voor een propere vbb? Gr, kurt
  10. Dag ePet, heb 49000km staan op de teller, ga stilaan naar de 60000km opgegeven als levensduur van een blokje. Rij dagelijks, kan gewoon de dag daarna na een nachtje stilstaan gebeuren, raar hé. Maar de tip van een vlotternaald met een teflon punt ziet er uitstekend uit. Weet je waar hij te vinden is? Kurt
  11. Steeds 98, dat klopt zit maar 5% in en tank steeds bij dats 24.
  12. Hoi, Het steeds iets raars voor, mijn gt 125 van 2005 start soms niet of wel tot als de benzine op is dat in de carbu aanwezig is, bij het openen blijkt het dat de vlotternaald vastzit terwijl de vlotter wel gezakt is. Na analise en raad van Sara, onze Vespa specialiste blijkt dat de rubber punt tendens heeft van te zwellen door de 10% ethanol in de 98 naft. Als ik de vlotternaald vervang gaat het weer een paar maanden beter maar het komt steeds terug, ben dus de specialist en snelste carbu demonteerder geworden na al die jaren... Het is natuurlijk niet de bedoeling om de naald elk jaar te vervangen. Heeft er iemand hier ook ervaring mee of is er iets dat ik over het hoofd heb gezien, ik wacht op jullie feedback. Kurt😉
  13. yag

    ape 125

    Mag slotje op... 🥲
×
×
  • Create New...