DidiDex Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ik had graag een wat meer racy look aan mijn standaard px125 gegeven. Zelf dacht ik aan volgende zaken: - mono zadel - Voor en achterveer aanpassen - Chromé delen mat zwart plastidippen Ook moet mijn spatbord en linker bil herspoten, miss een goed idee om de rechterbil ook te schuren en alles een leuke kleur te geven? Nu is mijn Vespa standaard wit met enkele italiaanse vlaggen (2011 Italia) Tips, foto's etc zijn welkom! Link naar reactie
Domi Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ander achterlicht,stuur eraf en dropbars in de plaats,reservewiel dwars tussen de benen monteren...keuze genoeg Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 ... ... .je bent het belangrijkste van de racy-look vergeten : een paar grote ronde stickers met een nummer erop Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Ingebouwde tunnelachterlichten en opgesneden kont! Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Spoiler onder het beenscherm, 20 euro: Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 ah, no zo ene als de mijne. Het enigste dat nog niet zwart ziet is de rand rond het beenschild... Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 de cataloog van SIP moet u genoeg inspiratie kunnen geven Link naar reactie
herbal Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 small Medium Large XXXXXXX Large + mid engine!! Voorste spatbord weg en vervangen door klein plaatje is wel echt iets wat je moet doen als je race-look wil, vind ik. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ik vind de voorbeelden hierboven van small naar large al redelijk extreme voorbeelden hoor, zeker qua aanpassingen en het prijskaartje. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 https://www.google.be/search?q=vespa+racer&rlz=1C1EODB_enBE562BE564&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=xM90VNfIMOGv7AaIoYCABQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=653 Link naar reactie
DidiDex Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2015 Heeft er iemand ervaring met een race ophanging op zijn Wesp? Iets in de aard van YSS Pro? Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 15 januari 2015 Delen Geplaatst: 15 januari 2015 ik heb enkel ervaring met bitubo en die vind ik eigenlijk te hard. Bij sip kun je tegenwoordig ook veren kopen in verschillende sterktes om op bestaande dempers te zetten. Ik heb op sebac achteraan eentje van TAFFSPEED en vooraan (op een PK-fourche) eentje van WORB5 beide zijn ook hard, maar iets minder hard dan de bitubos Link naar reactie
nero Geplaatst: 15 januari 2015 Delen Geplaatst: 15 januari 2015 Ik denk dat je moet onderscheid maken tussen een goede harde vering en een soepele. Mijn ervaring is dat een te slappe vering die blijft naveren veel meer rugbelastend is dan een harde vering als je in een putje rijdt of doorslaat in een diepere put. Bij mij steekt er acteraan een bitubo (niet het sportmodel!) en ben daar eigenlijk heel tevreden over. Je kan de terugslag regelen zodat de veer niet te snel "naar boven schiet". Het is ook common knowledge dat een te zacht zadel heel rustbelastend kan zijn, misschien kan je hier ook rekening mee houden. PS: ik rijd wel met een oldie (1 veer) , geen ervaringen met GTS-toestanden. Groetjes, nero. Link naar reactie
tyro13 Geplaatst: 15 januari 2015 Delen Geplaatst: 15 januari 2015 Idd kan Geertvespa bijtreden, op de px van van vrouw zit voor en achter regelbare bitubo black editions,en die kan je wel hard noemen. Moet wel zeggen dat samen met tubeless velgen en conti twist sport banden d wesp kleeft aan het asphalt... Voor sporadische ritjes okay, maar,wie dagelijks rijd beveel ik toch iets zachter aan. Link naar reactie
DidiDex Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2015 Ik zou eigenlijk vooral een stijvere ophanging willen. Grip en performance primeren op comfort ;-) Bitubo's zou ik graag willen maar vind ik te duur en de YSS schokdemper & veren vond ik goed qua prijs. Nu moet ik zeggen dat de schokdempers die ik nu heb nog maar 3400 km hebben, en qua demping perfect zijn. Alleen met het remmen veert alles nogal door, de voorvork vooral. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 16 januari 2015 Delen Geplaatst: 16 januari 2015 ik rijd wel met een oldie (1 veer). Tiens, bij mijn weten hebben oldtimer vespa's toch 2 veren (eentje vooraan en eentje achteraan). Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.