Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Modcharger: Charge A Satnav On Your Oldie Vespa/lambretta


Thomassker

Aanbevolen berichten

Onlangs via-via dit ontdekt:

http://modcharger.co.uk/

 

Indien er interesse is in gezamenlijke bestelling om transportkosten te reduceren, wil ik me hiervoor wel engageren. Afhalen kan dan bij me thuis of op de Belgian Vespadays.

Ik bestel er komend weekend alleszins eentje voor mezelf, bij interesse volstaat een bericht via het forum.

Link naar reactie

Dave, ik heb nog niet besteld. Betalen vanuit België is enkel mogelijk via Paypal, en daar ik geen Mastercard heb, moest ik eerst via banktransfer mijn Paypal rekening wat aanvullen. Van zodra het geld erop staat (kan enkele werkdagen duren), bestel ik, maar ik heb net niet genoeg geld overgezet om er 2 te bestellen. Als je er zeker eentje wil, zet ik wat extra over

Link naar reactie

Ik heb dit jaar op verschillende muziekfestivals veel reclame gezien van o.a. Proximus voor een oplader op zonne-energie (kan ook via USB opgeladen worden aan PC).

 

http://www.themobilerevolution.be/2012/09/review-a-solar-onyx-charger/

 

http://www.solarpowersupply.nl/solar-chargers?gclid=CKHA4PTQnbkCFTLMtAodcwYAuA

leuk voor op een treffen of tijdens het kamperen, maar minder handig tijdens het rijden natuurlijk

Link naar reactie

leuk voor op een treffen of tijdens het kamperen, maar minder handig tijdens het rijden natuurlijk

 Opladen doe je na het rijden. Als je aan het rijden bent moet je niet zitten te prutsen met al die technologische brol, ge moet op de baan letten hé. ;-)

Link naar reactie

Dave, ik heb nog niet besteld. Betalen vanuit België is enkel mogelijk via Paypal, en daar ik geen Mastercard heb, moest ik eerst via banktransfer mijn Paypal rekening wat aanvullen. Van zodra het geld erop staat (kan enkele werkdagen duren), bestel ik, maar ik heb net niet genoeg geld overgezet om er 2 te bestellen. Als je er zeker eentje wil, zet ik wat extra over

 

Als je wat extra overzet, dat zou super zijn.

 

Opladen doe je na het rijden. Als je aan het rijden bent moet je niet zitten te prutsen met al die technologische brol, ge moet op de baan letten hé. ;-)

 

er was geen stopcontact op het kampeerveld en m'n maat z'n gps loopt nogal rap leeg... telkens op café op uw ladende gsm/gps/whatnot zitten letten is niet zo plizant.

 

d'er is een klein accident gebeurd en dan is 't toch effe handig om te kunnen bellen alsook te weten waar ge u ergens bevindt...

(voorwiel van een sprint met pk vork+schrijfrem blokkeerde zonder aanleiding tegen 70/u, tamboer zit rotsvast maar remklauw en schijf zijn los)

 

gelukkig heb ik altijd mijn 15 jaar oude geplasticifieerde kaart van belgië, waar nog net het stukske zeeland opstond waar we zaten

Link naar reactie

 Opladen doe je na het rijden. Als je aan het rijden bent moet je niet zitten te prutsen met al die technologische brol, ge moet op de baan letten hé. ;-)

ne gps is toch handiger tijdens het rijden dan erna ;-)

en mijne gps moet nogal (te) snel opgeladen worden

Link naar reactie

ik zit met 12v AC, zonder batterij... werkt ne gps niet eerder op 12 volt?

het probleem is niet de 12V, maar AC, je toestel werkt op DC zonder batterij heb je een converter nodig

Link naar reactie

 Ik heb dat al gebruikt op festivals en dat lukte toch vrij goed.

de zonnepaneeltjes die jij liet zien, zijn voorzien van interne batterij, het is dus eerder de batterij die je gsm oplaad, en niet echt de zon ;)

de interne batterij word wel terug opgeladen door de zon, maar dit gaat traag...

Link naar reactie

Koopt u ne smartphone met GPS dan moet je niet zeulen met 2 apparaten.

 

heb ik zo een superduper smartphone, en die loopt zo rap leeg dat ik een nokia van 15 euro met nog echte knoppen op heb gekocht om nog af en toe te kunnen bellen zonder dat mn gsm uitvalt

 

den andere zijne smartphone was niet te gebruiken in de regen, en de derde zijn gsm had alle nodige nummers maar wou na die val niet veel meer doen

Link naar reactie

heb ik zo een superduper smartphone, en die loopt zo rap leeg dat ik een nokia van 15 euro met nog echte knoppen op heb gekocht om nog af en toe te kunnen bellen zonder dat mn gsm uitvalt

 

den andere zijne smartphone was niet te gebruiken in de regen, en de derde zijn gsm had alle nodige nummers maar wou na die val niet veel meer doen

tijd om de postduif terug te gebruiken... ;-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...