Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie van hier gaat er naar Vespa World Days 2013...en hoe??


AJ

Aanbevolen berichten

@ joachimvdr , goed idee van u ,wij zullen betalen om te mogen rijden ,en jij gaat u gratis komen vermaken ,

niet zo abnormaal, in de ww2 voertuigen wereld waar ik ook in zit betalen wij steeds voor een weekendje met de tent op een wei te staan en komen de bezoekers altijd gratis eens kijken naar de voertuigen en het kampement. Ik heb echter nergens geschreven dat ik geen inkom als kijker wil betalen... In een ideale wereld zou de deelname gratis moeten zijn en de bezoekers laten betalen, maar dan zijn de organisatoren niet zeker van geld te hebben bij slecht weer, dus zal niet niet te rap veranderen...

zal wel eens komen piepen van op een terasje,

grts,

joachim

Link naar reactie

Is er dat weekend ook een alternatieve Vepsa day's , wij gaan die kant op met waarschijnlijk 10 man, waar van er maar 2 een ''officeel'' kaartje hebben..

Link naar reactie

Denk dat de streek rond Hasselt wel genoeg alternatieven zijn om rond te croozen :)

Bv Hasselt richting drielandenpunt ...

Jenever stopjes/brouwerij bezoekje ...

Btw Bas check eens uwen PM op forum :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nog even en dan is het zover, wij hebben er zin in!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel full entry kaarten er zijn uitgegeven. Kon het nergens vinden.

Link naar reactie

Dat zijn er aardig wat!!

Thanks Nero !!!

Link naar reactie

Ik kom je nog wel tegen op de camping AJ. Wij zitten op dezelfde camping ;-).

Link naar reactie

om zoals gewoonlijk wa dwaas te doen, komt ik wss met de lambretti af.

Link naar reactie

Zou mooi zijn als de organisatie is rap bekend maakt of je ook dagkaartjes kan kopen, lijkt mij toch wel slim om te doen zodat de ''verkopers'' ook meer kan hebben om te verkopen.

En wij ( als groep) niet alleen maar op de camping hoeven te zitten :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Wij gaan ook woensdag al naar de binnenvaart ipv donderdag.

Hopelijk wordt het perfect weer.

Zin in yiehaaaa

Link naar reactie

dus zonder kaarten kun je niet bij de dealers geraken,

jammer kon nog veel gebruiken!

tickets gevraagd!

ps. heb mijn vespa vnb6t nog niet lang ik zou graag in een classic club aansluiten enig idee de

welke in de buurt van tongeren

Link naar reactie

Volgens mij klopt dat Jos. Je moet je met ticket en legitimatie melden. Zullen we wel een polsbandje of zoiets krijgen denk ik .

Link naar reactie

@bas ,voor op de camping te zitten heb je zelf gezorgd he , waarom zouden ze dagticketten verkopen als het evenement uitverkocht is ??? om de mensen die een full of ander ticket kochten te ambeteren of wa?

ik snap al deze commentaren niet goed , iedereen kon een ticket kopen aan de voorwaarden die de organisators opleggen . Dat is voor ieder ander evenement zo. Maar niemand zal u verbieden om rond het gebeuren te vertoeven , buiten het afgesloten terrein zal er ook wel veel plezier zijn ,vooral op de terrassen

Link naar reactie

dat is toch simpel dat er zo vragen gesteld worden. dat ze dit dan op hun web site vermelden dan gebeurd dit niet.

En dan heb je mensen gelijk mij die pas een vespa hebben, of hebben jullie nooit een eerste vespa gekocht.

Maar géén probleem dan bestel ik alles on-line of beter nog ik ga het in italie wel halen.

Link naar reactie

Vespisti, al dan niet met een ticket. Ik ben gisteren eens een kijkje gaan nemen op het Kol Dusartplein. Heb er gesproken met iemand van de organisatie. Uit zijn/haar woorden kon ik opmaken dat je geen ticket nodig hebt om tot bij de dealers te komen.

Veel succes aan de "portogese" zoals ze in Italië zeggen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...