Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie van hier gaat er naar Vespa World Days 2013...en hoe??


AJ

Aanbevolen berichten

Komt in orde knifeman. Heb zo het gevoel dat we niet alleen gaan zijn ;-).

Link naar reactie
  • 2 weken later...

de "full tickets" zijn uitverkocht. Tickets die nu beschikbaar zijn, zijn "limited entry" tickets. Hiervoor krijgt u hetzelfde dan bij "full ticket" op het galadiner op zaterdag na.

Ook deze tickets zijn enkel beschikbaar voor leden van de Vespa World Club.

Link naar reactie

Das wel tof dat ge dan speciaal een mail stuurt naar het bestuur en dat die droogweg antwoorden dat alle kaarten op zijn.

Hoe te bemachtigen en hoeveel kosten deze kaarten?

Link naar reactie

Das wel tof dat ge dan speciaal een mail stuurt naar het bestuur en dat die droogweg antwoorden dat alle kaarten op zijn.

Hoe te bemachtigen en hoeveel kosten deze kaarten?

Link naar reactie
Kaarten kosten 60 euro, maar enkel te bestellen als je lid bent van een VCB club... Waar te bestellen, weet ik eigenlijk niet.

De clubs hebben allen een mail gehad met de uitleg hoe en wat. Als zij dan niet de moeite doen om hun leden te informeren, is de steen heel vlug naar iemand anders geworpen.

Link naar reactie

Johnny, daar ligt het probleem met Singelee. Hij is geen lid van een VCB club, en zal dus geen mail ontvangen hebben.

Hij had een tijdje voordien gebeld met iemand van VCB om te vragen of er nog tickets waren en toen werd er hem gezegd dat er geen meer waren voor belgische vespisten.

misschien had er toen wel iets kunnen gezegd worden over mogelijke "extra" tickets zodat singelee zich toch nog lid kon maken van een VCB club en alzo een ticket bemachtigen voor VWD2013.

Hiermee wil ik zeker niet de schuld van iets in iemand zijn schoenen schuiven!!

k

Link naar reactie

Johnny, ik had gemaild naar de organisatie van de vespa word days om te vragen of het de moeite is me in te schrijven in een aangesloten club om nog een ticket te kunnen bemachtigen. Ik kreeg droogweg een mail terug dat alle kaarten weg zijn voor de Belgen. Toch niet echt correcte info niet? Toch niet veel moeite even te typen van die andere tickets hè. Ik ben momenteel niet aangesloten bij een club daarom dat ik rechtstreeks mailde.

Zijn die andere tickets ook beperkt of zijn deze ter plaatse ook nog te koop? Ik veronderstel niet aangezien het via een club loopt?

Link naar reactie

de "limited entry" tickets zijn ook beperkt in aantal.

Ter plaatse een ticket kopen zal NIET mogelijk zijn.

De "limited entry" tickets zijn beschikbaar tot 31 maart 2013, en zolang de vooraad strekt natuurlijk.

mijn persoonlijke mening: rap rap lid worden van een club om toch maar te kunnen deelnemen aan de VWD is volgens mij de verkeerde motivatie om u bij een club aan te sluiten.

Link naar reactie

@geert, bedankt voor de info.

Ik werk alle weekends dus kan zelden eens een meeting meepikken. Daarom ben ik niet echt bij een club.

Link naar reactie
de "limited entry" tickets zijn ook beperkt in aantal.

Ter plaatse een ticket kopen zal NIET mogelijk zijn.

De "limited entry" tickets zijn beschikbaar tot 31 maart 2013, en zolang de vooraad strekt natuurlijk.

mijn persoonlijke mening: rap rap lid worden van een club om toch maar te kunnen deelnemen aan de VWD is volgens mij de verkeerde motivatie om u bij een club aan te sluiten.

Ik wil ze geen eten geven die net daarom zich lid hebben gemaakt ...

Je wordt bij wijze van spreken ook verplicht om het te doen om zo'n evenement is mee te maken.

Ik kan heel goed begrijpen dat dat voor sommige mensen wat raar overkomt,vooral voor zij die niet aangesloten zijn bij een club...

Link naar reactie

Ik vind het toch ongezien dat een club/vereniging iets organiseert voor zijn leden en deze van buitenlandse zusterorganisaties zich zo moet verdedigen en verantwoorden. Echt te gek voor woorden aan het worden. De voorwaarden om aan zulk evenement deel te nemen zijn ongeveer sinds 1950 wereldwijd hetzelfde en in deze ruim op voorhand aangekondigd. Op de wereldwijde Jamboree van de Scouts, zit ook betrekkelijk weinig volk van de KSA, Chiro of Rode Valken...

Er zijn een aantal mensen die zich al ongeveer 3 jaar hard en het laatste jaar bijna NONSTOP voor aan het inzetten zijn. Alle beschikbare vrije capaciteit voor deelnemers is bereikt. (lees soldout/complet/vol) Daarmee is toch eigenlijk alles wel gezegd, niet?

N

Link naar reactie

Ik vind het toch ongezien dat een club/vereniging iets organiseert voor zijn leden en deze van buitenlandse zusterorganisaties zich zo moet verdedigen en verantwoorden. Echt te gek voor woorden aan het worden. De voorwaarden om aan zulk evenement deel te nemen zijn ongeveer sinds 1950 wereldwijd hetzelfde en in deze ruim op voorhand aangekondigd. Op de wereldwijde Jamboree van de Scouts, zit ook betrekkelijk weinig volk van de KSA, Chiro of Rode Valken...

Er zijn een aantal mensen die zich al ongeveer 3 jaar hard en het laatste jaar bijna NONSTOP voor aan het inzetten zijn. Alle beschikbare vrije capaciteit voor deelnemers is bereikt. (lees soldout/complet/vol) Daarmee is toch eigenlijk alles wel gezegd, niet?

Trouwens, diene 'Tomorrowland', is dat met inkom van't jaar? Aloha...

N

Link naar reactie

Zal wel met de knifeman een pint gaan drinken op de markt dan :-)

Link naar reactie
Zal wel met de knifeman een pint gaan drinken op de markt dan :-)

Awel Singelee ,dat hebt ge goed gezegd ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Even een klein vraagje, ik dacht met vrienden even langs te komen, zonder vespa, als bezoeker, maar als ik dat hier zo lees kan dat niet echt??? of zie ik dat verkeerd? Ik dacht dat die inschrijvingen enkel was voor mensen die met de vespa deelnamen aan de rondritten...

grts,

Joachim

Link naar reactie
  • 3 weken later...

@ joachimvdr , goed idee van u ,wij zullen betalen om te mogen rijden ,en jij gaat u gratis komen vermaken ,

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...