Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie van hier gaat er naar Vespa World Days 2013...en hoe??


AJ

Aanbevolen berichten

Wil hier geen discutie beginnen over VWD, maar kan men ook één dag mee rijden met de Vespa trip? Aangezien er drie of twee ritten zijn geplant? Zijn op dat ogenblik ook in de buurt en wouden eens gaan kijken naar al die buitenlandse wespen en een grote rit meepakken :) maar aan 75 euro laat ik in het midden.

Link naar reactie

@ Cortez : kan zijn dat ik daar ook es heen rijdt om de sfeer op te snuiven...maar aan gezien ik geen lid ben van een officiele club...of er moet ter plaatsen dagtickets verkocht worden...

Link naar reactie
@ Cortez : kan zijn dat ik daar ook es heen rijdt om de sfeer op te snuiven...maar aan gezien ik geen lid ben van een officiele club...of er moet ter plaatsen dagtickets verkocht worden...

Is idd spijtig dat je lid moet zijn van een club. Ik had al gemaild voor een limited entry maar voorlopig worden deze nog niet voorzien.

Ik woon gvd op 20km, misschien toch maar eens iets overwegen

Link naar reactie
Kunnen we zelf geen clubje beginnen op die zelfde dag en afspreken aan dat ene terras op de hoek ;)

Eerste rondje van mij

zeg maar waar en wanneer, ik kom daar persoonlijk 2000 man afzetten om dat eerste rondje van u te drinken

on topic: ik ga met de GTS en logeer in holiday inn

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...