Jump to content
Vespaforum.be

singelee

Members
  • Content Count

    880
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

70 Excellent

About singelee

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Amici
    Lambretta club belgie
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa vnb6t 200 (sold)
    Vespa glx 210 (sold)
    Lambretta s1 li150
    Lambretta s2 li125 rb20
    Lambretta s2 tv175
    Lambretta s3 tv175
    Lambretta s3 li silver special
    Lambretta s4 (sold)
    Lambretta j50
    Lambretta j50 deluxe

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Kruibeke
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,214 profile views
  1. Ik kom wel eens kijken. Heb wel niks om te reviseren momenteel.
  2. Yep. Heb een originele Belgische silver special met metalen spatbord.
  3. Das idd een schijfrem. Proficiat. Zeker de moeite voor te restoreren. Zonde dat je de floorboards niet hebt want lijkt me olak. En als je die ooit wegdoet, stuurt maar pm
  4. Stuurt de cee eens een bericht van op forum. Is van Berlaar en werkt officieel voor en na. Kent veel van smallframes
  5. Ze hebben de problemen toegegeven na die tijd en hebben wel alles teruggenomen en terugbetaald. Al een geluk. Maar desondanks durf ik niet zeggen wat dat grapje heeft gekost.
  6. Op german scooter forum stond er meer info over (toen). En dan zijn de problemen boven gekomen. Idd gewoon Pk vork steken met schijfrem. Remt veeeel beter ;-).
  7. Yep idd dikke problemen. Half jaar in de clinch gelegen met die pipo van tsr (maakt dezelfde). Staat totaal niet op punt. Veel werk en miserie voor te installeren. Ik heb uiteindelijk een pkxl2 vork gestoken met een grimeca classic schijfremkit en ingekorte bittubo. Werk perfect.
  8. Idd. Had al opgevangen dat je familie was. Wereld is idd klein .
  9. Ik denk dat ik u zelfs gisteren in levende lijve gezien heb . Ben je niet gestopt in een beddenzaak in Edegem (waar ik werk)?
  10. Heb ik ook gehad. Fastflow die nog geen maand oud was. Ook kapot.
  11. Het geld dat dit alles heeft gekost had ge toch gemakkelijk u origineel blok kunnen reviseren en vele km met rijden? Vindt het een nogal omslachtige oplossing voor een rally te hebben die in mijn ogen veel in waarde is gedaald. De rallyblok onder die px hangen zou ik zeker niet doen. Stel je verkoopt die px of je wil toch de rally wegdoen (ik weet dat je zult zeggen dat je dat nooit gaat doen but you never know) hebt ge terug miserie. Idd andere Vespa kopen en daar getuned px blok onder.
  12. De witte et3 is ondertussen verkocht maar staan nu wel 2 lambretta's meer in de garage
  13. Heb ook gewoon de oude metalen terug gestoken. Deze waren ook nog perfect.
  14. Mijn s1 en s2 waren dat idd metalen. Ik heb ze eruit gekregen met een hele lange haak. Waar ik werk hebben we oude plakkaten die met metalen lange haken ophingen en daarmee lukte dat. Was idd niet simpel. Met een gewone ijzerdraad gaat da niet lukken.
×
×
  • Create New...