Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie van hier gaat er naar Vespa World Days 2013...en hoe??


AJ

Aanbevolen berichten

Kon weinig vinden zodoenden misschien leuk voor een kleine update.

We zijn eigenlijk wel benieuwd wie er van hier allemaal naar de vespa world days gaan, en hoe??

Wij gaan met de tent naar http://www.debinnenvaart.be/kelchterhoef/

Groet A&K

Link naar reactie

Wij rijden er niet met de vespa naar toe. Het wordt een busje huren of een aanhangertje achter de auto.

Link naar reactie

Ik plan op een Vespa, met een aantal vrienden uit alle delen v. NL, als de vrouw achterop mee wil, dan de GLx, anders met de Rally.

Ik twijfel nog tussen kamperen (niet slapen) of B&B (minder gezellig).

Link naar reactie

Ik maak er een familieweekend van. Mijn madam en ik gaan met de Vespa baar daar en slapen in een b&b op 5 km. Schoonouders hebben daar ook een kamer en kunnen alzo op de kleine passen als wij gaan rijden :-)

Goed geregeld zeg ik dan :-))

En als mijn schoonmoeder vervelend doet, kruip ik bij Nero in de tent :-)

Link naar reactie

@co-tje: thanks - er rijd een vriend vanuit Groningen mee, dus ik mag niet klagen :P Ik vermoed dat we over Amersfoort en dan naar beneden rijden. Das denk ik de andere kant van NL dan jullie?

Link naar reactie

Sindo, ge weet toch dat ik alles een jaar op voorhand probeer klaar te hebben, en dit keer is dat niet anders :)

@ Sindo en Nero, hotelletje is geboekt. Iedereen van Amici slaapt in Hotel de Schacht, op 10km van het evenement en 1 km waar het diner doorgaat. Er zijn zelfs 7 Oostenrijkers van VC Gleisdorf die bij ons slapen.

Hotel is volledig afgehuurd en bezet door onze club.

En sorry mensen, de bedden hier zijn al volzet door Italiaanse vespistis.

Link naar reactie

@josj,

(waarom niet meerijden met ons?),

We gaan paar dagen eerder,en plakken nog wat dagen aan vast als het goed is...

Soort van Mini vakantie!

Groeten,Karin&AJ

Link naar reactie
Sjiek hotel Krikke. Ik had daar ook gereserveerd, maar uiteindelijk een beetje te duur. 15€ extra voor ontbijt, 2,75€ toeristenbelasting, 5€ per vespa parking.

Ik weet het Johnny, maar wij rijden niet wekelijks half Europa door(zoals jij ;-))dus het mocht eens 'ietsje meer' zijn!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...