Ga naar inhoud
Vespaforum.be

SIP scootershop


flyingpig

Aanbevolen berichten

ik gebruik ook Paypal, vooral op Ebay en tot nu toe altijd perfect en makkelijk. Veiligheid is een ander aspect want je hebt tenslotte maar een simpel user en pw nodig...

Link naar reactie

ik heb dinsdagavond besteld en gerief is al in ternat , zal waarschijnlijk maandag of woensdag thuis afgeleverd worden

Link naar reactie

Hey Frank

veranderingen aan je leveringsadres hebben volgens mij hier niks mee te maken. Ik heb 3 verschillende leveringsadressen, afhankelijk van of ik aldanniet thuis ben op het vermoedelijke moment van levering. Ik betaal wel steeds met Mastercard, en nog nooit problemen gehad..

Link naar reactie

Het probleem ligt blijkbaar bij de bank.

Deze avond nog gebeld en ze konden de overschrijving traceren, maar begrepen niet goed waarom het geld nog niet van miet van de rekening is.

Gaan maandag opnieuw contact opnemen. Pfffff...

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Juist een bestelling bij SIP gedaan.

Nog geen minutt later een bevestiging gekregen van mijn bestelling via mail en de bestelling was direct weer te vinden in "mijn account".

Sorry Frank, ook betaalt met Maestro...:)))

Leveringstermijn 2 dagen, ben benieuwd!

Groetjes, nero.

Vergeet het maar Nero, even dagen wachten op je geld ( dagje of 10 ) en dan kan je opnieuw proberen om dan weer hetzelfde mee te maken.

Frustrerend is da gewoon.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Pfff, Ik word moe van SIP. Wachten, bellen, wachten, bellen. Ahja, picking begonnen. System failure zeide aan de telefoon. Dat is nu al de tweede keer! Steeds 2 weken wachten voor het pakketjes echt verstuurd word. Zonder te bellen gebeurd er echt helemaal niks!Volgende keer toch eerst legend bike mailen, meestal hebben ze nog stock ook! Plus veel goedkoper!

Link naar reactie

@FP: kan zijn, maar over de service van SIP kan ik niet klagen! maar ja, ik betaal bij een ONLINE shop dan ook ONLINE... anders moet je bij SCK bestellen, daar kan je per overschrijving betalen. met SCK heb ik dan weer al al veel problemen gehad op vlak van fout geleverde stuff...

Link naar reactie
@FP: kan zijn, maar over de service van SIP kan ik niet klagen! maar ja, ik betaal bij een ONLINE shop dan ook ONLINE... anders moet je bij SCK bestellen, daar kan je per overschrijving betalen. met SCK heb ik dan weer al al veel problemen gehad op vlak van fout geleverde stuff...

Met Maestro betaal ik ook ONLINE, zeg niet dat het sip zijn schuld is , is volgens mij de wisselwerking tussen sip en Maestro die ergens fout loopt

En ... als het al eens goed liep dan heb ik zeker niet te klagen over de service

Maar ... als het verkeerd loopt --> dan heb je geen service

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...