Ga naar inhoud
Vespaforum.be

SIP scootershop


flyingpig

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Lap,

't is weer van dat. kotsbeu ben ik dat SIP gedoe. bestelling gedaan, weer idem: geld van de rekening en geen order.

Dit was mijn laatste keer SIP. Niet in het minst voor alle problemen, maar het gaat weer een weekje of 2 duren vooraleer alles is rechtgezet en ondertussen geen materiaal.

Link naar reactie

ik bestel bij scootercenter, snelle levering gehad en geen problemen. Wel verkeerde zadelhoes opgestuurd, maar met een mailtje kreeg ik een retouretiket en enkele dagen later een nieuwe hoes. Ben ik dus content van! Lijkt me zeker een goed alternatief te zijn. Succes met je 200 blok!

Link naar reactie
maestro is niet echt geschikt om online te betalen, je kan ook je klein geld in een enveloppe opsturen...

Heb eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad om met Maestro online te betalen ( enkel dan bij SIP )

Wat betreft kleingeld, zie da niet echt zitten om paar honderd euro klein geld op te sturen naar SIP :)

Link naar reactie

tja,

online betalingen zijn nu eenmaal gemakkelijker met Paypal of kredietkaart.

nog nooit ook maar enig probleem gehad bij SIP, altijd op 3 dagen geleverd en correcte afhandeling.

dus de conclusie: SIP is niet het probleem, betalen met Maestro werkt niet altijd naar behoren.

Link naar reactie

Of SIP heeft een probleem met zijn samenwerking met Maestro. Van zodra de betaling gebeurt moet je een bevestiging krijgen via de website en dat gebeurt niet. Alles is op een notepad geplaatst, zoals vorige keer.

Heb dan liever, als ze al problemen hebben met Maestro, dat ze de samenwerking dan stopzetten. Hebben de mensen geen problemen meer.

Link naar reactie

Ik betaal bij SIP via PAYPAL >> werkt correct

De laatste 3 bestelling is er echter steeds wat fout gegaan >> verkeerde maat naaldlager , verkeerd aantal tanden van KM-tandwiel ,

Kabelset zonder teflon gaine in plaats van met ...

Ik denk dat er ergens een gestoorde magazijnier rondloopt .

Alles wordt wel rechtgezet en eventueel terugbetaald , maar wachten is flink vervelend

Link naar reactie

Juist een bestelling bij SIP gedaan.

Nog geen minutt later een bevestiging gekregen van mijn bestelling via mail en de bestelling was direct weer te vinden in "mijn account".

Sorry Frank, ook betaalt met Maestro...:)))

Leveringstermijn 2 dagen, ben benieuwd!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik denk eerlijk gezegd dat het iets te maken heeft met de browser instellingen,

duld niet echt veel vuiligheid op de pc en zeker al geen cookies, zal mijn cookie instellingen eens aanpassen en nog eens een bestelling doen.

Ondertussen heeft Raf alles al besteld voor mij

@ Sindo : de zware lijst kan nog wel, maar zeker geen zwarte lijst

Link naar reactie

He frank , bel eens naar uw bank , het kan zijn dat uw maestro niet werkt in het buitenland , vorig jaar ook eens een probleem gehad in noorwegen , sommige kaarten zijn uitgeschakeld om fraude tegen te gaan in het buitenland , na een tel naar mijn bank was alles opgelost een half uurtje later en kon ik geld afhalen aan de automaat in noorwegen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...