Ga naar inhoud
Vespaforum.be

SIP scootershop


flyingpig

Aanbevolen berichten

ik sukkel zo al een week bestelling gedaan en betaald via paypal en krijg maar geen bevestiging via mail dat het order is bevestigd?

snap er niks meer van (bij paypal is ook niks bevestigd uiteindelijk)

bestelling opnieuw gedaan en weer geen bevestiging rara (wel op laptop maar da speelt toch gene rol zekers)

grts steven

Link naar reactie

nope, heb enkel vrijdag een mail gekregen (automatisch gegenereerd) dat mijn klachten ontvangen zijn, ze duizenden klanten hebben, en ik minstens 3 werkdagen moet wachten op antwoord.

Mijn geld is al van de rekening, nog geen order te zien op mijn SIP account,nog geen antwoord ... . wordt vervolgd

Link naar reactie
waar is den tijd dat je naar de winkel kon gaan, kiezen, en alles in je handen pakken, betalen en klaar

Daar voor moet ge nie in ne winkel zijn, Frank... :))))

Eigenlijk heb je gelijk, ik kan nog één of twee "winkels" in heel Belgie waar je dit kan.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

ik heb al tientallen keren besteld bij SIP en betaal altijd met visa.

Ik heb maar 1 keer een probleempje gehad nl dat ze het bedrag 2 keer hebben afgehaald.

Na een telefoontje is dit onmiddellijk rechtgezet geweest.

Om maar te zeggen: betrouwbare shop.

Het snelste om zo'n probleem op te lossen is volgens mij bellen.

Ze spreken daar engels aan de telefoon

Link naar reactie

In het boekje dat je aan de ingang kreeg op de customshow in Antwerpen, staat een ad van SIP met een webcode voor 20 euro korting bij een bestelling van 80 euro. Code was 'antwerp12'. Maar je kan het nergens invullen bij een bestelling en dus contact opgenomen met SIP via mail de dag van de customshow zelf. Na nog wat mails heen en weer, wisten ze gisteren te zeggen dat die ad niet meer geldig is... Goe bezig!

Link naar reactie

terug standaard emailtje , hehe

Dear SIP-Scootershop customer,

Thank you for submitting your question or comment to us via our online email form. We have received your email and will do our best to respond within 2-3 business days.

For technical inquiries we are confident to have a solution at our forum:

http://www.sip-scootershop.com/community/forums

The SIP Scootershop internet forum is, in reality, a brain pool of around 100.000 (!) registered scooter pilots and of course, our own SIP moderators get involved, especially when there’s a tough nut to crack.

For those who have questions about articles in our assortment, we’ve an article forum at www.sip-scootershop.com. Here’s where our customers have expressed their personal experience with SIP products; you’ll find opinions, praise and criticism for each individual article.

Further, the Shop has information about product availability, current price info, illustrations and technical details. We hope that this information already can solve some of your questions.

Our mail order catalogue department is being upgraded, which means catalogues can be ordered or preordered only through www.sip-scootershop.com //Catalogues. Most catalogues can be downloaded as PDF files instantly.

If you require faster service please call our hotline 0049-8191-9699969, there will a competently, friendly specialist worry about your request.

Our business hours are of 9:00AM-01:00PM and 02:00 PM-6:00PM from Monday till Friday, Saturday from 10:00AM-02:00PM (CET).

Thank you again for writing. Your questions, comments, and feedback are very important to us, and we'll be getting back with you as soon as possible.

Kind regards,

Pierre

SIP Scootershop Customer Service

* Like my service? You can select me as your preferred customer consultant

in the webshop. *

Link naar reactie

heb je ze al gebeld? als je ze effectief hebt gebeld en je raakt geen stap verder (ik neem aan dat je zelf engels of een beetje duits spreekt?) stuur me dan een PM.

ik raad niemand aan te mailen met SIP, dat is bijna een onbegonnen zaak. als het om defect geleverde stukken of nieuwe stukken gaat die niet perfect passen en dergelijke zou ik voor jou kunnen bellen. voor geld gerelateerde zaken bel je best zelf, daar moei ik mij niet mee.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...