flyingpig Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 Bestelling gedaan bij SIP, betaald met Maestro, gedebeteerd van de rekening maar geen order te zien op de SIP account. Heeft dit nog iemand meegemaakt ? Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 Ik heb het ne keer gehad, Met Visa betaald, pas na een paar uur stonden de onderdelen op mijn account. Grtjs Makke Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2012 PANIEK! neen, geen paniek, maar betaal niet graag voor niets ( dat doe ik al via mijn belastingen ) anders Gette, als gij geld teveel hebt, je mag altijd storten om mijn rekening Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2012 Ik heb het ne keer gehad, Met Visa betaald, pas na een paar uur stonden de onderdelen op mijn account.Grtjs Makke staat nog altijd bij mijn 'Check out' maw hij heeft er een notepad van gemaakt Link naar reactie
Gette Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 neen, geen paniek, maar betaal niet graag voor niets ( dat doe ik al via mijn belastingen )anders Gette, als gij geld teveel hebt, je mag altijd storten om mijn rekening spijtig genoeg niet Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 Kalm bloave. eventjes geduld want het ... . Als het er seffens nie bij staat KONTAKT opnemen. Grtjs Makke Link naar reactie
fajes Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 chill, soms duurt het even voor het verwerkt is, zijn soms belachelijk veel mensen online op de SIP site. SIP is de max trouwens!! Link naar reactie
steven1 Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 ik sukkel zo al een week bestelling gedaan en betaald via paypal en krijg maar geen bevestiging via mail dat het order is bevestigd? snap er niks meer van (bij paypal is ook niks bevestigd uiteindelijk) bestelling opnieuw gedaan en weer geen bevestiging rara (wel op laptop maar da speelt toch gene rol zekers) grts steven Link naar reactie
janvda Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 zoals de Makke al zei, als ge het idee hebt dat er iets ni goed gaat, gewoon bellen of mailen Link naar reactie
fajes Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 ze spreken daar engels ook zenne. Link naar reactie
gunter Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Heeft SIP hier geen soort van ombudsman in Belgie en op het forum? ;-) Link naar reactie
Miel Geplaatst: 19 maart 2012 Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Is het probleem ondertussen al opgelost? Bestelling ok ? Mvg Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2012 nope, heb enkel vrijdag een mail gekregen (automatisch gegenereerd) dat mijn klachten ontvangen zijn, ze duizenden klanten hebben, en ik minstens 3 werkdagen moet wachten op antwoord. Mijn geld is al van de rekening, nog geen order te zien op mijn SIP account,nog geen antwoord ... . wordt vervolgd Link naar reactie
nero Geplaatst: 19 maart 2012 Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Online kopen is precies ook niet uwen sterkste kant. Niet wanhopen, ooit komt het wel in orde...))) Groetjes, nero. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2012 waar is den tijd dat je naar de winkel kon gaan, kiezen, en alles in je handen pakken, betalen en klaar Link naar reactie
nero Geplaatst: 19 maart 2012 Delen Geplaatst: 19 maart 2012 waar is den tijd dat je naar de winkel kon gaan, kiezen, en alles in je handen pakken, betalen en klaar Daar voor moet ge nie in ne winkel zijn, Frank... ))) Eigenlijk heb je gelijk, ik kan nog één of twee "winkels" in heel Belgie waar je dit kan. Groetjes, nero. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 20 maart 2012 Delen Geplaatst: 20 maart 2012 ik heb al tientallen keren besteld bij SIP en betaal altijd met visa. Ik heb maar 1 keer een probleempje gehad nl dat ze het bedrag 2 keer hebben afgehaald. Na een telefoontje is dit onmiddellijk rechtgezet geweest. Om maar te zeggen: betrouwbare shop. Het snelste om zo'n probleem op te lossen is volgens mij bellen. Ze spreken daar engels aan de telefoon Link naar reactie
Gette Geplaatst: 20 maart 2012 Delen Geplaatst: 20 maart 2012 Heeft SIP hier geen soort van ombudsman in Belgie en op het forum? ;-) dieje is aan zenne baard aant trekken denk... Link naar reactie
.carl. Geplaatst: 21 maart 2012 Delen Geplaatst: 21 maart 2012 In het boekje dat je aan de ingang kreeg op de customshow in Antwerpen, staat een ad van SIP met een webcode voor 20 euro korting bij een bestelling van 80 euro. Code was 'antwerp12'. Maar je kan het nergens invullen bij een bestelling en dus contact opgenomen met SIP via mail de dag van de customshow zelf. Na nog wat mails heen en weer, wisten ze gisteren te zeggen dat die ad niet meer geldig is... Goe bezig! Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2012 Werkdag 3 is voorbij, althans bij mij toch, nog niets gehoord Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2012 Vandaag nog maar eens een mail verstuurd hopende op enige reactie. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2012 terug standaard emailtje , hehe Dear SIP-Scootershop customer, Thank you for submitting your question or comment to us via our online email form. We have received your email and will do our best to respond within 2-3 business days. For technical inquiries we are confident to have a solution at our forum: http://www.sip-scootershop.com/community/forums The SIP Scootershop internet forum is, in reality, a brain pool of around 100.000 (!) registered scooter pilots and of course, our own SIP moderators get involved, especially when there’s a tough nut to crack. For those who have questions about articles in our assortment, we’ve an article forum at www.sip-scootershop.com. Here’s where our customers have expressed their personal experience with SIP products; you’ll find opinions, praise and criticism for each individual article. Further, the Shop has information about product availability, current price info, illustrations and technical details. We hope that this information already can solve some of your questions. Our mail order catalogue department is being upgraded, which means catalogues can be ordered or preordered only through www.sip-scootershop.com //Catalogues. Most catalogues can be downloaded as PDF files instantly. If you require faster service please call our hotline 0049-8191-9699969, there will a competently, friendly specialist worry about your request. Our business hours are of 9:00AM-01:00PM and 02:00 PM-6:00PM from Monday till Friday, Saturday from 10:00AM-02:00PM (CET). Thank you again for writing. Your questions, comments, and feedback are very important to us, and we'll be getting back with you as soon as possible. Kind regards, Pierre SIP Scootershop Customer Service * Like my service? You can select me as your preferred customer consultant in the webshop. * Link naar reactie
fajes Geplaatst: 21 maart 2012 Delen Geplaatst: 21 maart 2012 heb je ze al gebeld? als je ze effectief hebt gebeld en je raakt geen stap verder (ik neem aan dat je zelf engels of een beetje duits spreekt?) stuur me dan een PM. ik raad niemand aan te mailen met SIP, dat is bijna een onbegonnen zaak. als het om defect geleverde stukken of nieuwe stukken gaat die niet perfect passen en dergelijke zou ik voor jou kunnen bellen. voor geld gerelateerde zaken bel je best zelf, daar moei ik mij niet mee. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.