Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Olielek slector versnellingen smallframe Vespa.


jeansprint

Aanbevolen berichten

Respect voor mensen met ervaring. Heb ook ervaring maar met andere dingen. Maar leer elke dag . Geen domme vragen alleen maar domme antwoorden. Gr. Nen stielman. We rijden allemaal met ne ... ( leren is proberen zegen ze in de lagere school )

Link naar reactie
@cee; veranderd niets aan het feit dat je niet zo uit de hoogte moet doen :);):D:P *) 8) maar toch met de vriendelijkste groeten!

Hier kan ik weer op gaan reageren, maar dan stopt het niet. trouwens, wie ben jij voor te zeggen dat ik uit de hoogte doe? ge hebt mij nog nooit gezien, laat staan een woord tegen mij gesproken achja, ;)

anyway, Jeanke weet ondertussen waaraan en waaraf dus heeft het niet veel zin meer om hier zijn topic te vergallen

Link naar reactie

Beginnen "zweven" omdat men nu bij een scootertoco werkt maakt een slechte indruk.

quote]

Nu de Cee is zeker niet aan het zweven,dat weet IK zeker

Misschien heeft de Cee wel een goede leermeesters hé.

Ik reageer hier niet veel op het forum maar moet zeggen dat hier de laatste maanden toch wel wat onzin is verteld hé ,en ja ook door u en door nog sommige en zelfs misschien door mij maar met wat ik op dit topic lees vind ik dat de Cee toch wel een punt heeft hé

Link naar reactie

Dat Cedric goede leermeesters heeft, daar twijfel ik geen moment aan. Maar het is niet omdat men een punt heeft dat men er moet mee steken.

Dat ik veel onzin vertel is "common knowledge", kan ook alleen maar spreken uit eigen ervaringen en wat ik hier en daar opvang...

Maar als ik af en toe iemand kan doen nadenken, en hij (of zij) zijn probleem daardoor kan oplossen, ben ik al content.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Eerst en vooral: de kou houdt mij meestal niet tegen, het ijs aan de grond misschien wel :-) (vanochtend nogal verschoten toen ik aan het eerste licht mijn voet aan de grond zette)

Ten tweede: de welkomstdrink(van de customshow) is in de kapitein zeppos opt mechels plein, is een beetje minder ver dan ekeren :-)

Link naar reactie

Maarja, in principe kan da toch gene kwaad? Ge moet natuurlijk wel ne kit vinden die pakt op de zamac en die tegen de vetzakkerij en temperatuur kan + die niet eeuwig blijft plakken voor als ge is een kabelken moet vervangen :D

Link naar reactie

camoefleren heet dat, reviseren is wel wa anders...

Link naar reactie
om terug tot het topic van jean te komen: kunde ni gewoon da plastieken bakske da over de selector komt dichtkitten?

Ik heb dat als 16-jarige eens gedaan bij mijn eerste Vespa : pk50xl :-)

... .. Dat heeft dus niks geholpen, te vetiig boeltje daar beneden en vooral die 2 kabels die erin gaan zijn lastig af te kitten ... .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...