Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life 2011


vespa for life

Aanbevolen berichten

ik kan helaas niet komen. heb een vastloper gehad tegen 110km/h koppeling ingetrokken

maar mocht niet baten. Met de gevolgen vandien scooter voorlopig naar de kloten even als zijn baasje.

@Nero thanks voor het brengen van mijn bestelling ik hoop dat er nog vele zullen komen.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

@Makke: bedankt voor de quadrophenia-cd uit te lenen. Heb hem reeds bekeken! Wat als 10-jarige leek op een cult- scooterfilm blijkt nu eerder over pillenslikkende pubers te gaan. :)

Soigneert u eerst maar goed dat ge weer snel de baan op kunt!

@Mondesi: Anders kunnen jullie altijd aanpikken in Vilvoorde/ Zaventem,...

Er zijn nog altijd stickers en hesjes te koop!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hello Nero, bedankt om langs te komen. Was een verrassing!

Moet wel zeggen dat je hier 10€ hebt laten rondslingeren. Zien liggen in de zetel net toen je vertrokken was. Ik ga het overschrijven op het gekende rekeningnummer. Is dat goed? gr!

Link naar reactie

@Dimitri: idd, volgende maal beter. Vallen de hesjes en de stickers mee? :)

@Fyingpig: anders wordt er afgesproken aan het clublokaal van VCGL:

Koninklijke Gentse roeiclub

Kanodreef 1

9000 Gent.

om 19.00u.

Hopelijk krijgen we dan ook wat VCGL-leden mee.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik probeer een plek te vinden waar je en de scooter makkelijk kan parkeren en waar je eerst nog een koffie oid kan drinken. Wat ik in gedachte had gaat pas open om 2 uur. Of we vertrekken wat later of ik probeer hen te overtuigen een half uur eerder open te gaan. Ik laat nog op tijd iets weten.

Link naar reactie

Ik dacht zondag 18 december.:))

Organiseren is altijd al één van mijn sterke kanten geweest, evenals getallen en data..., not!

Heeft er hier iemand de juiste uren van vertrek en aankomst in Gent en Antwerpen? Heb heel de site afgezocht maar niks gevonden? (nog één van mijn sterke kanten :) )

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@stefpa alvast bedankt voor het voorstel. Al zoeken wij het liefst iets dichter bij het glazen huis zelf.

ik laat op tijd iets weten.

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...