Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life 2011


vespa for life

Aanbevolen berichten

Het kan best moeilijk worden om met de scooter tot aan het glazen huis te geraken in Leuven omdat op 18/12 de winkels uitzonderlijk open zijn en omdat het dan nog steeds kerstmarkt is in Leuven.

Link naar reactie

Juist nog een mailtje van MFL gekregen:

Bedankt voor uw bijdrage voor Music for life 2011!

Deze allerlaatste editie mag niet onopgemerkt voorbij gaan en daarom maakt ‘De Laatste Show’ plaats voor ‘De Glazen Show’. Van maandag 19 tot donderdag 22 december brengen Steven Van Herreweghe en Sofie Lemaire in hun studio tegenover het Glazen Huis elke avond live verslag uit.

In de Glazen Show willen we in de eerste plaats uw actie in beeld brengen. Maar omdat u met zovelen bent – er zijn al meer dan 1000 acties geregistreerd – kunnen we onmogelijk overal ter plaatse gaan. Daarom vragen we om zelf uw wafelbak of pannenkoekenslag te filmen. Geen nood, u hoeft geen professionele cameraploeg te boeken, de beelden (maximum 2 minuten) van uw gsm of smartphone volstaan.

Via onderstaande link stuurt u ze door en wij tonen het beste van uzelf in onze show.

Alvast heel erg bedankt!

De Glazen Show

Dus, als er mensen zich geroepen voelen om één of ander ludiek filmje ineen te flansen, laat maar horen!

@Joene: zeker doen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hoi,

Vandaag een mooi handgeschreven briefomslag in de bus gekregen. Met de inhoud maar direct aan de slag gegaan en vermist het doel een van de stickers maar in ons kleinste kamertje geplakt...

IMG0021-M.jpg

Vanaf nu is dit het zicht op ons toilet.

Voor de mensen achter vespa for life... knap werk geleverd.

Ik weet niet of ze er voor iets tussen zitten maar mijn nieuw nummerplaatje zat ook in de bus en om het helemaal compleet te maken mag ik morgen mijn nieuwe plastic gaan afhalen bij de dealer... het gaat ineens allemaal wel heel vlot... ..

Als zondag het weer een beetje te doen is rij ik misschien vanuit Essen naar Leuven om de hoop wat te vergroten... Zijn er al die van ergens in Antwerpen naar daar bollen?

GRTS Danny

Link naar reactie

@RUSOR: natuurlijk zitten we daar voor iets tussen (lange armen hé!), alles om zoveel mogelijk volk aan de glazen huizen te krijgen!

We hebben idd een hard werkend en goed gesmeerd team (dankzij Johnny, Sindo en Koen en nog vele anderen), maar zonder vespisten die willen bijdragen aan de actie Vespa For Life staan we natuurlijk nergens!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...