Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life 2011


vespa for life

Aanbevolen berichten

Bij deze een pre ontwerp van de hesjes:

vespaforlifefluovestje.jpg

Momenteel wordt bekeken welke techniek het best wordt toegepast om deze te drukken. Ook moeten er nog een paar aanpassingen worden gedaan (toevoegen van datum,...)

Voor de verdeling van de hesjes wordt nog na gegaan of we voldoende mensen hebben die een streek willen bevoorraden.

Opsturen is ook mogelijk mits het betalen van de portkosten.

Bij voldoende grote afname worden de hesjes persoonlijk bezorgd.

Maandag wordt op StuBru het volledig programma van Music For Life bekend gemaakt.

Link naar reactie

Na langdurig maar grondig overleg is besloten om de sjaals en buffs af te voeren wegens te duur in aankoop en tijdsgebrek.

Maar..., vanaf nu kunnen wel hesjes met een héél speciale bedrukking en stickers aangekocht worden! Ze worden één van deez officiëel voorgesteld.

Prijs voor een hesje: 20€

Prijs voor een sticker: 3€

Om organisatorische reden wordt gevraagd om het bedrag over te schrijven op de rekening van Vespa For Life: BE72 2930 5345 2816 met de vermelding VFL en het aantal gewenste hesjes en/of stickers.

Maak je bestelling ook hier bekend (we kijken niet alle dagen de rekening na) of via het volgend emailadres: pieter.d_hondt@skynet.be .

Ook de Vlaamse Vespa-clubs krijgen één dezer dagen een e-mail in de bus. Zij die als club een inspanning willen doen om Vespa For Life te steunen krijgen de mogelijkheid om hun logo hier te laten plaatsen.

We willen hier nogmaals benadrukken dat de opbrengst volledig naar het Rode Kruis gaat!

Ondertussen hebben we ook een eerste sponsor! (bedankt Jurgen). Een e-mail is verstuurd naar de admins met de vraag om hem toe te voegen aan "sponsors".

We willen er wel de aandacht op vestigen dat de sponsering niet fiscaal aftrekbaar is omdat dit alleen geldt voor giften zonder tegenwaarde (in dit geval reclame).

Tot zover deze update.

Vannacht ga ik goed slapen!:))

Link naar reactie

Het is niet omdat het hier even stil is dat er niet druk wordt gewerkt achter de schermen.

Ondertussen heeft onze eerste sponsor een plaatsje gekregen op deze pagina (met dank aan Dave).

Samen met de drukker wordt bekeken wat haalbaar en betaalbaar en worden de laatste knopen door gehakt.

Eerstdaags hopen we met een concreet resultaat op de proppen te komen, nog even geduld. :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie
komt er een rit ?

Geen echte rit (voor velen zal naar één van de glazen huizen rijden al voldoende rit zijn) maar we bekijken wel wat mogelijk is. Waarschijnlijk wordt er afgesproken buiten het centrum van één van de steden waar het glazen huis staat op dat moment, om dan samen in "colonne" naar het glazen huis te rijden.

Welk glazen huis we gaan "bestormen" is nog niet beslist, dit is afhankelijk van het voorspelde weer.

De locatie en uur van bijeenkomst zal hier een paar dagen voordien worden gepost.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Omdat het de laatste Vespa For Life is en het waarschijnlijk de laatste maal is dat er hesjes en stickers zullen verkocht worden hebben we gekozen voor hét reclame icoon van Vespa: "chi Vespa mangia le mele". Vrij vertaald betekent dit: "Wie één maal in de Vespa appel bijt..."

Hier de hesjes in full color print:

p1030075small.jpg

p1030084small.jpg

...en de stickers (diameter 12cm):

p1030085small.jpg

De foto's zijn van mindere kwaliteit (kunstlicht en flits), maar in het echt zijn om op te eten!

Er zijn er reeds vele verkocht (waarvoor heel veel dank), maar als we het record van de vorige jaren willen breken zullen we nog héél hard ons best moeten doen.

Als we met zijn allen aan dezelfde kar trekken ben ik er van overtuigd dat dit zeker zal lukken!

Link naar reactie

Een hele avond mailtjes verstuurd!

Eerst en vooral wil ik iedereen danken voor de bemoedigende woorden en de de bestellingen natuurlijk.:)

Zoals vermeld zijn de eerste 30 hesjes (virtueel) verkocht evenals bijna alle 100 stickers!

Dit wil echter niet zeggen dat er niet meer besteld mag (of moet) worden. We staan nog ver van het resultaat van 2010!

Voor alle duidelijkheid nog even het rekeningnr. vermelden waarop gestort kan worden: BE72 2930 5345 2816

Vermeld ook VFL en het aantal stickers en/of hesjes die je wenst.

Als de bestelling moet worden opgestuurd komen er portkosten bij (1€ voor een gewone enveloppe= stickers). De hesjes worden verstuurd in een grote enveloppe, de portkosten hangen af van het aantal hesjes.

Grote bestelingen zijn natuurlijk gratis!

Moest er iemand van de regio Antwerpen zin hebben om mee te helpen bij de verdeling van de bestellingen, laat maar horen!

In sommige mails heb ik in am mijn enthousiasme vermeld dat we op zondag naar Antwerpen kwamen naar het glazen huis. Na controle blijkt dat er dan geen glazen huis meer staat... Dat zal dus vrijdag 23 december worden.

Voorlopig is er beslist om op zondag 18 december om 13.30u af te spreken buiten Leuven om nadien "en mass" naar het glazen huis te rijden.

Indien er mensen zijn die graag de rit wil organiseren vanuit Gent, Antwerpen,... laat maar horen!

Nu ga ik mijn vingers(of wat er van over blijft) laten intapen door het vrouwtje...:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Nero , de boodschap voor 18/12 is doorgegeven aan het bestuur van VCD , ik hoop op een massale opkomst :-)

Keep up the good work , en verzorg je vingers ;-) , best 1 vinger per dag gebruiken om te typen dan zijn we toch al 10 dagen verder :-) :-) :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...